www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
PR: Marcommit

OutSystems breidt Low-Code-platform uit met nieuwe features voor Governed Citizen Development, Customer Experiences en Dynamic Case Management

Utrecht, 3 oktober 2019 – OutSystems, leverancier van hét platform voor low-code-applicatieontwikkeling, heeft op NextStep Denver nieuwe functionaliteiten voor het low-code-platform aangekondigd. De nieuwe functionaliteiten bieden gebruikers de mogelijkheid citizen development beter te ondersteunen en monitoren, customer experiences te verbeteren en handmatige processen te automatiseren.

Governed Citizen Development
Ten eerste heeft OutSystems nieuwe features toegevoegd aan het platform waarmee citizen developers, ontwikkelaars zonder IT-achtergrond, een breed scala aan applicaties kunnen bouwen om bedrijfsprocessen te verbeteren. Tegelijkertijd behoudt IT de controle en het beheer om kwaliteit te waarborgen en Shadow IT te voorkomen. De Experience Builder zorgt dat zowel citizen developers als ervaren IT-ontwikkelaars op hoog niveau kunnen bouwen. Dit wordt ondersteund door de Workflow Builder, een framework en editor waarmee beide groepen workflows kunnen automatiseren, operationele kosten verlagen en efficiënter kunnen werken. Automatic architecture governance and refactoring biedt ontwikkelaars naast intelligente suggesties voor apps ook inzicht in technical debt (nog af te ronden ontwikkelwerk) in het app-portfolio. Het platform biedt daarnaast AI-gedreven herstructurering van IT-architectuur om al vroeg potentiële problemen te voorkomen. Zo voorkomen organisaties toenemende technical debt, stimuleren ze gebruik van eerder gecreëerde applicaties en wordt de flexibiliteit van zelfs de grootste apps verzekerd.

Customer Experience
Ten tweede voegt OutSystems nieuwe features toe waarmee elke organisatie in staat is snel en eenvoudig omnichannel-ervaringen van hoge kwaliteit te ontwikkelen. Deze zijn vergelijkbaar met CX-leiders als Uber en Amazon. De nieuwe Experience Builder voor native-feel mobiele applicaties biedt ontwikkelaars een eenvoudige interface waarmee teams sneller de kwaliteit kunnen leveren die klanten verwachten. Daarnaast is het platform voorzien van ingebouwde reactieve webtechnologie waarmee ontwikkelaars sneller en goedkoper ontwikkelen en een consistente ervaring bieden op mobiel en het web.

De aanwezigheid van Progressive Web Application (PWA)-ondersteuning zorgt voor een hogere adoptie- en retentiegraad doordat de apps niet via de app stores gedownload hoeven te worden en direct klaar zijn voor gebruik middels een webportaal. Tenslotte biedt het OutSystems-platform nu de mogelijkheid apps te voorzien van gesprekservaringen door de beschikbaarheid van kant-en-klare bouwstenen voor de meest gebruikte chat- en spraakplatformen. Denk aan WhatsApp, Google Assistant, Alexa en Cortana.

Dynamic Case Management
Het laatste vlak waarop OutSystems nieuwe features toevoegt, is Dynamic Case Management. OutSystems for Case Management helpt organisaties bij het verbeteren van de operationele efficiëntie en procesflexibiliteit door de tools te bieden voor het ontwerpen, bouwen, monitoren en verbeteren van case management applicaties. Hiermee worden gebruikers in staat gesteld om handmatige processen te automatiseren, AI-gedreven beslissingen te nemen en het automatisch invullen van formulieren te verwerken. De features zijn beschikbaar vanuit een simpel te gebruiken web-based interface.

Betere, mooiere apps
Paulo Rosado, CEO bij OutSystems, over de nieuwe features: “OutSystems verzekert door de nieuwe ontwikkelingen van het platform dat IT-teams ondanks tekorten toch eenvoudig en snel kunnen blijven ontwikkelen. De nieuwe features zorgen ervoor dat iedereen in staat is om mooie apps te ontwikkelen met competitieve klantervaringen. We willen professionele ontwikkelaars helpen om elke mogelijke oplossing te bouwen, ook bedrijfskritische applicaties. Onze kennis op dat vlak hebben we daarom toegepast op onze no-code tools. Zo verzekeren we dat alles dat gebouwd wordt op OutSystems robuust is, maar nog steeds gecontroleerd wordt door de IT-afdeling. OutSystems is klaar voor de toekomst.”

Over OutSystems

Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één Low-Code-ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van Low-Code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten. Daardoor kan het volledige applicatielandschap visueel gemodelleerd en geïntegreerd worden met bestaande systemen. Klik hier voor meer informatie, volg OutSystems op Twitter of bezoek het bedrijf op LinkedIn.

Meer informatie:

Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
OutSystems@marcommit.nl
Laatste van OutSystems
OutSystems breidt platform uit met nieuwe tools en mogelijkheden

OutSystems maakt winnaars Partner Awards bekend

Veiling Zaltbommel en Axians vernieuwen applicatielandschap met OutSystems-platform
Intus levert geavanceerde planning- en roostertool aan Luchtverkeersleiding Nederland

Qualys biedt uitgebreide Inventory Sync met ServiceNow Service Graph CMDB als onderdeel van het nieuwe Service Graph Connector Program

Lockdown zet aanzienlijk deel Nederlanders aan tot leren