www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauContentbureau
PR: Progress Communications

Box kondigt updates en nieuwe samenwerkingen aan tijdens BoxWorks 2019

We willen ons er graag van verzekeren dat je de aankondigingen hebt gezien die gedaan werden tijdens BoxWorks 2019. Je kunt de persberichten hier vinden. Box presenteerde diverse verbeteringen waarmee bedrijven hun belangrijkste informatie kunnen beveiligen, naadloze interne en externe samenwerking en workflows kunnen stimuleren, en hun content kunnen integreren in alle zakelijke applicaties die hun teams gebruiken. Zo werden onder andere updates voor Box Shield en Relay aangekondigd en kondigde het samen met Adobe plannen aan voor de integratie van Adobe Acrobat PDF en e-signature tools met Box.

Samenvatting van de aankondigingen:

1) Nieuwe Splunk integratie voor Box Shield

De integratie helpt bedrijven bij:
  • Het efficiënter monitoren van hun data: met de vooraf gebouwde Splunk-app kunnen security teams het verbruik van Box Shield-alerts stroomlijnen naast alle gebruikers- en beheerdersactiviteiten in Box.
  • Dieper inzicht krijgen in toegangspatronen van content: Box Shield voorkomt en identificeert vroege tekenen van mogelijke datalekken. Tijdens het bekijken van Box Shield-alerts in Splunk, kunnen securityanalisten direct overschakelen naar Box Shield om diepere inzichten te krijgen in het gedrag van gebruikers binnen Box.
  • Stroomlijnen van de reactie op bedreigingen van binnenuit: securityanalisten kunnen vanuit een Box Shield-alert overschakelen naar gebruikersgedrag in andere applicaties om potentiële bedreigingen te identificeren. Bovendien kunnen securityteams met het Splunk Phantom Security Orchestration-platform responsacties direct in Box automatiseren.
2) Box en Adobe stroomlijnen naadloze, veilige samenwerking in de cloud
  • Box kondigt samen met Adobe plannen aan om Adobe Acrobat PDF en e-signature tools te integreren met Box. De nieuwe integraties zorgen voor een naadloze verbinding van workflows voor zakelijke samenwerking. Zo wordt het eenvoudiger en veiliger om met digitale documenten in de cloud te werken.
  • Dankzij de nieuwe integratie tussen Box en Adobe Acrobat kunnen gebruikers PDF-bestanden nu naadloos vanuit Box openen in de Acrobat-webviewer en toegang krijgen tot essentiële PDF en e-signature tools, zodat ze hun workflows vanaf elke locatie en op elk apparaat kunnen uitvoeren.
  • Met de nieuwe integratie kunnen gebruikers rechtstreeks vanuit Box acties uitvoeren en PDF-bestanden van hoge kwaliteit maken, wijzigen en ordenen, meerdere bestandtypen combineren, PDF bestand exporteren, een document voor ondertekening verzenden vanuit Aanbevolen apps van Box en e-signature activiteit vastleggen in de Box-activiteitenstroom.
  • Box en Adobe werken nauw samen aan toekomstige integraties met Adobe Acrobat en Adobe Sign voor mobiele en webgebruikers om te voldoen aan de snel veranderende zakelijke behoeften van organisaties.
  • De Box- en Adobe-integraties komen volgend jaar beschikbaar.
3) De toekomst van werken
  • Box heeft tijdens BoxWorks 2019 uitbreidingen van Box Shield en Box Relay gedemonstreerd, alsmede een preview van het nieuwe Box voor Slack en Box voor Microsoft Teams.
  • Box Shield is geïntegreerd in Box en helpt onbedoelde datalekken te voorkomen, misbruik van toegang te detecteren en relevante bedreigingen proactief te identificeren. Accountbeheerders kunnen bijvoorbeeld aangepaste classificatielabels en beleidsregels definiëren waarin meerdere beveiligingscontroles worden gecombineerd.
  • Box Shield stelt klanten daarnaast in staat abnormaal en potentieel schadelijk gedrag van interne en externe bedreigingen te detecteren. Box Shield maakt daarbij gebruik van machine learning en identificeert en waarschuwt beheerders voor mogelijke bedreigingen zoals bijvoorbeeld afwijkende downloads.
  • Box heeft ook verbeteringen van Box Relay onthult, waarmee bedrijven processen in de hele organisatie kunnen vereenvoudigen, versnellen en standaardiseren via self-service en zonder codeworkflows.
  • Nieuwe Box Relay-functies die tijdens BoxWorks werden getoond, omvatten onder meer: het toepassen van metadata, retouring van afwijzingen, exporteerbare activiteitengeschiedenis, handmatig starten, flexible taakvoltooing en mobiele goedkeuring en afwijzing.
  • Box heeft ook updates van de integraties met Slack en Microsoft Teams gedemonstreerd, die een betere en hechter geïntegreerde ervaring bieden voor naadloze en veilige samenwerking.
  • Daarnaast heeft Box een nieuwe integratie tussen Box en het nieuwe IBM Watson Knowledge Catalog InstaScan aangekondigd, waarmee klanten snel en eenvoudig contentgebieden met een hoge concentratie aan gevoelige informatie kunnen detecteren, waardoor minder tijd nodig is voor eventueel probleemherstel en audit compliance.
Hierbij ook de International Press Assets-map met fotomateriaal die de aankondigingen die gedaan zijn tijdens BoxWorks 2019 visueel ondersteunen.

