www.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 165 dagen geleden)
PR: LEWIS

Bol.com stimuleert ontwikkeling medewerkers door inzet Studytube

Webwinkel focust op toegankelijkheid L&D

Amsterdam, 21 oktober 2019 – Webwinkel bol.com kiest voor Studytube als centraal leerplatform voor zijn medewerkers. Het bedrijf wil het opleidingsaanbod voor de ruim 1.800 medewerkers naar een hoger niveau tillen en ervoor zorgen dat het leeraanbod voor alle medewerkers toegankelijk is.

Per januari 2020 kunnen alle medewerkers van bol.com middels het platform van Studytube opleidingen, (interne) trainingen en micro-learnings volgen. Voorheen bood de webwinkel al actief trainingen aan voor medewerkers via interne kanalen. Vanwege de aanhoudende groei van de organisatie en de toenemende focus op Learning & Development (L&D) wil bol.com een schaalbaar en compleet leerplatform inzetten om medewerkers verder te begeleiden in hun ontwikkeling.

“De belangrijkste reden om de samenwerking met Studytube aan te gaan is om enerzijds het vinden en boeken van trainingen te vergemakkelijken voor onze medewerkers en anderzijds de workload achter de schermen te verminderen”, aldus Claartje Jozephs, Manager L&D bij bol.com. “Ons personeelsbestand blijft groeien en we merken dat er steeds vaker gebruik wordt gemaakt van de aangeboden trainingen. Met het leerplatform van Studytube maken we het medewerkers makkelijker om passende trainingen te vinden en te volgen. Maar ook de personalisatie-mogelijkheden en het uitgebreide aanbod van externe opleiders zijn belangrijke redenen voor ons geweest om voor Studytube te kiezen.”

Bol.com zet al langere tijd in op een ‘agile journey’, wat inhoudt dat teams zo autonoom mogelijk werken. Hier voegt het bedrijf nu een professionalisering op het gebied van L&D aan toe. “Ons streven is om van het leerplatform een platform te maken dat gedragen wordt binnen de organisatie. Dat kan als de gebruikerservaring goed is”, aldus Jozephs. “En op dat gebied is Studytube sterk. Het is een platform dat intuïtief werkt en hierdoor worden medewerkers gestimuleerd om op ontdekking te gaan.”

Studytube biedt bol.com een compleet leerplatform waar niet alleen het eigen trainingsaanbod van bol.com wordt opgenomen, maar waar ook de trainingen van externe aanbieders te volgen zijn. “Zo kunnen onze medewerkers continu werken aan hun kennis, soft-skills en doelen, die aansluiten bij hun rol binnen bol.com”, zegt Jozephs.

Na een uitgebreid selectietraject koos bol.com voor Studytube. “Studytube biedt een compleet leerplatform aan waarmee we het leren binnen organisaties optimaal faciliteren en stimuleren”, aldus Homam Karimi, CEO van Studytube. “Een divers en relevant leeraanbod, een goede gebruikerservaring en het bieden van de juiste expertise en begeleiding staan bij ons voorop – zowel voor de L&D-managers als eindgebruikers. We kijken er naar uit om samen met hen het volledig potentieel van de medewerkers te benutten.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Studytube

Wij willen dat alle werknemers hun volledig potentieel realiseren. Wij faciliteren het leren in organisaties optimaal en nemen belemmeringen weg voor groei en ontwikkeling.

Hiervoor biedt Studytube een leerplatform met toegang tot meer dan 50.000 verschillende leerinterventies. Variërend van microlearnings tot klassikale trainingen bij één van de 1.000 aangesloten opleiders. Zo ingericht dat je als werkgever gemakkelijk kunt bepalen wie wat leert. Volledig digitaal, dus geen administratieve processen.

Het platform is intuïtief en nodigt medewerkers uit om op ontdekking te gaan, naar verschillende leervormen, om samen te werken en elkaar te inspireren. Kortom, alles voor de ontwikkeling onder één dak. Op dit moment maken meer dan 200 organisaties gebruik van Studytube.

www.studytube.nl

Voor verdere persinformatie, beeldmateriaal of een interview kunt u contact opnemen met Linda van Helden of Tessa Meusen van LEWIS:
Tel: +31 (0)40 235 4600
Email: StudytubeNL@teamlewis.com
Laatste van Studytube B.V.
CZ en Studytube: een samenwerking die het leerplatform overstijgt

67% van de werknemers weet niet hoeveel leerbudget hij heeft

Slechts een derde werknemers wordt door leidinggevende gestimuleerd om te leren
Verstreken tijd: 2 jaar en 165 dagen
Studytube B.V. contact

Logo Studytube B.V.

info@studytube.nl
  www.studytube.nl
Studytube B.V. sociaal

Studytube B.V. tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis