www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Veeam voor derde jaar op rij uitgeroepen tot Leader in Gartner 2019 Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions

Veeam uitgeroepen tot Leader op basis van gunstige evaluatie van Completeness of Vision en Ability to Execute.

Utrecht, 18 oktober 2019Veeam® Software, leider op het gebied van back-upoplossingen die voorzien in Cloud Data Management™, is door Gartner, Inc. in het Leaders-quadrant van de 2019 Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions.1 geplaatst. Dit is de derde keer dat Gartner Veeam erkent als category Leader. De erkenning onderstreept de investering van Veeam in het leveren van een compleet clouddatamanagement-portfolio aan zijn klanten en partners en in zijn robuuste support aan klanten en partners, waardoor databescherming voor fysieke, virtuele en cloudomgevingen gegarandeerd is.

Ratmir Timashev, medeoprichter en EVP of Sales & Marketing van Veeam: “We gaan de tweede fase van Veeam in en kijken verder dan onze traditionele oplossingen. Zo bepalen we hoe bedrijven in de toekomst hun data beschermen en beheren in fysieke, virtuele en multi-cloudomgevingen. De tweede fase omvat onder andere nieuwe manieren van werken met onze partners om holistische en krachtige back-upoplossingen op de markt te brengen. Wij zien dit rapport als een kroon op het werk van ons team met betrekking tot het creëren van overtuigende cloudoplossingen en het bieden van customersupport van de hoogste kwaliteit. Ik ben enorm trots dat we zijn uitgeroepen tot Leader.”

De groei van Veeam in clouddatamanagement is mogelijk dankzij de nauwe samenwerking met onder andere AWS, Microsoft en duizenden serviceproviders die grootzakelijke klanten helpen migreren naar de cloud. Met die migratie profiteren klanten van kostenefficiëntie, schaalbaarheid en elasticiteit. Met meer dan 355.000 klanten en 1 miljard dollar aan jaarlijkse omzet blijft Veeam op hoge snelheid innoveren – bijvoorbeeld met zijn nieuwe with Veeam-programma, dat veel positieve reacties losmaakt. Dit programma is een van de strategieën waarmee Veeam blijft innoveren en samenwerken met zijn technologiepartners om een gecombineerde hardware- en softwareoplossing te bieden voor meer klantkeuze en -flexibiliteit.

Meer weten? Ga naar https://www.veeam.com/nl/2019-gartner-magic-quadrant.html

Executive quotes

“Veeam zorgt ervoor dat onze hospitality-diensten binnen alle businessunits blijven draaien, zodat we ervaringen voor onze fans en klanten kunnen optimaliseren. Van ticketscanners tot wifi en het point-of-salessysteem, Veeam houdt ze beschikbaar. Daarnaast garandeert Veeam dat we klanten kunnen inchecken in onze hotels, hun betalingen kunnen accepteren en reserveringen kunnen doen in onze restaurants. Veeam biedt de schaalbaarheid, betrouwbaarheid en het clouddatamanagement waarover wij niet eerder beschikten.” – Bryce Hollweg, Director of IT bij Vancouver Canucks.

“Veeam is zo snel en zo makkelijk in gebruik. Het geeft ons de tijd om innovatief te zijn en rechtstreekse waarde te leveren voor de organisatie. Als we Veeam niet hadden uitgerold, hadden we een fulltime-medewerker moeten inhuren voor back-upbeheer. Als je dat salaris combineert met het geld dat we hebben bespaard qua externe technische supportdiensten, besparen we in totaal bijna 200.000 dollar per jaar. We zetten het IT-team optimaal in, en voor het eerst in de geschiedenis van Ducks Unlimited Canada brengt IT geld op.” – Raj Perumal, Chief Information Officer bij Ducks Unlimited Canada.

“We besteden momenteel ongeveer drie uur per week aan e-mailrestores binnen onze Office 365-omgeving. Met Veeam kunnen we dat terugdringen tot zo’n dertig minuten. Daarmee kunnen we de rest van het bedrijf veel sneller van deze dienst voorzien, en onder meer strakke deadlines halen, voor bijvoorbeeld juridische zaken.” – Ben Brooks, Head of IT bij Everest Windows.

1. Gartner, Magic Quadrant for Data Center Backup and Recovery Solutions, Santhosh Rao, Chandra Mukhyala, Nik Simpson, 10 oktober 2019.

Disclaimer
Gartner beveelt geen leveranciers, producten of diensten aan die in haar onderzoekspublicaties zijn opgenomen, en adviseert technologiegebruikers niet om uitsluitend leveranciers met de hoogste beoordelingen of andere kwalificaties te kiezen. De publicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke beschrijvingen. Gartner wijst alle expliciete of impliciete garanties met betrekking tot dit onderzoek af, waaronder alle garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Veeam Software
Veeam is de wereldwijde leider in Cloud Data Management. Het Veeam Availability Platform is de meest complete oplossing die klanten helpt bij het automatiseren van hun datamanagement en het verzekeren van beschikbaarheid van data. Met meer dan 355.000 klanten wereldwijd, waaronder 82 procent van de Fortune 500-bedrijven en 66 procent van de Global 2000-organisaties, scoort Veeam een gemiddelde klanttevredenheid die 3,5 keer hoger is dan het gemiddelde in de sector. Het wereldwijde Veeam-ecosysteem omvat 60.000 channelpartners, Cisco, HPE, Lenovo en NetApp als exclusieve resellers, en meer dan 21.000 cloud- en serviceproviders. Het hoofdkwartier is gevestigd in Baar, Zwitserland. Veeam heeft vestigingen in meer dan 30 landen. Voor meer informatie: www.veeam.com. Of volg Veeam op Twitter: @veeam_benelux.
Laatste van Veeam Software
Veeam stelt Gil Vega aan als Chief Information Security Officer

Veeam lanceert met nieuwe Veeam Availability Suite v10 volgende-generatie back-upplatform

Insight Partners to Acquire Swiss Cloud Data Management Leader Veeam in a Transaction Valued at Approximately US$5 Billion
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar

Logo LVTPR
Veeam Software contact

Logo Veeam Software

info@veeam.com
  www.veeam.com
Veeam Software sociaal

Veeam Software tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlContentbureau