www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

HubSpot voegt LinkedIn lead gen-formulieren toe aan gratis HubSpot CRM

Nieuwe mogelijkheid stelt marketeers in staat om lead gen-formulieren te creëren in het gekoppelde HubSpot platform, om gemakkelijker hoge kwaliteit leads te genereren door gerichte advertenties.

Amsterdam - 21 oktober 2019 - HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, maakt vandaag bekend dat gebruikers voortaan gratis lead gen-formulieren voor LinkedIn kunnen creëren binnen de gratis HubSpot advertentietool. Deze uitbreiding is een vervolg op de toevoeging van de advertentietool aan het gratis HubSpot CRM in juli van dit jaar, waarmee de mogelijkheden voor bedrijven in de groeifase nog verder worden uitgebreid. Met LinkedIn lead gen-formulieren kunnen marketeers kwalitatieve leads verzamelen uit hun advertenties op LinkedIn door ingevulde formulieren vooraf via het verbonden HubSpot platform klaar te zetten.

Advertenties zijn een onmisbaar onderdeel van de hedendaagse inbound marketing strategie, maar zijn niet altijd contextueel en soms opdringerig, waardoor ze effectiviteit verliezen. Volgens GlobalWebIndex gebruikt 47% van de internetgebruikers met een adblocker deze omdat ze advertenties ‘irritant en irrelevant’ vinden. Journey-based advertising, een methode waarbij advertenties worden afgestemd op de fase in het aankoopproces waarin het publiek zich bevindt, helpen adverteerders contact te leggen met potentiële klanten door alleen advertenties te laten zien de relevant en behulpzaam zijn. Nu LinkedIn lead gen-formulieren beschikbaar zijn op het alles-in-één platform van HubSpot, kunnen marketeers eenvoudig een journey-based advertentiestrategie opzetten om een klantgerichte advertentie-ervaring leveren aan de doelgroep.

"Advertenties kunnen opdringerig, irrelevant en volledig ineffectief zijn. Of ze kunnen het tegenovergestelde zijn. Door de advertentiestrategie in een CRM onder te brengen en het conversietraject te integreren in LinkedIn, waar de doelgroep zich bevindt, wordt het mogelijk om een betere advertentie-ervaring te leveren aan de doelgroep. Met de introductie van LinkedIn lead gen-formulieren, hoopt HubSpot meer bedrijven de mogelijkheid te bieden om deze ervaring te creëren,” zegt Meghan Keaney Anderson, VP marketing bij HubSpot. “Door HubSpot en LinkedIn samen te gebruiken, kunnen bedrijven het aantal stappen dat kopers moeten doorlopen verminderen en kunnen ze hun eigen ROI verbeteren."

“Alles wat we doen is erop gericht om bedrijven te helpen groeien, daarom hebben we in 2014 besloten om ons eerste gratis product met het CRM te lanceren. We wilden dat mensen eerst de waarde van het product konden zien, voordat ze besloten te kiezen voor een betaalde oplossing. Om dit te laten werken, is het belangrijk dat de waarde propositie gemakkelijk te begrijpen is,” zegt Inken Kuhlmann-Rhinow, Marketing Director EMEA bij HubSpot. “Er zou geen verkoper of dure marketingcampagne nodig moeten zijn om het onder woorden te brengen. Het is een eenvoudige belofte aan de klant. Deze belofte doen we nu aan al onze gebruikers die een van onze gratis Hubs in Service, Marketing of CRM willen gaan gebruiken."

Gebruikers beheren met de HubSpot advertentietool al hun advertenties binnen één systeem, en krijgen daardoor een beter inzicht in de totale klantbeleving. Vanaf vandaag maken ook LinkedIn lead gen-formulieren onderdeel uit van de tool. Dat biedt de volgende mogelijkheden voor gebruikers:
  • Creëren van lead gen-formulieren voor LinkedIn via de HubSpot advertentietool, waarmee leads en klanten kunnen converteren via vooraf opgestelde formulieren zonder dat ze LinkedIn hoeven te verlaten
  • Uitbouwen van gerichte doelgroepen vanuit ieder datapunt binnen het HubSpot CRM, om deze contextuele, behulpzame advertenties te tonen
  • Automatisch synchronisatie van op LinkedIn verzamelde leads met HubSpot, waardoor sales en marketingteams op de juiste wijze kunnen opvolgen
  • Nauwkeurige rapportage van de advertentie-ROI, zodat tijd en geld efficiënt worden ingezet
  • Beheren van advertenties over verschillende platformen zoals LinkedIn, Facebook en Google, allemaal vanaf het alles-in-één platform van HubSpot
  • Combineren van advertentiecampagnes met andere marketingactiviteiten, waaronder e-mailmarketing, automatisering en blogs om zo een volledig beeld te krijgen van de klantbeleving
Bedrijven kunnen direct van start met journey-based advertising door te kijken naar ‘ Look behind the screens’ - een vierdelige videominiserie met uitleg van digitale advertentie-experts van LinkedIn, Facebook, Google en HubSpot.

Voor meer informatie over LinkedIn lead generatie advertenties binnen HubSpot, ga naar https://www.hubspot.com/products/marketing/ads.

101 KB png  LinkedIn Lead Gen Forms.png
41 KB png  LinkedIn Lead Gen Forms 2.png

Over HubSpot
HubSpot is een toonaangevend groeiplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 64.500 klanten in meer dan 100 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met de Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om van klanten fans maken.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn, Parijs, Bogotá en Portsmouth.

Meer informatie over HubSpot is te vinden op www.hubspot.com.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Naomi van Duin
E-mail: hubspot@yellow-communications.com
www.hubspot.com
Eerder van HubSpot
4 nov 2019 HubSpot neemt Belgisch PieSync over

21 okt 2019 HubSpot voegt LinkedIn lead gen-formulieren toe aan gratis HubSpot CRM

5 sep 2019 HubSpot kondigt nieuwe functionaliteiten groeiplatform aan op INBOUND 2019
Persberichten van woensdag 13 november 2019
Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Helft consumenten verwacht in 2024 meeste online aankopen via mobiel te doen
NEG-ITSolutions, HP Gold Services Partner of the Year

Nieuwe devolo Magic 2 LAN triple: snelste Powerline-adapter met drie Gigabit LAN-poorten

myBrand ondersteunt Pure Ingredients met OutSystems-applicaties

Cisco Meraki vereenvoudigt netwerkbeveiliging voor het mkb

Pure Storage versterkt innovatiecommitment met opening R&D-faciliteit in Praag

Global Knowledge neemt Hodac Training B.V. over

Team Dimension Data wordt NTT Pro Cycling

Sitecore presenteert SaaS-strategie en kondigt op Symposium 2019 updates aan voor Experience Platform en Content Hub

Women in the Boardroom-rapport: vrouwen nemen slechts 16,9 procent van bestuursfuncties wereldwijd in

Hilversum klaar voor Gigabit-internet

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl