www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!

KPN introduceert KPN Hussel: keuzevrij en flexibel abonnement

Vanaf vandaag kunnen consumenten en kleinzakelijke klanten met KPN Hussel alle telefoon-, internet- en entertainmentdiensten in één abonnement naar keuze combineren. Er zijn veel combinaties mogelijk, dus iedereen kan het abonnement samenstellen dat bij zijn of haar situatie past. Als die situatie verandert, dan kan het abonnement aangepast worden. Klanten krijgen met dit ene abonnement overzicht, flexibiliteit en bovendien korting als ze meerdere diensten afnemen.

Internet en bellen voor thuis en onderweg kent iedereen, net als tv, Spotify en Netflix. De laatste jaren zijn FOX Sports en Videoland in opkomst en onlangs is streamingdienst Disney+ in Nederland van start gegaan. Daarnaast komt Apple TV+ 1 november beschikbaar. Uit onderzoek van KPN blijkt dat veel consumenten door het groeiende aanbod aan diensten het overzicht kwijtraken en dat ze meer flexibiliteit willen in wat ze wel en niet willen afnemen.

Internet, mobiel, TV, entertainment gehusseld naar wens
Met KPN Hussel in één abonnement kunnen klanten niet alleen internet en telefonie voor thuis en op hun mobiel beheren, maar ook tv, films, series en muziek van aanbieders zoals Netflix en Spotify. Klanten kunnen diensten los van elkaar of samen bestellen en als ze meerdere diensten afnemen, dan krijgen ze korting. Ze kunnen hun pakket iedere maand aanpassen, afhankelijk van hun behoefte op dat moment. Ook kiezen klanten zelf de internetsnelheid die bij hun situatie past.

Nieuwe diensten - Unlimited data voor mobiel, Kids Sim en Tech Desk
Unlimited data voor mobiel is aan de mogelijkheden toegevoegd, net als de Kids Sim en een technische helpdesk. Unlimited data voor mobiel is beschikbaar in combinatie met een KPN Thuis abonnement. Kids Sim is een apart abonnement speciaal voor kinderen met onbeperkt bellen en sms-en en 1 GB data. De nieuwe Tech Desk is een extra en betaalde dienst, naast de reguliere klantenservice, die klanten helpt met de aansluiting van allerlei producten op het internet. Naast de nieuwe diensten biedt KPN Hussel ook nog steeds het voordeel van MB’s delen, onderling gratis bellen en korting bij de combinatie van diensten voor mobiel en thuis.

Ieder z’n Hussel
Klanten stellen hun Hussel samen met de diensten die ze willen gebruiken, of juist niet. Bijvoorbeeld, millennials kiezen waarschijnlijk voor Unlimited data voor mobiel en Netflix, maar hebben vaak geen behoefte aan traditionele tv-zenders. Daar betalen zij dan ook niet voor. Oudere klanten zijn vaak nog gehecht aan hun vaste telefoonlijn en hebben minder behoefte aan onbeperkt mobiel bellen. Gezinnen met kinderen kunnen kiezen voor de Kids Sim, waarbij de ouders MB's uit hun eigen bundel met hun kinderen kunnen delen.

Hussel voor de zaak
De mogelijkheden van KPN Hussel zijn ook beschikbaar binnen KPN Kleinzakelijk. Dit stelt de kleinzakelijke ondernemer in staat om eenvoudig een gecombineerd aanbod samen te stellen uit alle diensten van KPN, zodat het pakket precies aansluit op de behoefte van de onderneming. Dit alles blijft gecombineerd met de 24/7 zakelijke helpdesk, zakelijke voicemail, Toestel Vervangservice en een gratis installatie met wifi check zoals de kleinzakelijke ondernemer al van KPN gewend is.

Stijn Nuijten, verantwoordelijk voor Marketing & Products Consumentenmarkt van KPN: “Of je nu alleen woont, samenwoont, kinderen hebt of niet, vanaf vandaag stel je met KPN Hussel precies de combinatie samen die bij je past. Met deze abonnementsvorm, die nieuw is in Nederland, geven we verdere invulling aan onze ambitie om al onze diensten eenvoudig en op maat aan iedereen aan te kunnen bieden.”

Jilles Limburg, verantwoordelijk voor Marketing Zakelijke Markt bij KPN: “De mogelijkheden, keuzevrijheid en flexibiliteit van KPN Hussel zorgt ervoor dat je als ondernemer altijd en overal zorgeloos kan werken en kan doen waar je goed in bent: ondernemen.”

Kijk voor meer informatie over KPN Hussel
Laatste van KPN
KPN SuperWifi met innovatieve mesh-technologie voor sneller internet

KPN Ventures verstrekt groeikapitaal aan SettleMint

KPN Official Partner van Eurovisie Songfestival 2020
Werkend Nederland ontevreden over flexwerken: vaste werkplek heeft voorkeur

Onderzoek toont aan dat 43 procent van alle IT-professionals hun IT-middelen nog steeds bijhouden in spreadsheets

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

Banking Circle ontvangt bankvergunning

Ultimaker lanceert Ultimaker Cura 4.5 en maakt Ultimaker Marketplace online beschikbaar

Onderzoek NTT: connected consumenten verwachten hyper-gepersonaliseerde experience, maar organisaties spelen hier traag op in

Kwart Nederlanders krijgt nooit complimenten op het werk

NXP Semiconductors schaalt wereldwijd gebruik van het Workiva platform op voor efficiëntieverhoging en risicovermindering

VMware maakt uitgebreide workload- en netwerkbeveiliging economischer en eenvoudiger te bedienen voor datacenters en clouds

Securework en VMware brengen zichtbaarheid en beveiliging naar openbare cloud-implementaties
Release of Remain Software Milestone Enhancements Boost Efficiency and Productivity for Organizations on IBM i and Multi-platform

Infor en Snowflake werken samen om geautomatiseerde datawarehouses te bouwen met Birst analytics- en BI-platform

DATPROF en EPI-USE Labs maken consistent data anonimiseren mogelijk in SAP en non-SAP

1 op 5 maakbedrijven kent financiële consequenties van achterblijvende digitalisering niet

Coronavirus stevent af op wereldwijde afvalberg

Registratie voor eSports Platform Planet9 is geopend tijdens IEM in Katowice

Proofpoint introduceert eerste geïntegreerde oplossingen voor Business Email Compromise (BEC) en Email Account Compromise (EAC)

Fortinet lanceert FortiGate 1800F met NP7-processor voor datacenters

Miguel Milano aangesteld als Chief Revenue Officer bij Celonis, treedt toe als mede-eigenaar
KPN contact

Logo KPN

infodesk@kpn.com
  www.kpn.com
KPN sociaal

KPN tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo HCC!genealogie

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl