www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Ctac behaalt tweede plaats in internationale SAP Analytics Designer Hackathon

’s-Hertogenbosch, 8 oktober 2019 – Business & Cloud Integrator Ctac (Euronext Amsterdam: CTAC) heeft de tweede plaats behaald in de internationale SAP Analytics Designer Hackathon. Dan Fu, SAP BI/Analytics Consultant bij Ctac, bedacht met zijn team de shelf optimizer, een tool om de gegenereerde marge in een winkel te verhogen. De winnaars werden gisteren in het zonnetje gezet tijdens SAP TechEd in Barcelona.

Met de Analytics Designer Hackathon – die deze zomer plaatsvond – daagde SAP zijn partners uit om hun eigen applicaties te creëren met de nieuwe analytics-, planning- en machine-learningmogelijkheden in SAP Analytics Cloud. De oplossing van Ctac evalueert de efficiëntie van een schap en analyseert de optimale schapmarge. Tijdens de ontwikkeling hield het team rekening met de veelvoorkomende vragen uit de praktijk, waardoor de oplossing voldoet aan de behoeften van de markt. Winkelspecifieke data worden gecombineerd met data van vergelijkbare winkels binnen het bedrijf. Daarnaast toont de oplossing de indeling van de schappen in verschillende winkels. Hiermee kan de winkelmanager zijn beoogde verkoopvolume voor de toekomst voorspellen en plannen. De Analytics Designer stelde het Ctac-team in staat een volledige procesflow te creëren met een logisch pad en uitgebreide filtermogelijkheden.

Daniel Spokoinyi en Dan FU, Analytics Consultants bij Ctac.

Henny Hilgerdenaar, CEO van Ctac: “Er is geen sector meer te bedenken waarin data geen essentiële rol speelt. Daar zijn we bij Ctac van overtuigd, en we investeren dan ook volop in innovatie op dit gebied. Daarom ben ik ontzettend trots op Dan Fu en zijn team. Zij hebben met de nieuwste technologie een innovatieve oplossing gecreëerd, die bedrijven in de markten waarop wij actief zijn, meteen in de praktijk kunnen toepassen.”

Een uitgebreide uitleg van de oplossing is te vinden op de website van SAP. De oplossing is vanaf medio november gratis beschikbaar in SAP App Center.

Over Ctac
Als Business & Cloud Integrator helpt Ctac haar klanten hun ambities waar te maken. Door continu te innoveren, creëert Ctac daarvoor de benodigde business value. De organisatie biedt een breed portfolio met oplossingen van SAP en Microsoft ‘on any cloud’ en levert diensten op het gebied van businessconsultancy, managed services, projecten, learning en detachering. Daarnaast heeft Ctac een aantal eigen producten waaronder de XV Retail Suite bestaande uit een omnichannel-gedreven Point-of-Sale & Loyalty-platform, en Fit4Woco, een ERP-oplossing voor de woningcorporatiemarkt. Ctac bestaat meer dan 25 jaar en heeft in deze periode ruime ervaring en inhoudelijke kennis opgebouwd in de sectoren retail, wholesale, manufacturing en real estate.

De organisatie heeft op basis van leeftijd, kennis en ervaring een goed gebalanceerd personeelsbestand. Samenwerken om gemeenschappelijke doelen te bereiken, staat hoog in het vaandel. Ctac is genoteerd aan Euronext Amsterdam (ticker: CTAC) en heeft haar hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch. Bij het bedrijf werken permaart 2019 420 medewerkers. Ctac is daarnaast ook actief in België en Frankrijk. Meer informatie is te vinden op www.ctac.nl.
Laatste van Ctac N.V.
Ctac boekt hogere omzet en hoger bedrijfsresultaat in eerste kwartaal 2020

Ctac verplaatst Algemene Vergadering van Aandeelhouders naar 1 juli 2020

Ctac benoemt ABN AMRO als liquidity provider

Logo LVTPR
Ctac N.V. contact

Logo Ctac N.V.

073-6920692
  info@ctac.nl
  www.ctac.nl
Ctac N.V. sociaal

Ctac N.V. tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4