www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!

Commvault Activate maakt einde aan complexe problemen rond compliance en data governance

Datamanagementleverancier introduceert nieuw licentiemodel voor software

Commvault, leverancier van zakelijke software voor gegevensbeheer in de cloud en op locatie, introduceert verbeteringen van de functionaliteit en gebruikservaring van Commvault Activate™. Dit is de oplossing voor data governance en het verwerven van inzicht in data.

Commvault Activate biedt organisaties verbeterd overzicht op hun data, dringt de risico’s terug en identificeert mogelijkheden voor het optimaliseren van de opslagefficiëntie. Verbeteringen zijn de toevoeging van mechanismen voor bestandstoegang aan File Storage Optimization en nieuwe mogelijkheden voor het redigeren van informatie in Sensitive Data Governance.

Commvault introduceert daarnaast een flexibel licentieplan. Alle componenten van Commvault Activate blijven beschikbaar op basis van een gebruikerslicentie. Organisaties kunnen daarnaast nu ook op flexibele wijze onderdelen van Commvault Activate (File Storage Optimization, Sensitive Data Governance en eDiscovery) aanschaffen op basis van het aantal beheerde terabytes (voor bestanden en VM-data) of per gebruiker (voor e-mail- en Microsoft Office 365-data). De licenties voor Commvault Activate kunnen naar behoefte worden uitgebreid.

“Bedrijven moeten tegenwoordig voorbereid zijn op uiterst complexe problemen rondom compliance, data governance en storage-optimalisatie. Dit is nodig voor het voorkomen van torenhoge boetes als gevolg van overtredingen van de wet- en regelgeving op het gebied van privacy en gegevensbescherming. Dit helpt hen bovendien met het terugdringen van onnodige IT-kosten en het winnen van het vertrouwen van klanten”, zegt Ranga Rajagopalan, vice President Product Management bij Commvault. “Het afgelopen jaar heeft Commvault Activate onze klanten geholpen met het analyseren van hun data. Op basis van de resulterende inzichten hebben ze hun ongestructureerde data geoptimaliseerd, de risico’s rond gevoelige informatie gereduceerd en hun data governance verbeterd. We kunnen nu verder bouwen op dit succes met meer mogelijkheden voor data governance, een vereenvoudigde gebruikservaring en een nieuwe tariefstructuur. Zo wordt het nog eenvoudiger voor klanten om datarisico’s om te zetten in datavoordelen met Commvault Activate.”

Commvault voegt daarnaast Entitlement Management toe aan zijn oplossing Activate File Storage Optimization. Deze component biedt organisaties meer grip op gevoelige en bedrijfskritische informatie. Ze kunnen daarnaast wijzigingen aanbrengen om de toegang tot bestanden in te perken. Verder is de gebruikerservaring van File Storage Optimization gestroomlijnd door het samenvoegen van de dashboards in het Commvault Command Center. Dit zorgt voor eenvoudigere rapportage en beheer. Gebruikers krijgen zo sneller toegang tot de verschillende weergaven tijdens het evalueren van de opslagdistributie en het identificeren van dataduplicatie en verweesde bestanden voor clients of groepen clients.

Als gebruikers bestanden exporteren met Activate Sensitive Data Governance zijn er nu opties beschikbaar voor het redigeren van informatie. Organisaties die verzoeken om inzage in data op basis van de GDPR moeten inwilligen en aan vergelijkbare eisen willen voldoen kunnen deze functie gebruiken voor het redigeren van gevoelige informatie binnen bestanden en e-mailberichten.

De nieuwe flexibele tariefopties zullen vanaf begin november beschikbaar zijn via het wereldwijde partnernetwerk van Commvault.
Laatste van Commvault Systems International BV

Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

Commvault en DMP bundelen krachten in EMEA
Commvault Syst.. contact

Logo Commvault Systems International BV

www.commvault.com
Commvault Syst.. sociaal

Commvault Syst.. tweets

Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo TenderApp
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Poly
Logo Cumulus Networks
Logo Eaton
Logo Competence Factory
Logo Ymor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl