Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: Marcommit

Managementboek van het Jaar 2019 ‘Alles Transactie’ nu ook beschikbaar in het Engels

Over de toekomst van digitale transacties

Amsterdam, 15 oktober 2019 - Vanaf vandaag is Managementboek van het Jaar 2019 ‘Alles Transactie’ van Shikko Nijland, Douwe Lycklama en Chiel Liezenberg ook in het Engels verkrijgbaar. Er verschijnt zowel een hard copy versie als een e-book van ‘Everything Transaction’. Met het managementboek willen de schrijvers leiders ondersteunen bij een betere navigatie in de digitale wereld waarin data delen steeds belangrijker wordt. Dit doen ze vanuit de visie dat vertrouwen en samenwerking tussen bedrijven de sleutel zijn tot een duurzame oplossing rondom digitale transacties in de toekomst.

Managementboek van het Jaar 2019
De Nederlandse versie van het boek werd in april bekroond met de titel ‘ Managementboek van het Jaar 2019’. Volgens de jury: “Vanwege het maatschappelijk en economisch belang van het onderwerp, vanwege de noodzaak voor eigenlijk iedere organisatie om zich daarmee te verstaan, vanwege de grondige analyse, vanwege de heldere ontwikkelrichting en vanwege de agenda die een veelheid aan stakeholders op hun verantwoordelijkheden wijst.”

“We zijn ontzettend trots dat ‘Alles Transactie’ is bekroond tot Managementboek van het Jaar”, vertelt Shikko Nijland, CEO en Managing partner van INNOPAY. “Het maatschappelijke en economische belang waar de jury het over heeft, is precies de reden waarom het boek nu ook in het Engels verschijnt. Data delen in de digitale wereld gaat over landgrenzen heen. Daarom is het zo belangrijk dat bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen en internationaal gaan samenwerken aan een toekomstbestendige oplossing hiervoor.”

Vertrouwen, data delen en transacties
Kwesties als data, privacy en platformen hebben steeds meer impact op zowel het bedrijfsleven als de maatschappij. Hoe houden we controle over de enorme toename van data en transacties? En hoe organiseren we vertrouwen in een wereld waarin veiligheid en privacy niet meer vanzelfsprekend zijn? Het boek ‘Everything Transaction’ geeft antwoord op deze vragen. Vanuit het perspectief dat alles een transactie is, onderscheiden de schrijvers hypes van realiteit als het gaat om technologisch gedreven ontwikkelingen. Denk hierbij aan blockchain, big data, internet of things, artificial intelligence, augmented reality of biometrie. Het boek is tevens een oproep aan leiders om vandaag nog te beginnen met samenwerken aan de toekomst van digitale transacties.

Controle over eigen data
De auteurs zijn ervaren fintech-pioniers. Nijland is CEO en managing partner van
INNOPAY. Lycklama en Liezenberg hebben het consultancybureau 16 jaar geleden opgericht. Vanuit INNOPAY brengen de auteurs verschillende partijen bij elkaar om samen na te denken over duurzame oplossingen om de exponentiële groei van digitale transacties in goede banen te leiden. “Zeker in Europa ligt er een kans om de huidige marktverhoudingen om te buigen naar een situatie waarin eindgebruikers meer digitale zelfbeschikking krijgen”, aldus Shikko Nijland. “In die situatie blijft data bij de bron en hebben gebruikers inzicht en controle over wie er toegang heeft tot hun data.”

Het boek is verkrijgbaar via www.everythingtransaction.com.

Over Innopay
INNOPAY is een internationaal consultancybureau op het gebied van digitale transacties. Het bureau helpt organisaties – waar ook ter wereld– de kansen die het tijdperk van digitale transacties biedt, ten volle te benutten.

Sinds de oprichting in 2002 is INNOPAY uitgegroeid tot een internationale speler met een groeiend aantal vestigingen, waaronder in Amsterdam, Berlijn en Frankfurt. Het hoofdkantoor staat in Nederland, waar het bureau marktleider is. INNOPAY is founding member van Holland FinTech, een hub die fintech organisaties uit Europa, de Verenigde Staten, het Midden-Oosten en Azië met elkaar verbindt. Het team bestaat uit meer dan 50 experts op het gebied van Digitale Identiteit, Data Delen, Open Banking, Payments en Digital CSR.

Meer informatie:
Marcommit
Emily Stolker
035 – 5822730
innopay@marcommit.nl
Laatste van Innopay
INNOPAY speelt met Associates Community in op Agile Workforce trend

INNOPAY nieuwe implementatiepartner van iSHARE

Innopay is mede-organisator van Data Sharing Days 2020: hét Europese (netwerk)evenement over data soevereiniteit
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Marcommit
Innopay contact

Logo Innopay

info@innopay.com
  www.innopay.com
Innopay sociaal

Innopay tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage