www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Extreme Networks voor tweede jaar op rij uitgeroepen tot Leader in 2019 Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure

Utrecht, 1 oktober 2019 – Extreme Networks, Inc.(Nasdaq: EXTR) is door Gartner, Inc. uitgeroepen tot Leader in het 2019 Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure. Dit is het tweede jaar op rij dat Extreme in het jaarlijkse onderzoeksrapport als Leader wordt genoemd. Volgens Gartner “heeft een leverancier uit het Leaders-quadrantaangetoond tegemoet te kunnen komen aan een breed scala klantbehoeften door middel van een uitgebreideserieproducten uit de toegangslaagfamilie. Leadersoefenen invloed uitop de markt en bieden complete en onderscheidendetoegangslaagapplicaties,net alsinternationale dienstverlening en support. Leadersonderhoudendaarnaast sterke relaties met hun kanalen en klanten, en hun portfolio’sbevattengeen duidelijkegaten.”

Voordat het opnieuw werd uitgeroepen tot Leader in het 2019 Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure, werd Extreme Networks in dit rapport drie jaar op rij erkend als Visionairy.

Na de publicatie van het rapport in 2018 nam Extreme Aerohive Networks over. Hiermee voegde Extreme kritische cloudmanagement- en edge-mogelijkheden – inclusief cloud-managed wifi- en SD-WAN-oplossingen – toe aan zijn portfolio van end-to-end, edge-to-cloud softwaregedreven netwerkproducten. De overname van Aerohive Networks was de vierde in een serie van overnames sinds 2016, bedoeld om het oplossingenportfolio van Extreme uit te breiden. Ook introduceerde het bedrijf Extreme Elements, een combinatie van software, hardware en diensten waarmee op maat gemaakte oplossingen voor bedrijven te creëren zijn, die de eindgebruikerservaring in elke branche naar een hoger niveau tillen.

Quote
Ed Meyercord, President en CEO Extreme Networks, Inc.
“Bij Extreme zien we het netwerk niet als een hulpmiddel, maar als een business driver en bron voor innovatie. We investeren continu in onze vaste en draadloze technologie om onze klanten en partners te helpen concurrentievoordeel te behalen en hun digitale transformatie te stimuleren. Bovendien zien we de cloudmanagementmogelijkheden die we van Aerohive hebben overgenomen, als game changer. We zijn trots om weer door Gartner te zijn uitgeroepen tot Leader in de Wired and Wireless LAN Access Infrastructure-markt. En we denken dat ons robuuste portfolio, onze technische visie en sterke klant- en partnerrelaties ervoor zorgen dat we op dit gebied nog lang Leader blijven.”

Extra informatie
Disclaimer
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die inzijnonderzoekspublicatiesworden beschreven en adviseert technologiegebruikers niet om alleen leveranciers met de hoogste beoordeling of een andere aanduiding te selecteren. Deonderzoekspublicatiesvan Gartner bestaan uit de meningen vanGartnersonderzoeksorganisatie en mogen niet worden opgevat als feitelijke uitspraken. Gartner wijst alle garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek van de hand, inclusief garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert een softwaregedreven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud: wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen uit verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

Extreme Networks en het Extreme Networks-logo zijn handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en in andere landen. Andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaars.
Laatste van Extreme Networks
Extreme Networks introduceert Lending Enablement and Assistance Program (LEAP) in antwoord op COVID-19-crisis

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

Update Extreme Networks rond COVID-19
Luminis al 10 jaar lang IT-partner van The Learning Network

Snowflake kondigt nieuwe fase van samenwerking met Salesforce aan om zakelijke transformaties van klanten met data te versterken

Snowflake onthult de Data Cloud, zodat organisaties kunnen verbinden, samenwerken en waarde kunnen toevoegen met data

NetApp Reports Fourth Quarter and Fiscal Year 2020 Results

Databricks verwelkomt Paul Leventis als nieuwe Senior Director Software Engineering & Site Lead

Voor driekwart van de finance professionals is datagedreven bedrijfsvoering een meerjarenplan

Razer zet de gaming-community aan het werk in de strijd tegen COVID-19

Accon avm vervangt 1100 mobiele telefoons voor Nokia smartphones omwille van veiligere bedrijfscommunicatie

Bereidheid tot volgen van opleiding binnen de zorgsector groot

Derde werknemers vermoedt dat collega’s bewust sjoemelen met declaraties

Onderzoek Proofpoint: 72% van de Nederlandse bedrijven kampte afgelopen jaar met minstens één cyberaanval
Staples introduceert 'Plan C' en helpt organisaties bij de veilige terugkeer naar de werkplek en met aanpassingen aan ´het nieuwe normaal´

Panasonic produceert prototype beademingsapparatuur voor COVID-19 patiënten

Bynder neemt video-creatie en distributie platform We Adapt over

Poly introduceert Room Solutions voor Microsoft Teams Rooms voor slimme, eenvoudige en consistente samenwerking

Nutanix autoriseert Arrow Electronics als officieel opleider

Netwerkbeheerders spelen sleutelrol in creatie omzet uit nieuwe diensten voor edge-computing

Ruim helft Nederlanders heeft vriendschappelijke band met collega’s

Pega introduceert Pega Process Fabric - het 'platform voor platforms' dat taken tussen enterprise systemen stroomlijnt

Dataiku en Snowflake sluiten partnership voor cloud enterprise AI-oplossingen

Capgemini en Audi starten nieuwe joint venture XL2

Lineas stapt over op endpoint-bescherming van SentinelOne

VMware introduceert elastische infrastructuur voor AI/ML-applicaties met VMware vSphere 7

Dedrone en BlackBerry werken samen tegen ongeautoriseerde droneactiviteiten

Trendship wil lef en ondernemerschap tonen

Thierry Delaporte nieuwe CEO & Managing Director Wipro

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds

LANCOM LW-600: nieuw Wi-Fi 6 access point met rookmelder-design

Nieuws! Serie interviews met de beste ‘Digital Transformers’ in de markt

Plus500 gaat partnerschap aan met BSC Young Boys, kampioen van de Zwitserse Super League

Hybride voordeel met de nieuwe Razer Ornata V2

Matrix42 helpt zorgpersoneel op COVID-19-afdelingen door licenties te schenken voor video call devices

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Snowflake
Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Citrix
Logo Solvinity
Logo Zyxel