Over Box
Box (NYSE: BOX) is een toonaangevend platform voor cloud content management waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen versnellen, samenwerking op de werkvloer kunnen stimuleren en hun meest waardevolle informatie kunnen beschermen, en dat samenwerkt met een toonaangevende enterprise IT-stack. Box is opgericht in 2005 en vereenvoudigt het werken voor zeventig procent van de Fortune 500-bedrijven, zoals AstraZeneca, General Electric, JLL en Nationwide. Box heeft zijn hoofdkantoor in Redwood City, Californië , en vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Ga voor meer informatie over Box naar www.box.com.
Laatste van Box Netherlands
Nederlandse bedrijven laten kantoormedewerkers massaal thuiswerken, maar nog niet de helft heeft hiervoor een protocol

Box kondigt updates en nieuwe samenwerkingen aan tijdens BoxWorks 2019

Box zet nieuwe standaard voor intelligente contentbeveiliging met Box Shield
QuandaGo lanceert collaborative case management toepassing voor Microsoft Teams

Valid en KPN IoT sluiten partnerovereenkomst

Unexus Connect integreert met Microsoft Teams

DHL Aviation standaardiseert elektronische communicatie voor luchtvrachtvervoer met Descartes Global Air Messaging Gateway

Zyxel introduceert eerste cloud-netwerkoplossing met DPPSK WiFi-authenticatie en -versleuteling voor het mkb

BCT en Aareon bundelen krachten voor innovatieve factuurverwerking in de cloud

Workday maakt de werkomgeving persoonlijker met oplossingen die gericht zijn op verandering

Workday People Analytics geeft automatisch inzicht in het personeelsbestand voor optimaal personeelsbeleid in een veranderende wereld

Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux) gaat als grootste ESL-implementator van Europa een samenwerking aan met Hanshow Technology

De werkende wereld verandert: Citrix-onderzoek laat zien hoe Nederlanders naar hun toekomst op kantoor kijken

Netwerktoegang op afstand veiliger dankzij authenticatie via alle mobiele apparatuur

Onvergetelijk: diploma-uitreiking in de Galgenwaard

Bedrijfseconomisch ontslag: wat nu?

Siemens voegt met Teamcenter X cloud-gebaseerde PLM-oplossing toe aan Xcelerator Portfolio
Een vijfde Nederlanders verzwijgt kinderwens tijdens sollicitatieproces

Maandalert Woningmarkt: Ook vakantiewoningen op de Veluwe in trek

Knab zet biometrische technologie van iProov in voor authenticatie klanten

Azimi treedt terug als CEO van Lavide Holding

Logo Progress Communications
Box Netherland.. contact

Logo Box Netherlands

www.box.com/nl-nl
Box Netherland.. sociaal

Box Netherland.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Valid
Logo Descartes
Logo Zyxel
Logo BCT