www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Sharp breidt BIG PAD-aanbod uit met zes interactieve 4K-schermen

Utrecht, 17 oktober 2019 - Sharp introduceert zes nieuwe 4K interactieve schermen, drie in de PN-TH1-serie en drie in de PN-HC1 BIG PAD-serie. Deze series bouwen voort op het succes van Sharp’s bekroonde interactieve lcd-schermen voor een optimale samenwerking en productiviteit in vergaderzalen en klaslokalen. De nieuwe serie bestaat uit verschillende instapmodellen en geavanceerde touchscreenoplossingen.

De PN-TH1 en PN-HC1 Sharp BIG PADS zijn voorzien van geïntegreerde smart-pc-technologie. Deze nieuwe generatie BIG PADS beschikt over een reeks krachtige, maar eenvoudig te gebruiken applicaties die interactief en effectief samenwerken ondersteunen. Met behulp van de geïntegreerde applicaties kan de gebruiker onder meer:
  • Aantekeningen maken en brainstormen in de whiteboard applicatie zonder dat daarbij externe pc-apparatuur nodig is.
  • Draadloos het scherm van bijvoorbeeld een notebook-pc weergeven op de BIG PAD en deze middels touch bedienen.
  • Toegang krijgen tot bestanden die zijn opgeslagen op BIG PAD, om bijvoorbeeld een video af te spelen middels de mediaspeler.
In de PN-TH1 serie is het ook mogelijk om de geïntegreerde functionaliteiten te deactiveren en zo aan eventuele IT beveiligingsvereisten te voldoen.
De schermen in de PN-TH1-serie zijn voorzien van de nieuwste interactieve InGlass™-technologie, waardoor het lijkt alsof je met een pen op papier schrijft (pen-op-papier-ervaring). De schermen in de PN-HC1-serie bieden een vergelijkbare nauwkeurige en intuïtieve touch-ervaring dankzij hoogwaardige infrarood-technologie, die de gebruiker ondersteunt bij het lesgeven of bij het geven van een presentatie. Daarnaast zijn de PN-HC1-schermen voorzien van een OPS-compatibel slot voor de naadloze integratie van een pc. Hiermee wordt het aantal installatiemogelijkheden voor de gebruiker aanzienlijk vergroot. Aan de voorzijde van PN-HC1 is tevens een aantal knoppen voorzien die het gebruik zeer eenvoudig maken. Met een kop als ‘Freeze Frame’ laat de presentator het beeld op de BIG PAD onmiddellijk bevriezen, waardoor men op zijn verbonden apparaat andere content kan raadplegen, zonder dat de leerlingen of deelnemers dit zien.

De schermen in zowel de PN-TH1- als de PN-HCI-serie zijn verkrijgbaar in verschillende formaten, wat ze geschikt maakt voor vrijwel elk kantoor en lokaal. De PN-TH1-serie is er in de maten 85, 75 en 65 inch en de PN-HC1-serie in de maten 86, 75 en 70 inch. Alle schermen beschikken daarnaast over een Ultra HD resolutie van 3840 x 2160 pixels zodat zelfs grote hoeveelheden gedetailleerde informatie goed leesbaar zijn.

De nieuwe interactieve PN-TH1-schermen ontvingen onlangs een ‘Best of Show’-award op InfoComm 2019, aansluitend op andere bekroonde modellen uit de Sharp BIG PAD-lijn van interactieve schermen. Volgens het recente Interactive Displays-rapport van Futuresource Consulting, 2019 Q2 is Sharp marktleider in interactieve schermen in Noord- en Zuid-Amerika en de nummer twee wereldwijd.

Ronald Huijbregts, Marketing Manager Visual Solutions bij Sharp: “Met de introductie van de PN-HC1- en PN-TH1 BIG PAD-series past Sharp de kwaliteit en betrouwbaarheid van zijn meest hoogwaardige 4K touch-technologie toe in een bredere omgeving: van vergaderruimten tot klaslokalen. Deze nieuwste generatie schermen is een uitbreiding van de BIG PADS die zijn ontwikkeld om de productiviteit en samenwerking op de werkvloer te verbeteren.”

De PN-TH1-serie is nu te koop via Sharp en zijn partners. Ga naar deze link voor meer informatie over Sharp’s digital signage-oplossingen.

Over Sharp Electronics Benelux bv
Sharp Electronics Benelux is de toonaangevende leverancier van Office Solutions in Nederland. Het biedt een uniek portfolio van bekroonde documentbeheer- en displayoplossingen. Sharp’s toonaangevende MFP’s en uitgebreide productiesystemen vormen de kern van geïntegreerde toepassingen voor digitale transformatie. De displayoplossingen omvatten innovatieve videowanden, digital signage-displays en interactieve flatpanel-displays voor collaboratieve presentaties. Sharp’s missie is het ontwikkelen van nieuwe producten die individuele expressie ondersteunen. Het bedrijf creëert producten die het beste in jou naar boven halen. Ga voor meer informatie naar www.sharp.nl.

Sharp
Team LVTPR
sharp@lvtpr.com
Laatste van Sharp Electronics Nederland
Announcement Regarding NEC Display Solutions Becoming a Subsidiary (Joint Venture) of Sharp Corporation

Sharp introduceert krachtige lijn PV-zonnepanelen met half-cut-cellen

Sharp breidt productportfolio uit met Notebook Device Management

Logo ReaQta
Logo XIXO
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Pegasystems

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl