www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

IFS onthult blauwdruk voor geëvolueerde architectuur

Nieuw tijdperk van intelligente en autonome enterprise solutions vraagt om branchespecifieke, resultaatgerichte software

Eindhoven,17 oktober 2019 – IFS, wereldwijd leverancier van enterprise-software, onthulde zijn geëvolueerde, branchegerichte architectuur tijdens de IFS World Conference 2019 in Boston.

image

Geconfronteerd met onzekerheden, veroorzaakt door de druk van digitale transformatie en de dreiging van disruptie, hebben bedrijven over de hele wereld behoefte aan softwareleveranciers die zich primair richten op resultaten in plaats van uitsluitend op technologie. IFS heeft zijn resultaatgerichte aanpak bewezen door zijn visie te onthullen op hoe nieuwe technologieën in de kern van de applicatiearchitectuur worden gebracht en aan klanten worden geleverd op basis van hun unieke werk- en branchebehoeften.

De geëvolueerde, branchespecifieke architectuur is in 2020 beschikbaar en vormt de nieuwe basis voor het gehele productportfolio van IFS voor productie-, projectmanagement- en serviceoplossingen. Deze nieuwe aanpak stelt klanten in staat om technologieën zoals Internet of Things (IoT), augmented en mixed reality (AR/MR), artificial intelligence (AI) en machine learning (ML) op praktische en gerichte wijze te integreren. Hierdoor kunnen ze hun volledige organisatie optimaliseren en automatiseren en gericht handelen op basis van voorspellende inzichten.

IFS heeft haar technologische fundamenten neergezet gedurende een intensieve en aanhoudende periode van technische ontwikkeling. Dit omvatte modelgestuurde declaratieve softwareontwikkeling, de intuïtieve IFS Aurena-gebruikerservaring (UX) en native API-mogelijkheden. Met deze verbeteringen kunnen IFS en zijn gehele ecosysteem in een hoger tempo innoveren en klanten sneller nieuwe functionaliteiten bieden.

Ontworpen om snelheid, schaalbaarheid en keuze te garanderen, is de architectuur ontwikkeld voor zowel de cloud als on-premise met containertechnologie en Kubernetes, waardoor hyper-scale prestaties in de cloud worden uitgevoerd en overdraagbaarheid tussen cloud en on-premise mogelijk is. Het platform biedt naast datamanagement de mogelijkheid om geavanceerde technologieën zoals AI, ML en robotprocesautomatisering (RPA) te koppelen met alle oplossingen in het IFS-portfolio.

Tijdens de IFS World Conference heeft IFS aan duizenden bezoekers een preview gegeven van een aantal technologieën:
  • Digital twins en assetmonitoring
  • Real-time voorspellende onderhoudsplanning
  • AR/MR-gestuurde ondersteuning op afstand voor service- en onderhoudsscenario’s
Door een ‘evergreen’ benadering biedt IFS klanten de keuze om altijd de nieuwste versie van applicaties te gebruiken zonder de verstoringen die gepaard gaan met volledige upgrades. Dit biedt klanten grotere zichtbaarheid, voorspelbaarheid, controle en flexibiliteit bij het plannen van hun eigen bedrijfsontwikkeling en de toepassing van nieuwe mogelijkheden van IFS.

“De blauwdruk die mijn team heeft gedeeld, is gebaseerd op ons operationele plan om onze klanten een open en schaalbare architectuur te bieden met de juiste set mogelijkheden die nodig zijn voor hun branche”, zegt Christian Pedersen, Chief Product Officer bij IFS. “Voor IFS is de open kern van onze applicaties altijd een centraal uitgangspunt. Met deze aankondiging laten wij zien dat wij onze belofte zijn nagekomen door de introductie van een kern waarin keuze letterlijk is ingebouwd, waardoor onze klanten sneller en gemakkelijker kunnen profiteren van nieuwe en opkomende technologieën, passend bij hun zakelijke behoeften en kansen.”
Meer informatie over de oplossingen van IFS vind je op www.ifs.com/corp/solutions/

Informatie over de technologische grondslagen van IFS via www.ifs.com/corp/solutions/technology/.

Noot voor de redactie:

Over IFS
IFS ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen in combinatie met de inzet voor onze klanten maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. IFS heeft 3.700 medewerkers en ondersteunt meer dan tienduizend gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Kijk voor meer informatie op IFS.com.

Volg ons op Twitter: @ifs

Lees meer in onze IFS Blogs over technologie, innovatie en creativiteit: https://blog.ifs.com/
Laatste van IFS
Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Data-integratieplatform van Boomi biedt optimale connectiviteit voor IFS-klanten dankzij 200 ingebouwde connectors
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo LVTPR
IFS contact

Logo IFS

info.nl@ifsworld.com
  www.ifsworld.com
IFS sociaal

IFS tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage