www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: CheckTwice

Pure Storage overbrugt de kloof tussen public en private cloud via storage-laag

Klanten profiteren van kostenvoordelen van de cloud voor elke toepassing

Amsterdam, 25 september, 2019 - Pure Storage kondigt belangrijke uitbreidingen aan van zijn Cloud Data Services portfolio die klanten helpen om hybride clouds met meer impact in te zetten. Applicaties kunnen van en naar Amazon Web Services worden verplaatst, met minimale aanpassingen aan de architectuur. Hierdoor wordt het mogelijk de kostenvoordelen van de publieke cloud te benutten voor elk gebruik.

“Private en public cloud storage werken vaak in gescheiden werelden,” zegt Rob Lee, Chief Architect, Pure Storage. “Nu meer en meer klanten met een hybride cloud werken is het essentieel dat hun infrastructuur geoptimaliseerd is voor datamobiliteit. Pure’s Cloud Data Services zijn er om die kloof te overbruggen en de volledige waarde van data voor elk project of initiatief te bieden.”

Cloud Block Store voor Amazon Web Services
Cloud Block Store (CBS) voor AWS biedt werkelijke hybride operaties met consistente dataservices, veerkracht en bi-directionele mobiliteit. CBS is block storage van enterprise-klasse die voor een specifieke publieke cloud wordt geleverd en die uniform beheer en gebruik biedt. Cloud Block Storage is vanaf vandaag verkrijgbaar en maakt het mogelijk om bedrijfskritische applicaties naadloos in de publieke cloud te draaien en maakt cloud storage krachtiger voor grootschalige webapplicaties.

Cloud Snap voor Azure
Purity CloudSnap maximaliseert het potentieel van de cloud voor backup storage met intelligente, efficiënte data-overdracht naar de cloud. CloudSnap, een cloud backup-technologie voor AWS, is nu beschikbaar als een multi-cloud oplossing die benut kan worden in Microsoft Azure. Daarnaast biedt CloudSnap snelle on-premises recovery, of in de cloud naar Cloud Block Store, om klanten te helpen aan veeleisende service level agreements (SLAs) en compliancy policies te voldoen met eenvoudige en kosteneffectieve recovery op array- en volumeniveau.

Met deze significante uitbreidingen van zijn portfolio, brengt Pure zijn visie in lijn met de visie van zijn klanten nu de meerderheid van de enterprises voorkeur heeft voor een hybride cloudmodel, met data die zich zowel on-premises als daarbuiten bevinden.

“Pure heeft een aantal belangrijke producten en acquisities aangekondigd in het kader van zijn cloudvisie. Het bedrijf heeft oplossingen ontwikkeld die de strategische impact van klantdata maximaliseren, bovenop een divers ecosysteem aan tools waarmee in de huidige omgevingen moeilijk te navigeren is,” zegt Henry Baltazar, Research Vice President 451 Research. “Consistente data-inzichten en -verplaatsingen blijven grote uitdagingen voor organisaties, zeker als zij proberen te navigeren tussen meerdere public en private clouds om hun data te verwerken. De meest recente dataservices van Pure zijn ontworpen om de veerkracht en de toegankelijkheid van deze data te verwerken binnen de moderne multi-cloud omgevingen die steeds complexer worden.”

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt innovators een betere wereld te bouwen met data. Pure's dataoplossingen stellen SaaS-bedrijven, cloud service providers, ondernemingen en de publieke sector in staat real-time te beschikken over veilige data. Deze data kunnen zij inzetten voor bedrijfskritische productie, DevOps, en moderne analyse in een multi-cloud omgeving. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis. Het bedrijf maakt het klanten mogelijk om snel de nieuwste technologieën in te zetten, waaronder kunstmatige intelligentie en machine learning. Hiermee kunnen zij de waarde van hun data maximaliseren om concurrentievoordeel te behalen. Met een NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Eerder van Pure Storage
12 nov 2019 Pure Storage versterkt innovatiecommitment met opening R&D-faciliteit in Praag

30 okt 2019 Pure lanceert Technology Alliance Partner Program

25 sep 2019 Pure Storage overbrugt de kloof tussen public en private cloud via storage-laag

Logo CheckTwice

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl