www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: PublieksWerk

UiPath koopt StepShot en voegt procesdocumentering toe aan zijn toonaangevende RPA-platform

UiPath-klanten versnellen de voortgang tussen het bepalen en plannen van nieuwe automatiseringsprojecten tot de geslaagde implementatie ervan

Las Vegas (VS, #UiPathForward III) – 15 oktober 2019 – Vandaag op de FORWARD III, het eerste wereldwijde congres over Robotic Process Automation (RPA), kondigt UiPath, de toonaangevende RPA-softwareonderneming, aan dat het StepShot, de vooruitstrevende leverancier van procesdocumentatiesoftware, heeft gekocht.

Tezamen zullen UiPath en StepShot  het automatiseringspad van klanten versnellen door hen in staat te stellen om processen snel en eenvoudig vast te leggen, te documenteren en delen, en de voornaamste stappen te automatiseren door robotvorming. UiPath is de eerste toonaangevende RPA-aanbieder die dergelijke mogelijkheden direct in zijn platform inbouwt; een belangrijk onderscheid nu ondernemingen meer en betere RPA-toepassingen wil inzetten voor een breed spectrum aan scherp afgebakende, maar ook voor ongedefinieerde processen.

“We werken nauw met klanten samen aan automatiseringsstrategieën die hun bedrijven omvormen. Maar er is nog veel aan waarde te winnen door het documenteringsproces om te bouwen in een effectieve oplossing”, zegt Daniel Dines, UiPath medeoprichter en CEO. “De aankoop van StepShot helpt ons om dat onmiddellijk voor onze klanten op te lossen.”

Op basis van de aankoop van ProcessGold en van StepShot introduceert UiPath de UiPath Explorer productgroep. Deze is ontwikkeld om het begrip van de bedrijfsbrede processen te vereenvoudigen en maakt het makkelijk om processen te bepalen, documenteren en prioriteren, met de unieke mogelijkheid om de procesuitvoer aan zowel de voorkant als in de achtergrond te begrijpen, met behulp van wetenschappelijke en visuele analyse.

“StepShot’s krachtige technologie om procesactiviteiten vast te leggen en te documenteren, verbetert UiPath´s leidende marktpositie wat betreft de waardetijd en ons vermogen versterken om processen van begin tot eind te doorgronden”, zegt PD Singh, Vice President kunstmatige intelligentie van UiPath. “Wanneer we dit volledig in ons platform hebben geïntegreerd zal dat onze waarde-propositie enorm vergroten.”

“Ik ben hartstikke trots op wat we met StepShot hebben opgebouwd. De mogelijkheden die we bieden in combinatie met UiPath’s topklasse RPA, helpt bedrijven hun automatiseringsdoelstellingen makkelijker te realiseren, hun terugverdientijd te verkorten en wereldwijd profijt te boeken”, zegt StepShot CEO en medeoprichter Sasha Reminnyi.

Over UiPath
UiPath voert het ´automatisering voorop´-tijdperk aan – door zich hard te maken voor een software-robot voor iedereen; door gratis trainingen en open samenwerkingen aan te bieden; en door robots nieuwe vaardigheden bij te brengen door middel van AI (kunstmatige intelligentie) en ´machine learning´. De onderneming heeft zich ertoe verplicht om minstens een miljoen mensen de vaardigheden bij te brengen die het digitale tijdperk van hen vraagt, en het Robotic Process Automation (RPA)-platform van de onderneming heeft dan ook al miljoenen zich herhalende, geestdodende taken geautomatiseerd, bij bedrijven en overheidsorganisaties wereldwijd, ter verbetering van de productiviteit, de klantervaring en de medewerkerstevredenheid.

UiPath is een van de snelst groeiende en hoogst gewaardeerde AI-ondernemingen, en werd recentelijk door Comparably benoemd tot 6e beste plek om te werken en 11e grote onderneming met de beste bedrijfscultuur.

Berkeley Communicatie Benelux
Piet van Reeuwijk
piet.van.reeuwijk@berkeleypr.com
Laatste van UiPath
´Verwelkom Botje het softwarerobotje in ons team!´

UiPath koopt ProcessGold en biedt voortaan ongeëvenaard inzicht in dataprocessen

Logo PublieksWerk
UiPath contact

Logo UiPath

www.uipath.com
UiPath sociaal

UiPath tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl