www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
PR: Yellow Communications

Liquit kiest Cegeka als Partner of the Year

Ook IT-Value en Netflex in de prijzen op partnerdag

Ridderkerk, 10 oktober 2019 - Liquit, toonaangevend producent van oplossingen voor digital workspace en workspace management, heeft Cegeka uitgeroepen tot Partner of the Year. Cegeka ontving deze partner award op de Liquit Partner Appreciation Day die op 8 oktober plaatsvond op het circuit van Zandvoort.

Met de Partner Appreciation Day, die dit jaar voor het eerst plaatsvond, laat Liquit aan partners zien hoe belangrijk zij zijn voor het grote succes van het bedrijf. Peter Hermeling, medeoprichter van Liquit: “De relaties met onze partners zijn voor Liquit ontzettend waardevol. We prijzen onszelf iedere dag gelukkig dat we mogen samenwerken met ambitieuze, innovatieve partners met een enorme hoeveelheid kennis van de branche. Zij helpen ons dag in dag uit het merk Liquit uit te breiden.”

Op het circuit in Zandvoort werd onder meer uit de doeken gedaan hoe Liquit het partnerprogramma de komende jaren verder wil accelereren. Ook werd een nieuwe versie van de product roadmap gepresenteerd. Naast deze terugblik op de afgelopen jaren en vooruitblik op wat er gaat komen, werden drie partners onderscheiden met Liquit partner awards, voor hun bijzondere bijdrage aan het Liquit partnerprogramma.

De award voor ‘Upcoming Partner’ werd uitgereikt aan IT-Value. Nico Zieck, presales architect bij Liquit: “IT-Value krijgt de upcoming partner award onder meer omdat ze in korte tijd een aantal mooie trajecten hebben gewonnen met Liquit, maar met name omdat ze het interne proces zo enorm goed voor elkaar hebben. Ze hebben speciale ‘liquit starter packs’ ontwikkeld en gestandaardiseerde presentaties en consultancypakketten opgezet om snel en eenvoudig tot een goed resultaat te komen. Deze zijn ook nog eens van hoge kwaliteit en in korte tijd neergezet. Een bijzondere prestatie!”

Netflex ging naar huis met de ‘Partner Project of the Year’ award, voor het ZuidOostZorg project. Zieck: “ZuidOostZorg was op zoek naar een social intranet oplossing. Netflex heeft dit traject van begin tot eind begeleid en heeft middels een combinatie van Microsoft 365, Embrace en Liquit een unieke oplossing neergezet die extreem flexibel en kostenefficiënt is. Uniek aan dit project is dat bij ZuidOostZorg alle facetten van Liquit zijn ingezet. Bovendien is er door slim gebruik te maken van moderne technologie een optimale mix tussen cloud en traditionele IT ontstaan, zonder dat de gebruikers hier last van ondervonden: de migratie is zo goed als vlekkeloos verlopen voor 2000 gebruikers.”

De felbegeerde ‘Partner of the Year’ award werd aan Cegeka uitgereikt. “Cegeka is al sinds de start van Liquit in 2015 een zeer betrouwbare en stabiele partner met een sterk eigen portfolio”, aldus Zieck. “Cegeka heeft zo veel kennis van Liquit dat wij ze eigenlijk niet hoeven ondersteunen bij nieuwe trajecten. Cegeka verkoopt misschien niet het hoogste aantal Liquit-licenties, maar biedt wel een continue en stabiele stroom van nieuwe klanten en brengt daarbij ontzettend veel kennis en ervaring mee. Het werkplekportfolio van Cegeka is volledig om Liquit heen ontwikkeld: dat is natuurlijk voordelig voor ons, maar ook zij plukken daar de vruchten van door een technisch hoogwaardige oplossing te kunnen bieden met grote flexibiliteit, tegen een relatief lage investering.”

Meer informatie over Liquit en het partnerprogramma van het bedrijf is te vinden op Liquit.com.

2.9 MB jpg  Winnaar ‘Partner Project of the Year’ award: Netflex
3.3 MB jpg  Winnaar ‘Upcoming Partner’: IT-Value
3.2 MB jpg  Winnaar ‘Partner of the Year’: Cegeka
3.2 MB jpg  Liquit Partner Awards

Over Liquit
Liquit geeft organisaties maximale controle over hun applicatielandschap en datastromen. Liquit oplossingen zijn erop gericht alle mogelijke toepassingen en services - ‘legacy’ of uit de cloud - snel en eenvoudig beschikbaar te maken. Het voornaamste product van Liquit is Liquit Workspace, een digitale werkplekoplossing die rechtstreeks in alle bekende browsers beschikbaar is. Liquit Workspace maakt werken weer plezierig. Liquit Workspace geeft medewerkers een herkenbare en gebruiksvriendelijke werkomgeving waarin ze overal, op ieder device, direct kunnen beschikken over alle informatie en applicaties die ze nodig hebben.

Meer informatie: www.liquit.com

Voor meer persinformatie
Yellow Communications
Marloes Derks
Tel:+31 (0)23 555 34 24
E-mail: liquit@yellow-communications
Laatste van Liquit
Gemeente Eindhoven innoveert het Nieuwe Werken met Liquit

Liquit benoemt Nico Zieck tot Senior IT Architect

Liquit neemt Amerikaans Appnostix over en versterkt internationale positie
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo Yellow Communications
Liquit contact

Logo Liquit

www.liquit.com
Liquit sociaal

Liquit tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage