Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

QuandaGo lanceert Connected Experience Platform

Nieuwe cloudgebaseerde customer experience software aanbieder integreert omnichannel contactcenter, kennismanagement en automatisering van bedrijfsprocessen in één platform.

ROTTERDAM, 7 oktober 2019 – QuandaGo, aanbieder van oplossingen op het gebied van customer experience software, maakt vandaag de lancering bekend van het QuandaGo Connected Experience Platform. QuandaGo is ontstaan uit de samenvoeging van de oplossingen en activiteiten van de bedrijven Aloha, Artificial Industry en Morphis.

In het Connected Experience Platform komen contactcenters, kennismanagement en automatisering van bedrijfsprocessen tezamen in één geïntegreerde omgeving. Het nieuwe cloudgebaseerde platform stelt bedrijven in staat om in zeer korte tijd van start te gaan met een contactcenter vanuit de cloud, bedrijfsbrede data te gebruiken en werkprocessen over volledige ketens te automatiseren.  Het platform is met ingang van vandaag beschikbaar en wordt gebruikt door toonaangevende ondernemingen in sectoren als retail, energie, (financiële) dienstverlening en telecom, zoals Blokker, Engie, Gazprom en DELA.

QuandaGo heeft als missie om de ervaring van klanten, medewerkers en bedrijven onderling te verbinden. De digitale consument van vandaag gebruikt gemiddeld drie contactkanalen – maar vier, vijf of meer kanalen is geen uitzondering. Customerservicemedewerkers staan voor de uitdaging om te werken met een veelheid aan losstaande oplossingen. Bij het helpen van klanten stuiten ze regelmatig op obstakels die het efficiënt samenwerken met medewerkers buiten het contactcenter – en ook steeds vaker ook buiten de organisatie – belemmeren.

Met het nieuwe Connected Experience Platform helpt QuandaGo ondernemingen om te komen van gefragmenteerde processen met versnipperde informatie tot naadloos aansluitende dienstverlening over de gehele end-to-end keten, inclusief procesrelaties met externe partners.

Het QuandaGo platform draait op Amazon infrastructuur, hetgeen schaalbare, flexibele, pay-per-use gebruiksmodellen mogelijk maakt. Het platform biedt alle technologie en hulpmiddelen om in korte tijd – enkele dagen in plaats van weken – te starten met een wendbaar cloudgebaseerd contactcenter. Het platform is opgebouwd rondom geavanceerde routering en besturing van omnichannel klantinteracties op basis van spraak, e-mail, social media, mobiel, web, chatbots, messaging, mobiele apps, spraak apps en uitgebreide mogelijkheden voor rapportages en analyses.

Het QuandaGo Connected Experience Platform ondersteunt ondernemingen bij het samenbrengen van alle bedrijfsdata, zodat ze gemakkelijk beschikbaar kunnen worden gesteld – via de desktop aan medewerkers en via selfserviceomgevingen aan klanten. QuandaGo heeft een volledig open ecosysteem als uitgangspunt, hetgeen gebruikers alle flexibiliteit biedt bij het integreren van bestaande en toekomstige oplossingen, kanalen, apps, systemen en datasets.

Het QuandaGo Connected Experience Platform stelt ondernemingen daarnaast in staat om interacties en werkprocessen in te richten en te automatiseren, met behulp van business rules, kunstmatige intelligentie en machine learning. Denk aan vooraf ingevulde formulieren en rapportages, het aanbieden van next best actions en het terugdringen van nawerktijd; of aan meer complexe toepassingen zoals het on-boarden van nieuwe klanten, klachtafhandeling en proactieve verkoop.

“Voor bedrijven liggen er grote kansen om waarde toe te voegen aan de klantrelatie door in te zetten op frictieloze en gepersonaliseerde dienstverlening,” aldus Arthur Nederlof, chief executive officer van QuandaGo. “Wij helpen bedrijven daarbij met onze ‘hands-on’ ervaring en deskundigheid, in combinatie met ons QuandaGo Connected Experience Platform.”

==== ==== ====
Noot voor de pers, niet voor publicatie bedoeld:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Arthur Nederlof, ceo QuandaGo, bereikbaar via +31 (0)6 20 414 199, of kijk op www.quandago.com.
Laatste van QuandaGo
QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

TrustCom wordt reseller van QuandaGo-oplossingen voor Zwitserland en Liechtenstein

LBC Express kiest voor Tritel en QuandaGo voor cloudgebaseerd contactcenter, kennismanagement en slimme procesautomatisering
Curvature wordt officiële Intel-partner

G4S verhoogt kennisniveau met behulp van Online Academy

Netskope rapporteert stijging van 161 procent in bezoeken aan risicovolle apps en websites tijdens piek in thuiswerken

Zoom introduceert filters, nieuwe belichtingsinstellingen en andere opties die Zoom-gesprekken verbeteren

Arrow Electronics breidt NetApp-educatieaanbod uit met cloud-, data- en converged infrastructure-certificeringen

Twaalf uur lang in gesprek over Het Internet met o.a. Evgeny Morozov, Francesca Bria, Roosbeef, Peter Pomerantsev en Marleen Stikker | De Internetmarathon

Ruim 20 organisaties kiezen voor leerplatform Studytube

Bezoekers testen innovaties op Biergarten Paradigm in Groningen
Ivanti integreert Neurons Platform met Splunk Security Operations Suite

Wat is het verschil tussen ISO 27001 en NEN 7510?

DCspine netwerk PoP nu beschikbaar in flagship datacenter Greenhouse Datacenters

Youfone gaat de strijd aan met dure telecomproviders: een jaar lang gratis FOX Sports Eredivisie

Jeroen Ennenga nieuwe COO BPSOLUTIONS

Conclusion Zuyd breidt team uit met Hicham Soutou

Razer Kishi Universal Mobile Gaming Controller for Android (Xbox) nu beschikbaar

SailPoint en Proofpoint gaan samen de strijd aan tegen beveiligingsrisico's voor digitale werknemers

Tanium en Google Cloud bundelen krachten en leveren Security Transformation voor het gedistribueerde IT-tijdperk

Speel meer dan 100 games op mobiel met Xbox Game Pass Ultimate vanaf 15 september in Nederland

De impact van COVID-19 op datalekken
QuandaGo contact

Logo QuandaGo

+31(0)73-62 34 097
  hello@quandago.com
  www.quandago.com
QuandaGo sociaal

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope
Logo Zoom