www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: PublieksWerk

UiPath-klanten versnellen de voortgang tussen het bepalen en plannen van nieuwe automatiseringsprojecten tot de geslaagde implementatie ervan

Las Vegas (VS, #UiPathForward III) – 15 oktober 2019 – Vandaag op de FORWARD III, het eerste wereldwijde congres over Robotic Process Automation (RPA), kondigt UiPath, de toonaangevende RPA-softwareonderneming, aan dat het StepShot, de vooruitstrevende leverancier van procesdocumentatiesoftware, heeft gekocht.

Tezamen zullen UiPath en StepShot  het automatiseringspad van klanten versnellen door hen in staat te stellen om processen snel en eenvoudig vast te leggen, te documenteren en delen, en de voornaamste stappen te automatiseren door robotvorming. UiPath is de eerste toonaangevende RPA-aanbieder die dergelijke mogelijkheden direct in zijn platform inbouwt; een belangrijk onderscheid nu ondernemingen meer en betere RPA-toepassingen wil inzetten voor een breed spectrum aan scherp afgebakende, maar ook voor ongedefinieerde processen.

“We werken nauw met klanten samen aan automatiseringsstrategieën die hun bedrijven omvormen. Maar er is nog veel aan waarde te winnen door het documenteringsproces om te bouwen in een effectieve oplossing”, zegt Daniel Dines, UiPath medeoprichter en CEO. “De aankoop van StepShot helpt ons om dat onmiddellijk voor onze klanten op te lossen.”

Op basis van de aankoop van ProcessGold en van StepShot introduceert UiPath de UiPath Explorer productgroep. Deze is ontwikkeld om het begrip van de bedrijfsbrede processen te vereenvoudigen en maakt het makkelijk om processen te bepalen, documenteren en prioriteren, met de unieke mogelijkheid om de procesuitvoer aan zowel de voorkant als in de achtergrond te begrijpen, met behulp van wetenschappelijke en visuele analyse.

“StepShot’s krachtige technologie om procesactiviteiten vast te leggen en te documenteren, verbetert UiPath´s leidende marktpositie wat betreft de waardetijd en ons vermogen versterken om processen van begin tot eind te doorgronden”, zegt PD Singh, Vice President kunstmatige intelligentie van UiPath. “Wanneer we dit volledig in ons platform hebben geïntegreerd zal dat onze waarde-propositie enorm vergroten.”

“Ik ben hartstikke trots op wat we met StepShot hebben opgebouwd. De mogelijkheden die we bieden in combinatie met UiPath’s topklasse RPA, helpt bedrijven hun automatiseringsdoelstellingen makkelijker te realiseren, hun terugverdientijd te verkorten en wereldwijd profijt te boeken”, zegt StepShot CEO en medeoprichter Sasha Reminnyi.

Over UiPath
UiPath voert het ´automatisering voorop´-tijdperk aan – door zich hard te maken voor een software-robot voor iedereen; door gratis trainingen en open samenwerkingen aan te bieden; en door robots nieuwe vaardigheden bij te brengen door middel van AI (kunstmatige intelligentie) en ´machine learning´. De onderneming heeft zich ertoe verplicht om minstens een miljoen mensen de vaardigheden bij te brengen die het digitale tijdperk van hen vraagt, en het Robotic Process Automation (RPA)-platform van de onderneming heeft dan ook al miljoenen zich herhalende, geestdodende taken geautomatiseerd, bij bedrijven en overheidsorganisaties wereldwijd, ter verbetering van de productiviteit, de klantervaring en de medewerkerstevredenheid.

UiPath is een van de snelst groeiende en hoogst gewaardeerde AI-ondernemingen, en werd recentelijk door Comparably benoemd tot 6e beste plek om te werken en 11e grote onderneming met de beste bedrijfscultuur.

Berkeley Communicatie Benelux
Piet van Reeuwijk
piet.van.reeuwijk@berkeleypr.com
Eerder van UiPath
15 okt 2019 UiPath koopt StepShot en voegt procesdocumentering toe aan zijn toonaangevende RPA-platform

15 okt 2019 UiPath koopt ProcessGold en biedt voortaan ongeëvenaard inzicht in dataprocessen

12 dec 2018 Cindy Taphoorn start bij UiPath als Enterprise Sales Director
Persberichten van maandag 11 november 2019
TD/OMS and Gravity “Milestone 1” Enhancements Streamline Efficiency and Advance Application Development Potential for Remain Software Customers

Nederlandse bedrijven laten kantoormedewerkers massaal thuiswerken, maar nog niet de helft heeft hiervoor een protocol

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

Zyxel’s visuele dreigingsanalyseservice vereenvoudigt complexe en tijdrovende monitoring van bedrijfsnetwerken

Zircon Corporation verstevigt marktpositie door uitbreiding sales team in Europa

Liquidware innoveert workplace management met nieuwe versie Stratusphere

Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD bestempelt beveiligingswaarde Fox Crypto DataDiode als ‘ZEER GEHEIM’

Snellere cloud-innovatie dankzij strategische samenwerking F5 en Amazon Web Services

Singles’ Day: dag van de meeste online aankopen wereldwijd
Fontys Hogeschool ICT maakt bezoekers GLOW bewust over gevaren gebruik openbare wifinetwerken met uniek lichtproject

Cisco biedt één platform voor collaboration-oplossingen

AvePoint introduceert MyHub-app voor Microsoft Teams Governance

Veeam introduceert nieuwe back-upoplossingen voor Microsoft Cloud Platforms

Singles' Day officieuze opening van feestdagenseizoen
UiPath contact

Logo Cisco
Logo AvePoint
Logo Veeam Software
Logo Solar Nederland B.V.
Logo Cisco
Logo Workday
Logo Thinkwise
Logo Descartes
Logo Ingenico Group
Ma-Vr:  08:00 - 22:00
Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl