Contentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl

Succesvolle samenwerking tussen Euretco/ DGN Retail en Belcentrale

Euretco en Belcentrale zijn ongeveer één jaar geleden een samenwerking aangegaan. Euretco is de grootste retail-serviceorganisatie van Nederland, bekend van onder andere merken als Runnersworld, Intersport en The Athlete’s Foot.

DGN Retail is sinds 2014 onderdeel van Euretco en heeft drie winkelformules onder haar hoede: Hubo, Multimate en Decorette. Belcentrale heeft afspraken gemaakt met DGN Retail voor het leveren van diensten op het gebied van telefonie, internet, wifi en beveiligingsdiensten aan verschillende franchiseondernemingen. De beveiligingsoplossingen neemt het zusterbedrijf van Belcentrale, Rosecure, uit handen. Rosecure is een borg gecertificeerd beveiligingsbedrijf.

Sinds de afspraken met Euretco/ DGN Retail gemaakt zijn heeft Belcentrale al 120 vestigingen van de DGN formules omgezet naar onder andere telefonie, internet en alarmdiensten.

“We zijn blij met de samenwerking”, aldus Karim Bourjila, commercieel directeur van Belcentrale. “Het was een uitdaging om de vele vestigingen over te zetten, maar tot nu toe is het goed gelukt. Het overzetten in verband met de ISDN uitfasering is zeker geslaagd, we hebben veel ondernemers ontzorgd! De focus op lange termijn ligt op het realiseren van onze ambities om vrijwel alle vestigingen over te zetten. Nu de samenwerking tussen Euretco en Belcentrale zijn vruchten afwerpt, kijken we in toekomst natuurlijk ook graag naar de mogelijkheden voor andere franchiseformules.”

Ook de doe-het-zelf ondernemers zijn goed te spreken over de ontstane samenwerking. We spreken Hans Mouthaan van Hubo Bleskensgraaf over Hubo en Belcentrale.

“Hubo Bleskensgraaf is een kleine onderneming binnen de HUBO formule. Met de Hubo formule hebben we een sterke regiofunctie als het gaat om maatwerk in zonwering, raamdecoratie en horren, we meten voor de klant in en monteren de producten bij de klant. In de winkel bedienen we de klant met kundig advies over de klussen die in huis worden gedaan. Inmiddels hebben we twee kleine vestigingen in de Alblasserwaard en werken we met vijf man personeel”

Wat heeft u doen besluiten om met Belcentrale in zee te gaan?

“Het bezoek van een vertegenwoordiger van Belcentrale en de samenwerking tussen Belcentrale en Euretco gaf voor mij de doorslag”

Op de vraag waarom Hans Belcentrale zou aanbevelen bij andere ondernemers, kan hij helder zijn: “We hebben nu de beschikking over meerdere nieuwe telefoons met alleen eenmalige kosten in plaats van abonnementskosten per toestel. De kosten zijn circa 40% naar beneden gegaan. Kostenbesparing is dan ook de voornaamste reden van mijn overstap”.

Karim Bourjila vult aan, ‘’Wij gaan persoonlijk langs alle vestigingen om de behoefte van de klant te inventariseren. Zoals Hans de behoefte heeft om de kosten laag te houden en toch wel te willen investeren, kunnen wij dat op locatie in orde maken. Er zijn ook andere ondernemers die geen investeringen willen doen en daarin hebben wij passende oplossingen. Daarom is het enorm belangrijk dat onze accountmanagers de ondernemers altijd persoonlijk bezoeken. Deze benadering sluit ook aan bij de waarden van Euretco/DGN. Niet alles draait om de prijs, maar ook om de beleving en ervaring.”
Laatste van Belcentrale.nl
Belcentrale op de Horecava 2020

Belcentrale aanwezig op Horecava 2020

Belcentrale gaat verder met nieuwe Channel Manager
Curvature wordt officiële Intel-partner

G4S verhoogt kennisniveau met behulp van Online Academy

Netskope rapporteert stijging van 161 procent in bezoeken aan risicovolle apps en websites tijdens piek in thuiswerken

Zoom introduceert filters, nieuwe belichtingsinstellingen en andere opties die Zoom-gesprekken verbeteren

Arrow Electronics breidt NetApp-educatieaanbod uit met cloud-, data- en converged infrastructure-certificeringen

Twaalf uur lang in gesprek over Het Internet met o.a. Evgeny Morozov, Francesca Bria, Roosbeef, Peter Pomerantsev en Marleen Stikker | De Internetmarathon

Ruim 20 organisaties kiezen voor leerplatform Studytube

Bezoekers testen innovaties op Biergarten Paradigm in Groningen
Ivanti integreert Neurons Platform met Splunk Security Operations Suite

Wat is het verschil tussen ISO 27001 en NEN 7510?

DCspine netwerk PoP nu beschikbaar in flagship datacenter Greenhouse Datacenters

Youfone gaat de strijd aan met dure telecomproviders: een jaar lang gratis FOX Sports Eredivisie

Jeroen Ennenga nieuwe COO BPSOLUTIONS

Conclusion Zuyd breidt team uit met Hicham Soutou

Razer Kishi Universal Mobile Gaming Controller for Android (Xbox) nu beschikbaar

SailPoint en Proofpoint gaan samen de strijd aan tegen beveiligingsrisico's voor digitale werknemers

Tanium en Google Cloud bundelen krachten en leveren Security Transformation voor het gedistribueerde IT-tijdperk

Speel meer dan 100 games op mobiel met Xbox Game Pass Ultimate vanaf 15 september in Nederland

De impact van COVID-19 op datalekken
Belcentrale.nl contact

Logo Belcentrale.nl

Belcentrale.nl sociaal

Belcentrale.nl tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope
Logo Zoom