www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Ctac behaalt tweede plaats in internationale SAP Analytics Designer Hackathon

’s-Hertogenbosch, 8 oktober 2019 – Business & Cloud Integrator Ctac (Euronext Amsterdam: CTAC) heeft de tweede plaats behaald in de internationale SAP Analytics Designer Hackathon. Dan Fu, SAP BI/Analytics Consultant bij Ctac, bedacht met zijn team de shelf optimizer, een tool om de gegenereerde marge in een winkel te verhogen. De winnaars werden gisteren in het zonnetje gezet tijdens SAP TechEd in Barcelona.

Met de Analytics Designer Hackathon – die deze zomer plaatsvond – daagde SAP zijn partners uit om hun eigen applicaties te creëren met de nieuwe analytics-, planning- en machine-learningmogelijkheden in SAP Analytics Cloud. De oplossing van Ctac evalueert de efficiëntie van een schap en analyseert de optimale schapmarge. Tijdens de ontwikkeling hield het team rekening met de veelvoorkomende vragen uit de praktijk, waardoor de oplossing voldoet aan de behoeften van de markt. Winkelspecifieke data worden gecombineerd met data van vergelijkbare winkels binnen het bedrijf. Daarnaast toont de oplossing de indeling van de schappen in verschillende winkels. Hiermee kan de winkelmanager zijn beoogde verkoopvolume voor de toekomst voorspellen en plannen. De Analytics Designer stelde het Ctac-team in staat een volledige procesflow te creëren met een logisch pad en uitgebreide filtermogelijkheden.

Daniel Spokoinyi en Dan FU, Analytics Consultants bij Ctac.

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Er is geen sector meer te bedenken waarin data geen essentiële rol speelt. Daar zijn we bij Ctac van overtuigd, en we investeren dan ook volop in innovatie op dit gebied. Daarom ben ik ontzettend trots op Dan Fu en zijn team. Zij hebben met de nieuwste technologie een innovatieve oplossing gecreëerd, die bedrijven in de markten waarop wij actief zijn, meteen in de praktijk kunnen toepassen.”

Een uitgebreide uitleg van de oplossing is te vinden op de website van SAP. De oplossing is vanaf medio november gratis beschikbaar in SAP App Center.

Over Ctac
Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren, creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. De organisatie biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van businessconsultancy, managed services, projecten, learning en detachering. Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel-gedreven Point-of-Sale & Loyalty-platform, en Fit4Woco, een ERP-oplossing voor de woningcorporatiemarkt. Ctac bestaat meer dan 25 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate.

De organisatie heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken, staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch. Bij het bedrijf werken permaart 2019 420 medewerkers. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.
Laatste van Ctac N.V.
HB Capital maakt processen efficiënter met Fit4RealEstate-oplossing van Ctac

Ctac boekt licht hogere omzet en EBITDA in derde kwartaal

Ctac behaalt tweede plaats in internationale SAP Analytics Designer Hackathon

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl