Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Eenvoudig woningen slimmer maken dankzij Eatons xComfort Bridge

Hengelo, 16 oktober 2019 - Steeds meer consumenten kiezen voor het gemak en comfort van huisautomatiseringssystemen. Powermanagementbedrijf Eaton introduceert de xComfort Bridge, de oplossing voor het bedienen van de verlichting in een woning via smartphone of tablet. Gemakkelijk te installeren en simpel te bedienen. De Bridge biedt zowel de eindgebruiker als installateur veel flexibiliteit, bedrijfszekerheid en eenvoudige uitbreidingsmogelijkheden.

Grote technische flexibiliteit en geen extra programmeerkennis vereist
De xComfort Bridge is de laatste uitbreiding binnen het productenpakket van xComfort. “Er is geen ingewikkelde configuratiesoftware of programmeerkennis nodig”, zegt Ingmar de Winter, Field Product Manager Power Quality en Huisautomatisering Benelux bij Eaton. Dus ook voor de installateur met geen of weinig ervaring op het gebied van xComfort is dit een zeer geschikt product.De Bridge is snel, schoon en flexibel te installeren. “Daarnaast is het systeem zeer eenvoudig uit te breiden. Deze technische flexibiliteit stelt de installateur in staat aan de meest uitdagende klantwensen te voldoen.”

Instapklare huisautomatisering met de xComfort Bridge app
Hoe werkt het? Zodra de xComfort Bridge controller is aangesloten op de lokale wifi-router, stelt de gebruiker de controller in met de gratis xComfort Bridge app op iOS (iPhone, iPad) of Android-apparaten (smartphone, tablet). Via deze app bedient de gebruiker zelf zijn xComfort-installatie en maakt en/of wijzigt indien gewenst ook zelf (licht)scènes om de ideale lichtsfeer te creëren.

Drie verschillende pakketten voor een breed scala aan toepassingsmogelijkheden
De Bridge is verkrijgbaar in drie verschillende pakketten. Het eerste pakket bestaat uit de xComfort Bridge, een voedingsadapter en de bijbehorende voedings- en netwerkkabels. Met het tweede pakket kunnen installateurs hun klanten een eerste huisautomatiseringoplossing aanbieden. “Naast de xComfort Bridge bestaat dit pakket uit een draadloze master aan/uit-schakelaar, drie draadloze wandschakelaars en drie inbouwdimmers”, stelt De Winter. “Het derde pakket bevat een xComfort Bridge en drie tussenstekker dimactoren, die op bestaande wandcontactdozen kunnen worden aangesloten. De Bridge is tevens compatibel met de bestaande nieuwe schakel- en smart-dimactoren uit het huidige xComfort-programma. Dat zorgt voor een breed scala aan andere toepassingsmogelijkheden.”

Eaton Go Wireless pakketten en de xComfort Bridge
De xComfort Bridge is compatibel met de volgende Eaton Go Wireless pakketten - Wireless Switch All, Wireless Dim All en Wireless Second Switch. Deze voorgeconfigureerde schakel- en dimfuncties zijn daardoor niet alleen via wandschakelaars te bedienen, maar nu dus ook eenvoudig via een smartphone en tablet.

Toekomstige functionaliteiten en mogelijkheden tot klantencontact
“Eaton werkt continu aan de doorontwikkeling van haar producttechnologie. De xComfort Bridge wordt in de toekomst verder uitgebreid met nieuwe en verbeterde functionaliteiten”, benadrukt De Winter. “Daarmee garanderen we niet alleen een optimale klantervaring. Maar bieden we installateurs ook steeds nieuwe kansen om het klantcontact te intensiveren en te behouden. We stellen nieuwe functionaliteiten beschikbaar via een app-update op het smart device van de gebruiker. Deze profiteert zo direct van nieuwe toepassingen”.

4.8 MB jpg  Eaton xComfort toepassing
1.1 MB jpg  Eaton xComfort Bridge
275 KB jpg  Eaton xComfort Bridge 2

Over Eaton
Eatons Electrical Sector iseen wereldleider met expertise in energiedistributie en -beveiliging, noodstroomvoorziening, besturing en automatisering, verlichting en beveiliging, gebouwgerelateerde oplossingen en bedradingssystemen, oplossingen voor zware en gevaarlijke omstandigheden en engineering services. Via wereldwijd toepasbare oplossingen is Eaton in staat invulling te geven aan de meest kritische uitdagingen op het gebied van hedendaagse elektrotechniek.

Eaton is een powermanagementbedrijf met een omzet van $ 21,6 miljard in 2018. Wij helpen met energie-efficiënte oplossingen onze klanten op een doeltreffende manier elektrische, hydraulische en mechanische kracht op een meer betrouwbare, veiligere en duurzamere manier te beheren. Het bedrijf is toegewijd aan het verbeteren van de levenskwaliteit en het milieudoor het gebruik van powermanagementtechnologieën en -diensten. Eaton heeft ongeveer 99.000 medewerkers wereldwijd en verkoopt producten aan klanten in meer dan 175 landen. Voor meer informatie kunt u terecht op www.eaton.nl/electrical.

Voor meer persinformatie:
Yellow Communications
Tijs Mannien
eaton@yellow-communications.com
Laatste van Eaton
Eaton breidt 5P-serie uit met lithium-ion UPS

Nieuwe Eaton 3S UPS beschermt waardevolle apparatuur in huis en op kantoor tegen overspanning en stroomuitval

Eaton en Green Motion bundelen krachten om EV-opladers soepel te integreren in gebouwen met energieopslag

Logo Yellow Communications
Eaton contact

Logo Eaton

Eaton sociaal

Eaton tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl