www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Bol.com stimuleert ontwikkeling medewerkers door inzet Studytube

Webwinkel focust op toegankelijkheid L&D

Amsterdam, 21 oktober 2019 – Webwinkel bol.com kiest voor Studytube als centraal leerplatform voor zijn medewerkers. Het bedrijf wil het opleidingsaanbod voor de ruim 1.800 medewerkers naar een hoger niveau tillen en ervoor zorgen dat het leeraanbod voor alle medewerkers toegankelijk is.

Per januari 2020 kunnen alle medewerkers van bol.com middels het platform van Studytube opleidingen, (interne) trainingen en micro-learnings volgen. Voorheen bood de webwinkel al actief trainingen aan voor medewerkers via interne kanalen. Vanwege de aanhoudende groei van de organisatie en de toenemende focus op Learning & Development (L&D) wil bol.com een schaalbaar en compleet leerplatform inzetten om medewerkers verder te begeleiden in hun ontwikkeling.

“De belangrijkste reden om de samenwerking met Studytube aan te gaan is om enerzijds het vinden en boeken van trainingen te vergemakkelijken voor onze medewerkers en anderzijds de workload achter de schermen te verminderen”, aldus Claartje Jozephs, Manager L&D bij bol.com. “Ons personeelsbestand blijft groeien en we merken dat er steeds vaker gebruik wordt gemaakt van de aangeboden trainingen. Met het leerplatform van Studytube maken we het medewerkers makkelijker om passende trainingen te vinden en te volgen. Maar ook de personalisatie-mogelijkheden en het uitgebreide aanbod van externe opleiders zijn belangrijke redenen voor ons geweest om voor Studytube te kiezen.”

Bol.com zet al langere tijd in op een ‘agile journey’, wat inhoudt dat teams zo autonoom mogelijk werken. Hier voegt het bedrijf nu een professionalisering op het gebied van L&D aan toe. “Ons streven is om van het leerplatform een platform te maken dat gedragen wordt binnen de organisatie. Dat kan als de gebruikerservaring goed is”, aldus Jozephs. “En op dat gebied is Studytube sterk. Het is een platform dat intuïtief werkt en hierdoor worden medewerkers gestimuleerd om op ontdekking te gaan.”

Studytube biedt bol.com een compleet leerplatform waar niet alleen het eigen trainingsaanbod van bol.com wordt opgenomen, maar waar ook de trainingen van externe aanbieders te volgen zijn. “Zo kunnen onze medewerkers continu werken aan hun kennis, soft-skills en doelen, die aansluiten bij hun rol binnen bol.com”, zegt Jozephs.

Na een uitgebreid selectietraject koos bol.com voor Studytube. “Studytube biedt een compleet leerplatform aan waarmee we het leren binnen organisaties optimaal faciliteren en stimuleren”, aldus Homam Karimi, CEO van Studytube. “Een divers en relevant leeraanbod, een goede gebruikerservaring en het bieden van de juiste expertise en begeleiding staan bij ons voorop – zowel voor de L&D-managers als eindgebruikers. We kijken er naar uit om samen met hen het volledig potentieel van de medewerkers te benutten.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Studytube

Wij willen dat alle werknemers hun volledig potentieel realiseren. Wij faciliteren het leren in organisaties optimaal en nemen belemmeringen weg voor groei en ontwikkeling.

Hiervoor biedt Studytube een leerplatform met toegang tot meer dan 50.000 verschillende leerinterventies. Variërend van microlearnings tot klassikale trainingen bij één van de 1.000 aangesloten opleiders. Zo ingericht dat je als werkgever gemakkelijk kunt bepalen wie wat leert. Volledig digitaal, dus geen administratieve processen.

Het platform is intuïtief en nodigt medewerkers uit om op ontdekking te gaan, naar verschillende leervormen, om samen te werken en elkaar te inspireren. Kortom, alles voor de ontwikkeling onder één dak. Op dit moment maken meer dan 200 organisaties gebruik van Studytube.

www.studytube.nl

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Linda van Helden of Tessa Meusen van LEWIS:
Tel: +31 (0)40 235 4600
Email: StudytubeNL@teamlewis.com
Laatste van Studytube B.V.
Niet-lerende organisatie bestaat over tien jaar niet meer

Bol.com stimuleert ontwikkeling medewerkers door inzet Studytube

De drie barrières op weg naar een lerende organisatie
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
Studytube B.V. contact

Logo Studytube B.V.

info@studytube.nl
  www.studytube.nl
Studytube B.V. sociaal

Studytube B.V. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl