www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Medius zorgt voor krachtige automatisering van het AP-proces met geïntegreerde Data Capture

10 oktober 2019 - Medius, marktleider in cloud-gebaseerde oplossingen voor factuurverwerking, heeft zijn bekroonde oplossing MediuwFlow AP uitgebreid met nieuwe functionaliteit voor het vastleggen van factuurgegevens.

Door de vastlegging van factuurgegevens te combineren met functionaliteit voor het automatiseren van de workflow biedt MediusFlow een superieure eindgebruikerservaring, aangevuld met uitgebreide financiële rapportage en controle. Daarmee brengt Medius verbeterde efficiëntie en operationele kostenbesparingen naar het accounts payable (AP)-proces.

Onze geïntegreerde data capture engine komt tegemoet aan de behoefte van klanten naar een completere en efficiëntere oplossing voor factuurverwerking”, zegt Per Åkerberg, de CEO van Medius. “Gebruikers van MediusFlow kunnen de vastlegging van factuurgegevens en hun workflow nu beheren een en dezelfde oplossing. Dit is mogelijk via één interface en met gebruikmaking van één data repository. Gebruikers profiteren daarmee van een integraal rapportageproces en controle”.

Krachtige automatisering dankzij AI

MediusFlow maakt gebruik van artificial intelligence (AI) en machine learning voor de automatische toekennen van instellingen op basis van historische gegevens voor het gehele factuurmanagementproces. Dit resulteert in factuurverwerking met minder menselijke tussenkomst. MediusFlow maakt daarmee een einde aan tijdrovende routinematige taken en zorgt voor een effectievere inzet van medewerkers, lagere operationele kosten en verbeterde datakwaliteit.

Medius streeft naar voortdurende innovatie in de markt voor automatisering van het factuurverwerkingsproces. Het R&D-team omvat datawetenschappers die zich volledig toeleggen op machine learning-algoritmes en andere intelligente technologieën die huidige en toekomstige gebruikers van MediusFlow aan slimmere en sterke geautomatiseerde factuurverwerking helpen.

Volledige controle op het AP-proces

Doordat alle factuurgegevens in één oplossing worden ondergebracht, kunnen vooruitstrevende AP- en financiële teams profiteren van integrale financiële rapportage. Zij kunnen daarnaast KPI’s beheren om de prestaties te bewaken en bottlenecks te identificeren tijdens de vastlegging van factuurgegevens of de workflow voor de verwerking daarvan.

De simpele, intuïtieve gebruikersinterface van MediusFlow draagt bij aan forse tijdsbesparingen voor iedereen die bij het factuurproces is betrokken. De gebruikseenvoud zorgt ook voor een snel en eenvoudig inwerkproces met een minimale noodzaak van training.

De automatisering van de workflow voor het vastleggen en verwerken van debiteurenfacturen met MediusFlow vormt de basis van het AP-proces voor al onze bedrijfsonderdelen”, zegt Pim Beijen, group NWC manager bij SoftwareONE. “De geïntegreerde oplossing en interface verspoelden de ingebruikname en het trainingsproces voor ons personeel. En dankzij de beschikbaarheid van een vast aanspreekpunt konden we op snelle ondersteuning vertrouwen. De functionaliteit voor het vastleggen van facturen met MediusFlow heeft ons proces voor inkomende facturen geautomatiseerd en staat garant voor een bijzonder hoog matching-percentage bij het afzetten van facturen tegen PO-nummers. En omdat de herkenning van facturen gaandeweg verbetert, worden de verwerkingsefficiëntie en de productiviteit binnen onze organisatie voortdurend naar een hoger peil uitgetild.”

Kom meer te weten over de geïntegreerde mogelijkheden van MediusFlow voor het vastleggen van factuurgegevens.

Voor meer informatie, neem contact op met:
Yvonne Jans, Area Manager Western-Europe, yvonne.jans@medius-group.com, +31 (0)6 50969737

Over Medius:
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd, waaronder Marc JacobsFluiconnectoElekta, SMC PneumaticsTikkurila en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 230 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Meer informatie over MediusFlow op mediusflow.com

Tags:
  • Data Capture
  • Factuurverwerking
  • Software As A Service
Persberichten van vrijdag 15 november 2019
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Softwarebedrijf Intigris benoemd tot FD Gazelle 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
Medius contact

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl