www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: ItsaRep

Centralpoint werkt samen met SentinelOne voor bescherming endpoints

Centralpoint, de grootste IT-reseller van de Benelux, heeft een samenwerkingsovereenkomst met SentinelOne gesloten. De autonome endpoint-bescherming van SentinelOne wordt als exclusieve beveiligingsoplossing voor werkplekken en servers aangeboden binnen de nieuwe Business Consultancy-afdeling van Centralpoint.

Naast het leveren van hardware is Centraloint zich meer gaan richten op het leveren van oplossingen en diensten voor unified endpoint management en cloud-toepassingen. Ze boden al enkele beheer- en beveiligingsoplossingen voor smartphones en tablets, maar nog niet voor werkplekken en servers. SentinelOne is nu gekozen als oplossing hiervoor.

Medewerkers van Centralpoint hebben verschillende certificeringen doorlopen, zodat het kennisniveau nog hoger is en klanten beter zijn te helpen. Daarnaast werken de twee partijen samen om nieuwe klanten te adviseren en trekken ze samen op richting de markt door middel van bijvoorbeeld gezamenlijke events.

Kim Verbeek, Business Development Manager Workplace bij Centralpoint: “Voorheen gingen we enkel in gesprek met klanten over endpoint-bescherming als ze daarom vroegen, nu zijn we in staat dit gesprek pro-actief aan te gaan en ook omtrent bewustwording een rol te spelen. We hebben verschillende oplossingen vergeleken en uitvoerig getest. Daaruit kwam SentinelOne uit als beste naar voren. De eerste reacties van onze klanten zijn erg positief.”

Eric van Sommeren, Regional Sales Director Noord Europa bij SentinelOne: “Centralpoint is een heel belangrijke speler in de Benelux-markt en we zijn blij dat ze voor ons hebben gekozen als exclusieve oplossing voor bescherming van vaste werkplekken en servers. Ze zagen al snel in wat er in huidige IT-landschap nodig is voor het beheer en de bescherming van endpoints en hebben na een uitvoerige evaluatie SentinelOne gekozen om hun klanten te kunnen bedienen op het gebied van endpoint security.”

---------

Over SentinelOne
SentinelOne levert autonome endpoint-bescherming middels een enkelvoudige agent die preventie, detectie, respons en opsporings-functionaliteit combineert. Het SentinelOne platform is ontwikkeld met het oog op zeer hoog gebruiksgemak en bespaart gebruikers tijd dankzij de inzet van AI om automatisch en in realtime dreigingen binnen het bedrijf en in de cloud te elimineren. Daarnaast is het de enige oplossing die volledig inzicht biedt van edge tot cloud over het hele netwerk. Meer informatie op sentinelone.com en op @ SentinelOne, LinkedIn en Facebook.
Tags bij dit bericht
Eerder van SentinelOne
27 nov 2019 Meer dan helft cybersecurity-meldingen krijgt niet voldoende aandacht

20 nov 2019 Verzekeringsarchitect ADD vereenvoudigt bescherming van fysieke en virtuele machines met SentinelOne

28 okt 2019 SentinelOne geplaatst in top 50 meest vooruitstrevende AI-bedrijven
SentinelOne contact

Logo SentinelOne

SentinelOne sociaal

SentinelOne tweets

Logo Sensus Process Management
Logo 1DigitalNL
Logo Netprofiler
Logo NewChannel
Logo Company Connect
Logo Insight
Logo Relined Fiber Network
Logo Smile
Logo Erniesoft
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Knowliah
Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl