Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: En Serio

MobileIron lanceert Marketplace Premier Program om klanten direct oplossingen en diensten van derden te bieden

Marketplace Premier Partners krijgen toegang tot MobileIron’s wereldwijde verkoopkanaal en breiden zo het aanbod van beveiligingsoplossingen voor klanten uit

MobileIron, leverancier van het eerste zero trust-beveiligingsplatform dat mobiele devices gebruikt als bron van zekerheid, lanceert het Marketplace Premier Program, dat het wereldwijde verkoopkanaal van MobileIron openstelt voor Marketplace Premier Partners. Dankzij dit programma kunnen resellers ook direct producten wederverkopen van de als Marketplace Premier Partner aangesloten onafhankelijke softwareleveranciers (ISV’s) en zo het dienstenportfolio voor MobileIron-klanten verbreden en verdiepen. AGAT Software, EBF, Hypergate (Papers GmbH), Incapptic, ISEC7, Samsung en Wandera behoren tot de eerste partners die zich bij het programma aansluiten.

“Dit programma is ontwikkeld vanuit de behoefte van onze klanten”, zegt Kenny van Midden, Business Development Manager bij MobileIron. “Dankzij het Marketplace Premier Program hebben zij toegang tot een breed scala aan innovatieve producten die integreren met het MobileIron-platform en kunnen ze hun bestaande beveiligingsstrategie aanvullen. Bovendien kunnen ze via één kanaal eenvoudig oplossingen en diensten aanschaffen van zowel MobileIron- als van derde partijen.”

Niet alleen klanten plukken de vruchten van het Marketplace Premier Program. Het programma ondersteunt ook MobileIron-resellers en het steeds groter wordende netwerk van Marketplace Premier Partners. Resellers kunnen direct oplossingen van Marketplace Premier Partners aanbieden en Marketplace Premier Partners kunnen hun activiteiten uitbreiden door hun producten en diensten gemakkelijker te verkopen aan MobileIron-klanten van over de hele wereld.

“Bij Wandera, nemen wij enthousiast deel aan het Marketplace Premier Program en werken we nauw samen met MobileIron”, aldus Roy Tuvey, medeoprichter en president van Wandera. “Wij delen MobileIron’s ambitie om moderne bedrijfsomgevingen te beheren en beveiligen. Dit programma helpt ons niet alleen om onze wereldwijde aanwezigheid te vergroten, maar stelt organisaties ook beter in staat de zwaarste beveiligingsuitdagingen van dit moment aan te pakken.”

“Naarmate de wereld zich verder ontwikkelt en steeds mobieler wordt, is er een veilige basis nodig om zowel aan de eisen van de gebruiker te voldoen als aan die van de IT-beveiliging”, aldus Alessandro De Carli, CEO van Hypergate (Papers GmbH). “We zullen aanzienlijk profiteren van de toegevoegde ondersteuning en expertise die het Marketplace Premier Program van MobileIron ons geeft om de grote ondernemingen van vandaag in staat te stellen echt ‘mobile first’ te worden.

MobileIron biedt bedrijven het fundament voor het eerste zero-trust beveiligingsframework dat mobiele devices gebruikt als bron van zekerheid. Het unified endpoint management (UEM)-platform van MobileIron zorgt voor continue handhaving van beleidsregels voor de beveiliging van gegevens, zowel op het apparaat als in het netwerk, dankzij een uitgebreide correlatie tussen de cruciale signalen voor zero-trust: gebruikers, apparaten, apps, netwerken en dreigingen. Organisaties kunnen voortbouwen op het MobileIron UEM-platform met technologieën zoals zero sign-on (ZSO), multifactor-authenticatie (MFA) en mobile threat detection (MTD).
Laatste van MobileIron
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
MobileIron contact

Logo MobileIron

+31.35.5288.170
  Benelux@mobileiron.com
  www.mobileiron.com
MobileIron sociaal

MobileIron tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage