www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

OKI Europe lanceert innovatie op het gebied van transferdruk met een all-in-one digitale printer voor kleding en harde oppervlakken

De Pro9541WT A3+ digitale transferprinter biedt levendige CMYK+Wit kleuren zonder dagelijkse onderhoudsvereisten, waardoor deze printer ideaal is voor het bedrukken van textiel en materialen met een hard oppervlak

Egham, 25 september 2019 - OKI Europe heeft de introductie aangekondigd van de nieuwe Pro9541WT 5-kleuren Digital Toner Transfer Media Printer, speciaal ontwikkeld om commerciële drukwerkleveranciers de flexibiliteit te bieden hun afdrukmogelijkheden uit te breiden. Deze veelzijdige digitale printer is ontworpen voor de zeef- en textieldrukindustrie en biedt op voordelige wijze briljante kleuren, dekkend wit en echt zwart op kleding en harde oppervlakken met behulp van media voor warmteoverdracht.  Omdat er geen sprake meer is van insteltijd of instelkosten, zijn korte printruns met een minimaal volume van slechts één afdruk en individuele ontwerpen nu mogelijk, waardoor deze printer ideaal is voor commerciële drukkers, merchandisers en nieuwkomers op de markt.

Pro9541WT

De innovatieve transfermediatechnologie van de Pro9541WT genereert onberispelijke, levendige CMYK+Wit kleuren en scherpe afbeeldingen op kleding en textiel, zoals katoen, nylon, polyester, leer en vilt. Bovendien kunnen hoogwaardige ontwerpen worden geproduceerd op harde oppervlakken zoals keramiek, acryl, glas, metaal, email en hout. Deze moeiteloze veelzijdigheid maakt deze printer geschikt voor een groot aantal toepassingen, van T-shirts en gepersonaliseerde kleding tot mokken, hoeden, tassen, onderzetters, muurkunst en nog veel meer.

De baanbrekende digitale LED-technologie en witte-tonertechnologie van OKI, zorgen voor een scherpe resolutie van 1.200 x 1.200 dpi, waardoor zelfs op donkere oppervlakken nauwkeurige, gedetailleerde afbeeldingen kunnen worden geproduceerd. De Pro9541WT is eenvoudig te gebruiken, ondersteunt A3+ formaten van 13 x 19 inch en produceert op kosteneffectieve wijze extra grote afbeeldingen of een volledig vel logo's zonder dat er dagelijks onderhoud nodig is. Dit bespaart tijd en kosten.

EXOstencil™ Screen Prep-papier van fabrikant van warmtetransferpapier Neenah Performance Materials biedt een eenvoudig, milieuvriendelijk alternatief in twee stappen voor het maken van zeefdrukramen, omdat er geen chemicaliën en emulsies meer nodig zijn en de droogtijd veel korter is. Dit papier is getest en goedgekeurd voor gebruik bij de nieuwe Pro9541WT Toner Transfer Media Printer en biedt een aanzienlijk kortere productietijd en lagere kosten zonder dat dit ten koste gaat van de prestaties.

"De Pro9541WT is betrouwbaar en betaalbaar, in een concurrerende markt voor het bedrukken van kleding en merchandise op maat, en biedt ongeëvenaarde flexibiliteit voor grote en kleine drukwerkleveranciers", aldus Shu Watanabe, Vice President Industry Print, OKI Europe Ltd.

"De combinatie van OKI's baanbrekende, gebruiksvriendelijke 5-kleuren digitale LED-technologie met de chemicaliënvrije EXOstencil™ Screen Prep Paper-technologie verkort niet alleen de productietijd, maar zorgt er ook voor dat het proces groener, schoner en uiterst onderhoudsarm is.

"De Pro9541WT is speciaal ontworpen voor flexibiliteit en gebruiksgemak. Dankzij de combinatie van hoogwaardige digitale LED-technologie, de CMYK+Wit tonermogelijkheden en de geavanceerde afdrukmogelijkheden voor transfermedia kunnen gebruikers vrijwel alles personaliseren, van T-shirts en kledingstukken tot keramiek, kunststof en metaal. Dit zorgt voor meer keuze voor klanten en nieuwe potentiële omzetstromen voor drukkerijen."

-Einde-

Opmerkingen voor redacteuren:

Pro9541WT printerspecificaties¹
  • Prestaties: digitale LED-technologie met 5 kleuren
  • Afdruksnelheid¹ [CMYK+Wit]: tot 18 ppm voor transfers op Letter-formaat / 12 ppm voor transfers op A3-formaat
  • Tijd tot eerste pagina¹: circa 8 seconden
  • Bedrijfscyclus: 300.000 pagina's
  • Resolutie: tot 1.200 x 1.200 dpi; ProQ 1.200 x 600 x 16 niveaus
  • Mediaverwerking
    • Mediaformaten: A 3+ (329 x 483 mm), A3 (297 x 420 mm), Legal, Letter, A3, A4, A5, A6 en media tot 1.320 mm
    • Mediagewicht: lade 1/2/3: 52-320 g/m2; multifunctionele lade: 52-360 g/m2
  • Geheugen 2 GB RAM; 1,2 GHz ARM CPU
  • Geluidsniveau
    • In bedrijf: 57 dBA of minder; Stand-by: 34 dBA of minder
    • PowerSave-modus: geruisloos
  • Stroomverbruik Actief: 1.600 W max. /1.100 W gem.; Stand-by: 40 W gem.; PowerSave-modus: 30 W of minder; slaapstand: 4 W of minder; automatische uitschakeling: 0,4 W of minder
  • Afmetingen (BxDxH): 699 x 625 mm x 640 mm
  • Gewicht: 110,8 kg inclusief verbruiksartikelen
¹Specificaties kunnen zonder kennisgeving worden gewijzigd. Alle genoemde handelsmerken zijn erkend.
Laatste van OKI Systems
OKI breidt distributie uit met M.K. Computer Electronic voor OKI onderdelen

OKI Europe stelt nieuwe Managing Director aan

Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
OKI Systems contact

Logo OKI Systems

info@oki.nl
  www.oki.nl
OKI Systems sociaal

OKI Systems tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage