www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
PR: PublieksWerk

Eerste grote aanbieder die process mining- en RPA-mogelijkheden combineert

Las Vegas (VS, #UiPathForward III) – 15 oktober 2019 – Vandaag op de FORWARD III, het eerste wereldwijde congres over Robotic Process Automation (RPA), kondigt UiPath, de toonaangevende RPA-softwareonderneming, aan dat het ProcessGold heeft gekocht, de vooruitstrevende Nederlandse aanbieder van process mining-technologievendor. Dankzij deze aankoop is UiPath de eerste grote aanbieder die process mining- en RPA-mogelijkheden combineert.

“Dit is een sprong voorwaarts voor UiPath die laat zien hoe ons bedrijf zich ontwikkelt, en hoe we onze klanten in staat stellen hun automatiserings-mogelijkheden verder te ontwikkelen, door een beter begrip van hun processen, door automatiseringskansen te ontdekken en vervolgens de invloed daarvan te meten”, zegt Daniel Dines, UiPath´s medeoprichter en CEO.

Op basis van de aankoop van ProcessGold en van StepShot introduceert UiPath de UiPath Explorer productgroep. Deze is ontwikkeld om het begrip van de bedrijfsbrede processen te vereenvoudigen en maakt het makkelijk om processen te bepalen, documenteren en prioriteren, met de unieke mogelijkheid om de procesuitvoer aan zowel de voorkant als in de achtergrond te begrijpen, met behulp van wetenschappelijke en visuele analyse.

”In combinatie met de StepShot-overname en ons ontwikkelwerk aan Process Understanding, kunnen we onze klanten nu een totaalbeeld van hun processen bieden, van de kleinste eindgebruikersactiviteiten, tot transacties in de achtergrond op hoger niveau”, zegt PD Singh, vicepresident AI bij UiPath.

ProcessGold biedt het meest flexibele, krachtige ontwikkel- en gebruiksplatform ten behoeve van professionele process mining dat geschikt is voor ondernemingsbrede toepassing, om process intelligence-toepassingen mee te bouwen voor de verbetering van de bedrijfsprocessen. Klanten en partners zoals Deloitte, KPMG, EY, Porsche, KPN, Philips, The Salvation Army, Infineon, Webasto en Aegon hebben het ProcessGold-platform geïmplementeerd om processen voortdurend te analiseren en monitoren en zo waarde te scheppen door inzichten uit data te genereren. ProcessGold´s software visualiseert hoe de beste procesprestaties sneller en effectiever kunnen worden behaald.

"Door de krachten te bundelen met UiPath, veranderen we de manier waarop bedrijven kijken naar de uitvoer van hun processen. Samen vormen we een krachtige en geïntegreerde oplossing die de efficiëntie en perfectionering van wereldwijde automatiseringsprojecten verbetert”, zegt Christiaan Esmeijer, ProcessGold’s medeoprichter en duo-CEO.

UiPath zal nauw met zijn partners samenwerken aan de bouw van grootschalige process mining, met als doel klanten het gat te laten dichten tussen Process Understanding en RPA. Nu al kunnen klanten en partners voorbeelden zien van naadloze process mining-mogelijkheden, afgezet tegen UiPath Orchestrator/Robot logbestanden - wat een nog maar een voorproefje is van wat volledige integratie straks biedt.

Ondersteunende citaten

Wilco Lourens, Process Mining Project Lead, KPN
“ProcessGold heeft zich een betrouwbare partner betoond die onze verwachtingen met de visualisering van complexe processen heeft overtroffen. Het samengaan met UiPath betekent een verbeterd aanbod voor de procesautomatiseringsmarkt, waarvan wij verwachten dat die tot een groter aantal samenwerkingsprojecten met KPN zal leiden.”

Eunyoung Lim, Head of RPA, LG CNS
“Automatisering verlost de werkplek van herhaalde, alledaagse taken, en process mining biedt de mogelijkheid om dergelijke taken te vinden, goed te begrijpen, en effectief om te bouwen. Wij als partner zijn zeer verheugd over deze overname. Doordat deze twee organisaties de krachten bundelen, kunnen grote ondernemingen de initiële fase van RPA vereenvoudigen door de processen in kaart te brengen en de beste automatiseringskansen te ontdekken.”

Thomas Mannmeusel, Executive Vice President Process Optimization & Group CIO, Webasto
“ProcessGold is ons belangrijkste diagnostische gereedschap dat op feiten gebaseerde inzichten over onze bedrijfsvoering biedt. Als process mining ons röntgenapparaat is, dan is RPA een essentieel onderdeel van ons behandelplan. Voor ons lijken UiPath en ProcessGold een beetje op Batman en Robin en ik feliciteer de beide dat ze samen verder gaan.”

Over UiPath
UiPath voert het ´automatisering voorop´-tijdperk aan – door zich hard te maken voor een software-robot voor iedereen; door gratis trainingen en open samenwerkingen aan te bieden; en door robots nieuwe vaardigheden bij te brengen door middel van AI (kunstmatige intelligentie) en ´machine learning´. De onderneming heeft zich ertoe verplicht om minstens een miljoen mensen de vaardigheden bij te brengen die het digitale tijdperk van hen vraagt, en het Robotic Process Automation (RPA)-platform van de onderneming heeft dan ook al miljoenen zich herhalende, geestdodende taken geautomatiseerd, bij bedrijven en overheidsorganisaties wereldwijd, ter verbetering van de productiviteit, de klantervaring en de medewerkerstevredenheid.

UiPath is een van de snelst groeiende en hoogst gewaardeerde AI-ondernemingen, en werd recentelijk door Comparably benoemd tot 6e beste plek om te werken en 11e grote onderneming met de beste bedrijfscultuur.

Contact:
Berkeley Communicatie Benelux
Piet van Reeuwijk
piet.van.reeuwijk@berkeleypr.com
Eerder van UiPath
15 okt 2019 UiPath koopt StepShot en voegt procesdocumentering toe aan zijn toonaangevende RPA-platform

15 okt 2019 UiPath koopt ProcessGold en biedt voortaan ongeëvenaard inzicht in dataprocessen

12 dec 2018 Cindy Taphoorn start bij UiPath als Enterprise Sales Director
Persberichten van donderdag 14 november 2019
Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps
ICT-Partners West vestigt zich in Hoofddorp

Citrix benoemt Bronwyn Hastings tot Senior Vice President van het wereldwijde verkoopkanaal en ecosysteem

Interxion stelt Hans Horn aan als Manager Channel & New Business Nederland

KnowBe4 lanceert nieuw partnerprogramma en partnerportaal

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Dataplace neemt Datacenter Nedzone over

Sitecore gebruikt de kracht van AI voor het automatiseren van personalisering op schaal

Sartorius verbetert leverbetrouwbaarheid en klantervaring met Celonis Process Mining

Dell Technologies On Demand biedt op gebruik gebaseerde en as-a-service-modellen

Dell Technologies zet stap naar autonome infrastructuur met Dell EMC PowerOne

Dell Technologies stelt zich nieuwe doelen voor maatschappelijke verandering in 2030

Op 1 januari gaat nieuw btw-identificatienummer in

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau