www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl

Xerox levert nieuwe printmogelijkheden voor kantoor- en grafische omgeving

Xerox Adaptive CMYK Plus Technology toegevoegd aan de nieuwe Xerox PrimeLink® C9065/C9070 geeft gebruikers nieuwe mogelijkheden

Breukelen, 7 oktober 2019, Xerox kondigt vandaag een nieuwe kleurenprinter aan met adaptieve CMYK Plus technologie. Het printen en drukken van specials is een van de snelst groeiende segmenten. Xerox heeft daarom voor de nieuwe Xerox PrimeLink® C9065/C9070 en de Xerox Color C60/C70 Printer een nieuwe accessoire ontworpen: Xerox Adaptive CMYK Plus technology.

Deze technologie is ontworpen om de kleuren cyaan, magenta, geel en zwart te versterken. Voor de PrimeLink C9065/C9070, een instap productieprinter, vergroot deze accessoire de kleurmogelijkheden van de printer met fluorescerende kleuren en goud, zilver, wit en transparant indien gewenst. Een vergelijkbare technologie geeft de C60/C70 ook dezelfde mogelijkheden. Met deze opvallende kleuren opent dit nieuwe deuren naar groei voor grafimediabedrijven, reclamebureaus en ontwerpers om unieke producten te maken van wenskaarten, flyers, uitnodigingen, posters en signage.

“De printer gecombineerd met deze Adaptive CMYK Plus Technology biedt op eenvoudige wijze onderscheidend drukwerk,” zegt Marcel Wisman, Xerox Workplace Services.

Nieuw is ook de PrimeLink C9065/C9070. Ontworpen voor zowel de drukke kantoor- als de grafimedia-omgeving, is de printer uitgerust met een 10-inch aanraakscherm, zodat het gemakkelijk is om toegang te hebben tot zowel alle generieke functionaliteiten als de cloud en productiviteitsapps. Deze apps automatiseren taken voor zowel de mobiele werker als de altijd bereikbare kantoormedewerker en de professionele gebruiker.

Wat de productiviteit van deze printer pas echt aanjaagt zijn de 270 ipm scanning en 70 ppm printmogelijkheden. Zelfs met deze snelheden blijft de kwaliteit op peil. De PrimeLink C9065/C9070 print afbeeldingen met 2400 x 2400 dpi kleurkwaliteit en zorgt voor details in de kleinste lijntjes met kleurovergangen en precisie die opmerkelijk zijn.

De PrimeLink C9065/C9070 is ook geschikt voor grafische toepassingen omdat hij ook zwaarder papier kan verwerken en als optie extra lange vellen (XLS), waarmee hij materialen tot 66 cm kan printen, zoals banners, boekomslagen en kalenders. Daarbij heeft hij professionele invoer- en afwerkingscapaciteiten, zoals oversized, hoge-capaciteit invoer, stapelen, perforeren, snijden, tweezijdig en square-fold trimmen, boekjes, drieluiken en C/Z vouwen.

De printer is uitgerust met Simple Image Quality Adjustment (SIQA) voor optimalisatie van de afdrukkwaliteit. Daarnaast zijn er diverse EFI-servers beschikbaar, waarmee hij printopdrachten efficiënt, naadloos en consistent in minder tijd produceert.

“We hebben de Xerox PrimeLink C9065/C9070 ontwikkeld zodat hij betrouwbaar is in zijn uitvoering,” voegt Wisman toe. “Deze nieuwe generatie, instapproductie printer laat zien dat Xerox vooroploopt in deze markt.”

De PrimeLink C9065/C9070 is nu beschikbaar. De Adaptive CMYK Plus Technology voor de PrimeLink C9065/C9070 is in het eerste kwartaal in 2020 beschikbaar en voor de C60/C70 is deze accessoire nu te bestellen.

De Adaptive CMYK Plus Technology en de PrimeLink C9065/C9070 zijn te zien in de Xerox showroom in Breukelen.

De Association for Print Technologies heeft de Adaptive CMYK Plus Technology een ‘industry game changer’ genoemd en Xerox beloond met de Vanguard Breakthrough Award als onderdeel van zijn RED HOT programma. Xerox heeft dit jaar zeven RED HOT Awards en twee Vanguard Awards ontvangen.

Over Xerox
In dit tijdperk van intelligent werken denken wij niet alleen aan de toekomst, wij maken de toekomst. Xerox Corporation is een innovatief technologiebedrijf met een focus op de kruising van de digitale en fysieke wereld. Wij gebruiken automatisering en next-generation personalisatie om productiviteit te bevorderen, groei te stimuleren en de wereld veiliger te maken. Elke dag helpen onze innovatieve technologieën en intelligente werkoplossingen – Powered by Xerox ® – mensen met communiceren en beter te werken. Ontdek meer op www.xerox.nl en volg ons op Twitter via @Xeroxnederland.

-XXX-

Perscontact:
Patty de Jong, Public Relations, Xerox
+31(0)620541506, Patty.deJong@xerox.com

Sonia Panchal, Public Relations, Xerox
+44 (0)7713 191581, sonia.panchal@xerox.com

Opmerking: Om RSS nieuws te krijgen, kijk op https://www.news.xerox.com

Voor open commentaar, blik op de industrie, ga naar http://twitter.com/xerox, http://www.facebook.com/XeroxCorp, https://www.instagram.com/xerox/, http://www.linkedin.com/company/xerox, http://www.youtube.com/XeroxCorp.

Xerox® is een trademark van Xerox in de Verenigde Staten en andere landen.

Laatste van Xerox
Xerox breidt Cloud Services portfolio uit met Virtual Print & Fleet Management

Xerox introduceert PrimeLinkTM B9100 serie multifunctionele printers

Print2Pack transformeert verpakkingsproductieproces met Xerox
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Xerox contact

Logo Xerox

www.xerox.nl
Xerox sociaal

Xerox tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage