www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Persuitnodiging: Workday introduceert Finance Management in België

30 oktober Antwerpen: persevenement Workday in samenwerking met Catawiki

Duizenden grote en toonaangevende organisaties wereldwijd maken gebruik van de enterprise cloudapplicaties van Workday voor finance en human resources. In België zette Workday vooral in op human capital management. Tot voor kort. Want nu introduceert Workday hier de cloudoplossing Finance Management. Daarmee kunnen nu ook organisaties in België hun digitale transformatie naar een hoger niveau brengen met één systeem – en één ‘single source of truth’ – voor finance en HR.

Officieel persevenement en medialunch
U bent van harte uitgenodigd voor het speciale persevenement ter gelegenheid van de officiële lancering van Workday Finance Management in België. Op 30 oktober aanstaande ontvangen wij u graag op een locatie nabij Antwerpen. U heeft alle gelegenheid om persoonlijk met de Nederlands-, Frans- en Engelstalige Directors en de Country Manager Benelux te spreken. Bovendien zal internationale veilingsite Catawiki tijdens de 3-gangen medialunch inzicht geven in de mogelijkheden en voordelen van Workday HRM én Finance.

Programma 30 oktober 2019
  • Van 9.00 tot 17.00 uur gelegenheid voor interviews en demo’s
  • 3-gangen medialunch van 12.00 tot 14.00 uur
    • Country Manager Erik ten Bruggencate introduceert Workday Finance en HRM
    • Presentatie Catawiki door Geert van der Heijden, group controller over Workday Finance en HRM in de praktijk
Over Catawiki
Workday is erg blij met de deelname van onze gewaardeerde klant Catawiki aan het persevenement. Deze internationaal zeer succesvolle online marktplaats brengt kopers en verkopers van speciale veilingitems in heel Europa samen. Catawiki ontvangt maandelijks meer dan 14 miljoen digitale bezoekers en organiseert 300 verschillende veilingen per week met meer dan 50.000 nieuwe objecten in 80 verschillende categorieën, variërend van kunst, design & mode, zeldzame verzamelobjecten en oldtimers. Catawiki maakt al drie jaar optimaal gebruik van Workday Human Capital Management en Workday Financial Management.

Locatie
De exacte locatie is nog niet bekend, maar zal in de directe omgeving van Antwerpen liggen.

Beschikbaar voor interviews
  • Frederic Portal, Product Marketing Director EMEA Financials (Frans, Engels)
  • Rob Cools, Product Marketing Director, EMEA Financials (Nederlands, Engels)
  • Erik ten Bruggencate, Country Manager Benelux (Nederlands, Engels)
Aanmelden
U kunt zich eenvoudig aanmelden door een mail te sturen naar workday@yellow-communications.com. Wilt u hierin aangeven of u bij de medialunch bent en/of een interview wilt inplannen?

Wilt u eerst meer informatie, neem dan contact op met Marlieke Tijman, telefoon: +31 (0)23 555 34 24 of +31 (0)6 155 63 465. Meer informatie over Workday vindt u op: www.workday.be.

Press invitation: Workday introduces Finance Management in Belgium

October 30 Antwerp: press event Workday in collaboration with Catawiki

Thousands of large and leading organisations worldwide use Workday's enterprise cloud applications for finance and human resources. In Belgium, Workday mainly focused on human capital management. Until now. Now Workday is introducing the cloud solution Finance Management. This will enable organisations in Belgium to take their digital transformation to the next level with one system - and one 'single source of truth' - for finance and HR.

Official press event and media lunch
You are cordially invited to the special press event on the occasion of the official launch of Workday Finance Management in Belgium. On the 30th of October we would like to welcome you at a location in the vicinity of Antwerp. You will have every opportunity to speak in person with the Dutch-, French- and English-speaking Directors and the Country Manager Benelux. In addition, international auction site Catawiki will provide insight into the possibilities and benefits of Workday HRM and Finance during the 3-course lunch for the media.

Programme 30 October 2019
  • From 9.00 to 17.00 hours opportunity for interviews and demos
  • 3-course media lunch from 12.00 to 14.00 hrs.
    • Country Manager Erik ten Bruggencate introduces Workday Finance and HRM
    • Presentation of Catawiki by Geert van der Heijden, group controller on Workday Finance and HRM in practice.
About Catawiki
Workday is very pleased with the participation of our valued customer Catawiki at the press event. This internationally highly successful curated online market place brings together buyers and sellers of special auction items throughout Europe. Catawiki receives more than 14 million digital visitors each month and organizes 300 different auctions each week with over 50,000 new objects in a variety of 80 categories ranging from art, design & fashion, rare collectables and classic cars. Catawiki has been making full use of Workday Human Capital Management and Workday Financial Management for the past three years.

Location
The exact location will be shared as soon as possible but will be in the Antwerp area.

Available for interviews
  • Frederic Portal, Product Marketing Director EMEA Financials (French, English)
  • Rob Cools, Product Marketing Director, EMEA Financials (Dutch, English)
  • Erik ten Bruggencate, Country Manager Benelux (Dutch, English)
Register
You can simply register by sending an email to workday@yellow-communications.com. Would you please indicate whether you are attending the media lunch and/or would like us to schedule an interview?

If you would like more information, please contact Marlieke Tijman, telephone: +31 (0)23 555 34 24 or +31 (0)6 155 63 465. More information about Workday can be found at: www.workday.be.

Over Workday
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources. Workday is opgericht in 2005 en levert applicaties op het gebied van financial management, human capital management en analytics die zijn ontworpen voor de grootste ondernemingen, onderwijsinstellingen en overheidsinstanties wereldwijd. Honderden ondernemingen, variërend van medium enterprises tot Fortune 50 companies, hebben inmiddels voor Workday gekozen.Meer informatie op www.workday.com en www.workday.nl.

Workday Persdesk
Marlieke Tijman
+ 31 (0)23 555 34 24
workday@yellow-communications.com
www.workday.com
Laatste van Workday
Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Human Capital Management om hun zakelijke activiteiten te transformeren

Grote organisaties in EMEA kiezen voor Workday Financial Management

Workday introduceert Financial Management in België

Logo Yellow Communications
Workday contact

Logo Workday

media@workday.com
  www.workday.com/nl-nl
Workday sociaal

Workday tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl