www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Box kondigt updates en nieuwe samenwerkingen aan tijdens BoxWorks 2019

We willen ons er graag van verzekeren dat je de aankondigingen hebt gezien die gedaan werden tijdens BoxWorks 2019. Je kunt de persberichten hier vinden. Box presenteerde diverse verbeteringen waarmee bedrijven hun belangrijkste informatie kunnen beveiligen, naadloze interne en externe samenwerking en workflows kunnen stimuleren, en hun content kunnen integreren in alle zakelijke applicaties die hun teams gebruiken. Zo werden onder andere updates voor Box Shield en Relay aangekondigd en kondigde het samen met Adobe plannen aan voor de integratie van Adobe Acrobat PDF en e-signature tools met Box.

Samenvatting van de aankondigingen:

1) Nieuwe Splunk integratie voor Box Shield

De integratie helpt bedrijven bij:
  • Het efficiënter monitoren van hun data: met de vooraf gebouwde Splunk-app kunnen security teams het verbruik van Box Shield-alerts stroomlijnen naast alle gebruikers- en beheerdersactiviteiten in Box.
  • Dieper inzicht krijgen in toegangspatronen van content: Box Shield voorkomt en identificeert vroege tekenen van mogelijke datalekken. Tijdens het bekijken van Box Shield-alerts in Splunk, kunnen securityanalisten direct overschakelen naar Box Shield om diepere inzichten te krijgen in het gedrag van gebruikers binnen Box.
  • Stroomlijnen van de reactie op bedreigingen van binnenuit: securityanalisten kunnen vanuit een Box Shield-alert overschakelen naar gebruikersgedrag in andere applicaties om potentiële bedreigingen te identificeren. Bovendien kunnen securityteams met het Splunk Phantom Security Orchestration-platform responsacties direct in Box automatiseren.
2) Box en Adobe stroomlijnen naadloze, veilige samenwerking in de cloud
  • Box kondigt samen met Adobe plannen aan om Adobe Acrobat PDF en e-signature tools te integreren met Box. De nieuwe integraties zorgen voor een naadloze verbinding van workflows voor zakelijke samenwerking. Zo wordt het eenvoudiger en veiliger om met digitale documenten in de cloud te werken.
  • Dankzij de nieuwe integratie tussen Box en Adobe Acrobat kunnen gebruikers PDF-bestanden nu naadloos vanuit Box openen in de Acrobat-webviewer en toegang krijgen tot essentiële PDF en e-signature tools, zodat ze hun workflows vanaf elke locatie en op elk apparaat kunnen uitvoeren.
  • Met de nieuwe integratie kunnen gebruikers rechtstreeks vanuit Box acties uitvoeren en PDF-bestanden van hoge kwaliteit maken, wijzigen en ordenen, meerdere bestandtypen combineren, PDF bestand exporteren, een document voor ondertekening verzenden vanuit Aanbevolen apps van Box en e-signature activiteit vastleggen in de Box-activiteitenstroom.
  • Box en Adobe werken nauw samen aan toekomstige integraties met Adobe Acrobat en Adobe Sign voor mobiele en webgebruikers om te voldoen aan de snel veranderende zakelijke behoeften van organisaties.
  • De Box- en Adobe-integraties komen volgend jaar beschikbaar.
3) De toekomst van werken
  • Box heeft tijdens BoxWorks 2019 uitbreidingen van Box Shield en Box Relay gedemonstreerd, alsmede een preview van het nieuwe Box voor Slack en Box voor Microsoft Teams.
  • Box Shield is geïntegreerd in Box en helpt onbedoelde datalekken te voorkomen, misbruik van toegang te detecteren en relevante bedreigingen proactief te identificeren. Accountbeheerders kunnen bijvoorbeeld aangepaste classificatielabels en beleidsregels definiëren waarin meerdere beveiligingscontroles worden gecombineerd.
  • Box Shield stelt klanten daarnaast in staat abnormaal en potentieel schadelijk gedrag van interne en externe bedreigingen te detecteren. Box Shield maakt daarbij gebruik van machine learning en identificeert en waarschuwt beheerders voor mogelijke bedreigingen zoals bijvoorbeeld afwijkende downloads.
  • Box heeft ook verbeteringen van Box Relay onthult, waarmee bedrijven processen in de hele organisatie kunnen vereenvoudigen, versnellen en standaardiseren via self-service en zonder codeworkflows.
  • Nieuwe Box Relay-functies die tijdens BoxWorks werden getoond, omvatten onder meer: het toepassen van metadata, retouring van afwijzingen, exporteerbare activiteitengeschiedenis, handmatig starten, flexible taakvoltooing en mobiele goedkeuring en afwijzing.
  • Box heeft ook updates van de integraties met Slack en Microsoft Teams gedemonstreerd, die een betere en hechter geïntegreerde ervaring bieden voor naadloze en veilige samenwerking.
  • Daarnaast heeft Box een nieuwe integratie tussen Box en het nieuwe IBM Watson Knowledge Catalog InstaScan aangekondigd, waarmee klanten snel en eenvoudig contentgebieden met een hoge concentratie aan gevoelige informatie kunnen detecteren, waardoor minder tijd nodig is voor eventueel probleemherstel en audit compliance.
Hierbij ook de International Press Assets-map met fotomateriaal die de aankondigingen die gedaan zijn tijdens BoxWorks 2019 visueel ondersteunen.

Over Box
Box (NYSE: BOX) is een toonaangevend platform voor cloud content management waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen versnellen, samenwerking op de werkvloer kunnen stimuleren en hun meest waardevolle informatie kunnen beschermen, en dat samenwerkt met een toonaangevende enterprise IT-stack. Box is opgericht in 2005 en vereenvoudigt het werken voor zeventig procent van de Fortune 500-bedrijven, zoals AstraZeneca, General Electric, JLL en Nationwide. Box heeft zijn hoofdkantoor in Redwood City, Californië , en vestigingen in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Ga voor meer informatie over Box naar www.box.com.