www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Succesvolle samenwerking tussen Euretco/ DGN Retail en Belcentrale

Euretco en Belcentrale zijn ongeveer één jaar geleden een samenwerking aangegaan. Euretco is de grootste retail-serviceorganisatie van Nederland, bekend van onder andere merken als Runnersworld, Intersport en The Athlete’s Foot.

DGN Retail is sinds 2014 onderdeel van Euretco en heeft drie winkelformules onder haar hoede: Hubo, Multimate en Decorette. Belcentrale heeft afspraken gemaakt met DGN Retail voor het leveren van diensten op het gebied van telefonie, internet, wifi en beveiligingsdiensten aan verschillende franchiseondernemingen. De beveiligingsoplossingen neemt het zusterbedrijf van Belcentrale, Rosecure, uit handen. Rosecure is een borg gecertificeerd beveiligingsbedrijf.

Sinds de afspraken met Euretco/ DGN Retail gemaakt zijn heeft Belcentrale al 120 vestigingen van de DGN formules omgezet naar onder andere telefonie, internet en alarmdiensten.

“We zijn blij met de samenwerking”, aldus Karim Bourjila, commercieel directeur van Belcentrale. “Het was een uitdaging om de vele vestigingen over te zetten, maar tot nu toe is het goed gelukt. Het overzetten in verband met de ISDN uitfasering is zeker geslaagd, we hebben veel ondernemers ontzorgd! De focus op lange termijn ligt op het realiseren van onze ambities om vrijwel alle vestigingen over te zetten. Nu de samenwerking tussen Euretco en Belcentrale zijn vruchten afwerpt, kijken we in toekomst natuurlijk ook graag naar de mogelijkheden voor andere franchiseformules.”

Ook de doe-het-zelf ondernemers zijn goed te spreken over de ontstane samenwerking. We spreken Hans Mouthaan van Hubo Bleskensgraaf over Hubo en Belcentrale.

“Hubo Bleskensgraaf is een kleine onderneming binnen de HUBO formule. Met de Hubo formule hebben we een sterke regiofunctie als het gaat om maatwerk in zonwering, raamdecoratie en horren, we meten voor de klant in en monteren de producten bij de klant. In de winkel bedienen we de klant met kundig advies over de klussen die in huis worden gedaan. Inmiddels hebben we twee kleine vestigingen in de Alblasserwaard en werken we met vijf man personeel”

Wat heeft u doen besluiten om met Belcentrale in zee te gaan?

“Het bezoek van een vertegenwoordiger van Belcentrale en de samenwerking tussen Belcentrale en Euretco gaf voor mij de doorslag”

Op de vraag waarom Hans Belcentrale zou aanbevelen bij andere ondernemers, kan hij helder zijn: “We hebben nu de beschikking over meerdere nieuwe telefoons met alleen eenmalige kosten in plaats van abonnementskosten per toestel. De kosten zijn circa 40% naar beneden gegaan. Kostenbesparing is dan ook de voornaamste reden van mijn overstap”.

Karim Bourjila vult aan, ‘’Wij gaan persoonlijk langs alle vestigingen om de behoefte van de klant te inventariseren. Zoals Hans de behoefte heeft om de kosten laag te houden en toch wel te willen investeren, kunnen wij dat op locatie in orde maken. Er zijn ook andere ondernemers die geen investeringen willen doen en daarin hebben wij passende oplossingen. Daarom is het enorm belangrijk dat onze accountmanagers de ondernemers altijd persoonlijk bezoeken. Deze benadering sluit ook aan bij de waarden van Euretco/DGN. Niet alles draait om de prijs, maar ook om de beleving en ervaring.”
Tags bij dit bericht

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl