www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

Gratis update maakt Home Network App van devolo nóg gebruiksvriendelijker

Bunnik, 7 oktober 2019 – devolo introduceert versie 5.3 van zijn Home Network App. Deze update verhoogt het gebruiksgemak door eenvoudigere bediening. De Home Network App wordt zo gaandeweg een centrale gebruikerstool voor de Home Networking-producten van devolo.

Nieuwe, handige features
De update is helemaal gratis en biedt meer transparantie in het devolo Powerline-netwerk. Na de update worden de actuele Powerline-snelheden van elke adapter rechtstreeks weergegeven op de overzichtspagina van de Home Network App. Zo zien klanten snel de prestaties van hun thuisnetwerk. In een mum van tijd zijn de overdrachtssnelheden van verschillende stopcontacten gecheckt. In het menu Instellingen in de Home Network App is nu de Expert Mode beschikbaar.

Voor de LAN-adapters in de Home Network App zijn er dankzij de update zeven talen beschikbaar: naast Nederlands, ook Duits, Engels, Frans, Italiaans, Portugees en Spaans. De taalinstellingen zijn meteen in de app aan te passen. Met de app-update biedt devolo een nog betere gebruikerservaring voor eenvoudige installatie en bediening van het devolo-thuisnetwerk.

Nieuwe installatiewizard voor dLAN-gebruikers
Met de nieuwste firmware-update kunnen ook dLAN-gebruikers de Home Network App gebruiken. Binnenkort vervangt deze app de mydevolo-app die deze klanten op dit moment gebruiken. De nieuwste update van de firmware van de Home Network App geeft dLAN-klanten toegang tot de installatiewizard. Hierin is stap voor stap het installatieproces te volgen voor de dLAN 550 WiFi-, 550+ WiFi- en 1200+ WiFi ac-adapter. De wizard is niet alleen handig bij de eerste installatie, maar ook voor het uitbreiden van een bestaand dLAN-netwerk.

Gebruikers van dLAN-producten kunnen terecht op de website van devolo voor alle informatie over het updaten naar de nieuwste firmwareversie.

devolo Magic: prijzen en verkrijgbaarheid
De devolo Magic-adapters zijn in de winkel en online verkrijgbaar als de versies Magic 1 en Magic 2. Voor wie een nieuw Magic-thuisnetwerk wil creëren, is er de Starter Kit met twee adapters. De consumentenadviesprijs is 199,90 euro voor devolo Magic 2 WiFi en 149,90 euro voor de devolo Magic 1 WiFi. De adapters zijn ook los verkrijgbaar voor uitbreiding van een thuisnetwerk. Daarnaast zijn de devolo Magic 1- en Magic 2-serie ook verkrijgbaar als LAN-only systemen.

Over devolo
devolo maakt de woning intelligent en het stroomnet slim. Privéklanten brengen met Powerline-adapters van devolo highspeed dataverbindingen in elke ruimte. Internationaal zijn er ongeveer 40 miljoen dLAN®-adapters in gebruik. Bovendien ontdekken klanten met devolo Home Control de mogelijkheden van het Smart Home – snel in te richten, naar wens uitbreidbaar en makkelijk per smartphone te bedienen. Als OEM-partner past devolo zijn producten en oplossingen aan de individuele behoeften van internationale telecombedrijven aan. Op professioneel terrein biedt de ombouw van de energievoorzieningsinfrastructuur bovendien kansen: met devolo-oplossingen kunnen nieuwe Smart Grids realtime bewaakt en geregeld worden, en zijn volledig nieuwe diensten te realiseren. devolo is opgericht in 2002 en telt momenteel driehonderd medewerkers. De wereldmarktleider op Powerline-gebied is met eigen vestigingen en via partners in negentien landen vertegenwoordigd.

Deze tekst en recente productfoto’s zijn ook te vinden in de mediasectie van de devolo-website http://www.devolo.nl
Laatste van devolo
5 tips voor zakelijke videogesprekken

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Geld besparen? Verwarm slimmer!
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo LVTPR
devolo contact

Logo devolo

devolo@lvtpr.com
  www.devolo.nl
devolo sociaal

devolo tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage