www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 175 dagen geleden)
PR: MCS PR

Xerox levert nieuwe printmogelijkheden voor kantoor- en grafische omgeving

Xerox Adaptive CMYK Plus Technology toegevoegd aan de nieuwe Xerox PrimeLink® C9065/C9070 geeft gebruikers nieuwe mogelijkheden

Breukelen, 7 oktober 2019, Xerox kondigt vandaag een nieuwe kleurenprinter aan met adaptieve CMYK Plus technologie. Het printen en drukken van specials is een van de snelst groeiende segmenten. Xerox heeft daarom voor de nieuwe Xerox PrimeLink® C9065/C9070 en de Xerox Color C60/C70 Printer een nieuwe accessoire ontworpen: Xerox Adaptive CMYK Plus technology.

Deze technologie is ontworpen om de kleuren cyaan, magenta, geel en zwart te versterken. Voor de PrimeLink C9065/C9070, een instap productieprinter, vergroot deze accessoire de kleurmogelijkheden van de printer met fluorescerende kleuren en goud, zilver, wit en transparant indien gewenst. Een vergelijkbare technologie geeft de C60/C70 ook dezelfde mogelijkheden. Met deze opvallende kleuren opent dit nieuwe deuren naar groei voor grafimediabedrijven, reclamebureaus en ontwerpers om unieke producten te maken van wenskaarten, flyers, uitnodigingen, posters en signage.

“De printer gecombineerd met deze Adaptive CMYK Plus Technology biedt op eenvoudige wijze onderscheidend drukwerk,” zegt Marcel Wisman, Xerox Workplace Services.

Nieuw is ook de PrimeLink C9065/C9070. Ontworpen voor zowel de drukke kantoor- als de grafimedia-omgeving, is de printer uitgerust met een 10-inch aanraakscherm, zodat het gemakkelijk is om toegang te hebben tot zowel alle generieke functionaliteiten als de cloud en productiviteitsapps. Deze apps automatiseren taken voor zowel de mobiele werker als de altijd bereikbare kantoormedewerker en de professionele gebruiker.

Wat de productiviteit van deze printer pas echt aanjaagt zijn de 270 ipm scanning en 70 ppm printmogelijkheden. Zelfs met deze snelheden blijft de kwaliteit op peil. De PrimeLink C9065/C9070 print afbeeldingen met 2400 x 2400 dpi kleurkwaliteit en zorgt voor details in de kleinste lijntjes met kleurovergangen en precisie die opmerkelijk zijn.

De PrimeLink C9065/C9070 is ook geschikt voor grafische toepassingen omdat hij ook zwaarder papier kan verwerken en als optie extra lange vellen (XLS), waarmee hij materialen tot 66 cm kan printen, zoals banners, boekomslagen en kalenders. Daarbij heeft hij professionele invoer- en afwerkingscapaciteiten, zoals oversized, hoge-capaciteit invoer, stapelen, perforeren, snijden, tweezijdig en square-fold trimmen, boekjes, drieluiken en C/Z vouwen.

De printer is uitgerust met Simple Image Quality Adjustment (SIQA) voor optimalisatie van de afdrukkwaliteit. Daarnaast zijn er diverse EFI-servers beschikbaar, waarmee hij printopdrachten efficiënt, naadloos en consistent in minder tijd produceert.

“We hebben de Xerox PrimeLink C9065/C9070 ontwikkeld zodat hij betrouwbaar is in zijn uitvoering,” voegt Wisman toe. “Deze nieuwe generatie, instapproductie printer laat zien dat Xerox vooroploopt in deze markt.”

De PrimeLink C9065/C9070 is nu beschikbaar. De Adaptive CMYK Plus Technology voor de PrimeLink C9065/C9070 is in het eerste kwartaal in 2020 beschikbaar en voor de C60/C70 is deze accessoire nu te bestellen.

De Adaptive CMYK Plus Technology en de PrimeLink C9065/C9070 zijn te zien in de Xerox showroom in Breukelen.

De Association for Print Technologies heeft de Adaptive CMYK Plus Technology een ‘industry game changer’ genoemd en Xerox beloond met de Vanguard Breakthrough Award als onderdeel van zijn RED HOT programma. Xerox heeft dit jaar zeven RED HOT Awards en twee Vanguard Awards ontvangen.

Over Xerox
In dit tijdperk van intelligent werken denken wij niet alleen aan de toekomst, wij maken de toekomst. Xerox Corporation is een innovatief technologiebedrijf met een focus op de kruising van de digitale en fysieke wereld. Wij gebruiken automatisering en next-generation personalisatie om productiviteit te bevorderen, groei te stimuleren en de wereld veiliger te maken. Elke dag helpen onze innovatieve technologieën en intelligente werkoplossingen – Powered by Xerox ® – mensen met communiceren en beter te werken. Ontdek meer op www.xerox.nl en volg ons op Twitter via @Xeroxnederland.

-XXX-

Perscontact:
Patty de Jong, Public Relations, Xerox
+31(0)620541506, Patty.deJong@xerox.com

Sonia Panchal, Public Relations, Xerox
+44 (0)7713 191581, sonia.panchal@xerox.com

Opmerking: Om RSS nieuws te krijgen, kijk op https://www.news.xerox.com

Voor open commentaar, blik op de industrie, ga naar http://twitter.com/xerox, http://www.facebook.com/XeroxCorp, https://www.instagram.com/xerox/, http://www.linkedin.com/company/xerox, http://www.youtube.com/XeroxCorp.

Xerox® is een trademark van Xerox in de Verenigde Staten en andere landen.

Laatste van Xerox
Wilco van Bezooijen benoemd tot algemeen directeur van Xerox Nederland

Naar verwachting zal 82% van de werknemers binnen 12-18 maanden naar kantoor terugkeren, blijkt uit de Xerox Future of Work Survey

Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 2 jaar en 175 dagen

Logo MCS PR
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis