www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: LVTPR

Veeam voor derde jaar op rij uitgeroepen tot Leader in Gartner 2019 Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions

Veeam uitgeroepen tot Leader op basis van gunstige evaluatie van Completeness of Vision en Ability to Execute.

Utrecht, 18 oktober 2019Veeam® Software, leider op het gebied van back-upoplossingen die voorzien in Cloud Data Management™, is door Gartner, Inc. in het Leaders-quadrant van de 2019 Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions.1 geplaatst. Dit is de derde keer dat Gartner Veeam erkent als category Leader. De erkenning onderstreept de investering van Veeam in het leveren van een compleet clouddatamanagement-portfolio aan zijn klanten en partners en in zijn robuuste support aan klanten en partners, waardoor databescherming voor fysieke, virtuele en cloudomgevingen gegarandeerd is.

Ratmir Timashev, medeoprichter en EVP of Sales & Marketing van Veeam: “We gaan de tweede fase van Veeam in en kijken verder dan onze traditionele oplossingen. Zo bepalen we hoe bedrijven in de toekomst hun data beschermen en beheren in fysieke, virtuele en multi-cloudomgevingen. De tweede fase omvat onder andere nieuwe manieren van werken met onze partners om holistische en krachtige back-upoplossingen op de markt te brengen. Wij zien dit rapport als een kroon op het werk van ons team met betrekking tot het creëren van overtuigende cloudoplossingen en het bieden van customersupport van de hoogste kwaliteit. Ik ben enorm trots dat we zijn uitgeroepen tot Leader.”

De groei van Veeam in clouddatamanagement is mogelijk dankzij de nauwe samenwerking met onder andere AWS, Microsoft en duizenden serviceproviders die grootzakelijke klanten helpen migreren naar de cloud. Met die migratie profiteren klanten van kostenefficiëntie, schaalbaarheid en elasticiteit. Met meer dan 355.000 klanten en 1 miljard dollar aan jaarlijkse omzet blijft Veeam op hoge snelheid innoveren – bijvoorbeeld met zijn nieuwe with Veeam-programma, dat veel positieve reacties losmaakt. Dit programma is een van de strategieën waarmee Veeam blijft innoveren en samenwerken met zijn technologiepartners om een gecombineerde hardware- en softwareoplossing te bieden voor meer klantkeuze en -flexibiliteit.

Meer weten? Ga naar https://www.veeam.com/nl/2019-gartner-magic-quadrant.html

Executive quotes

“Veeam zorgt ervoor dat onze hospitality-diensten binnen alle businessunits blijven draaien, zodat we ervaringen voor onze fans en klanten kunnen optimaliseren. Van ticketscanners tot wifi en het point-of-salessysteem, Veeam houdt ze beschikbaar. Daarnaast garandeert Veeam dat we klanten kunnen inchecken in onze hotels, hun betalingen kunnen accepteren en reserveringen kunnen doen in onze restaurants. Veeam biedt de schaalbaarheid, betrouwbaarheid en het clouddatamanagement waarover wij niet eerder beschikten.” – Bryce Hollweg, Director of IT bij Vancouver Canucks.

“Veeam is zo snel en zo makkelijk in gebruik. Het geeft ons de tijd om innovatief te zijn en rechtstreekse waarde te leveren voor de organisatie. Als we Veeam niet hadden uitgerold, hadden we een fulltime-medewerker moeten inhuren voor back-upbeheer. Als je dat salaris combineert met het geld dat we hebben bespaard qua externe technische supportdiensten, besparen we in totaal bijna 200.000 dollar per jaar. We zetten het IT-team optimaal in, en voor het eerst in de geschiedenis van Ducks Unlimited Canada brengt IT geld op.” – Raj Perumal, Chief Information Officer bij Ducks Unlimited Canada.

“We besteden momenteel ongeveer drie uur per week aan e-mailrestores binnen onze Office 365-omgeving. Met Veeam kunnen we dat terugdringen tot zo’n dertig minuten. Daarmee kunnen we de rest van het bedrijf veel sneller van deze dienst voorzien, en onder meer strakke deadlines halen, voor bijvoorbeeld juridische zaken.” – Ben Brooks, Head of IT bij Everest Windows.

1. Gartner, Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions, Santhosh Rao, Chandra Mukhyala, Nik Simpson, 10 oktober 2019.

Disclaimer
Gartner beveelt geen leveranciers, producten of diensten aan die in haar onderzoekspublicaties zijn opgenomen, en adviseert technologiegebruikers niet om uitsluitend leveranciers met de hoogste beoordelingen of andere kwalificaties te kiezen. De publicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke beschrijvingen. Gartner wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot dit onderzoek af, waaronder alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in Cloud Data Management. Het Veeam Availability Platform is de meest complete oplossing die klanten helpt bij het automatiseren van hun datamanagement en het verzekeren van beschikbaarheid van data. Met meer dan 355.000 klanten wereldwijd, waaronder 82 procent van de Fortune 500-bedrijven en 66 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat 60.000 channelpartners, Cisco, HPE, Lenovo en NetApp als exclusieve resellers, en meer dan 21.000 cloud- en serviceproviders. Het hoofdkwartier is gevestigd in Baar, Zwitserland. Veeam heeft vestigingen in meer dan 30 landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.
Laatste van Veeam Software
Relined Fiber Network verbindt CyrusOne in Amsterdam met eigen netwerk

De nieuwe devolo Magic 2 WiFi next: nieuwe generatie Mesh-WiFi

Thinkwise introduceert Automated Machine Learning in nieuwe versie low-code platform

Sharp Builds Mega Solar Power Plant in Ninh Thuan Province, Vietnam

T-Mobile optimaliseert dienstverlening met geautomatiseerde netwerkomgeving van Telindus

myBrand migreert fabriek Ausnutria naar SAP

CM.com completes acquisition of CX Company

Vijf finalisten Present Your Startup Alkmaar bekend

Techsector schrijft open brief aan Nederland

HMD Global opent nieuw ‘Centre of Excellence’ voor R&D in Finland als onderdeel van transitie naar leverancier van hardware én diensten

Media Distillery verkoopt media monitoring activiteiten aan SoundAware Group
Ivanti benoemt Nayaki Nayyar tot Executive Vice President en Chief Product Officer

AnyLinQ stelt Gerben Verheul aan als Vendor Manager

Tech Data lanceert ‘Dell Dinsdag’, met aantrekkelijke kortingen en speciale acties

bunq steunt nieuw talent vanuit Common Goals

SecureMe2 groeit en verhuist naar nieuw kantoor

Slim noodverlichtingssysteem Eaton in nieuwe distributiehal vanHaren

ZeroPlex versterkt telecom-activiteiten met overname Trimaxx

MediaMyne en The Others Online gaan samen verder

Proofpoint introduceert nieuw cloud-gebaseerd ObserveIT Insider Threat Management-platform

Trend Micro: 63% van de Nederlandse thuiswerkers is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity

Orange Business Services levert collaboration- en contactcenterdiensten voor ZIM om klantervaring in vrachtverzending te verbeteren

Rabo Frontier Ventures partners with HV Holtzbrinck Ventures

Experian investeert in de toekomst met meerderheidsbelang in Risk Management-divisie Arvato Financial Solutions

Welke HR-banen verschijnen de komende tien jaar?

ICT GROUP NOMINATES JANNEKE NIESSEN FOR APPOINTMENT TO SUPERVISORY BOARD

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo devolo
Logo Thinkwise
Logo Sharp Electronics Nederland