www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
PR: LVTPR

Poly introduceert volgende generatie draadloze Savi-headsets

Poly biedt als eerste zakelijke headsetfabrikant DECT™-headset aan met actieve noise cancelling

Hoofddorp, 23 september 2019 – Plantronics, Inc. (“Poly” – voorheen Plantronics and Polycom) -(NYSE: PLT), een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt, kondigt de nieuwe generatie draadloze Savi-headsets aan. De verbeterde Savi Office en UC-serie bieden meer draagstijlen en extra functies voor aangenamer werken in luidruchtige kantooromgevingen.

image

“Mensen willen de mogelijkheid hebben om zich te concentreren”, zegt Tamara Lane, directeur productmarketing, persoonlijke oplossingen bij Poly. “Kantoortuinen maken samenwerken makkelijker, maar we kennen allemaal die momenten waarop we ons even moeten focussen. De uitdaging is dan om in de zone te blijven ondanks alle rumoer om je heen. We hebben onze Savi 8200 Office en UC Series speciaal verbeterd om aan deze behoeften te voldoen.”

Poly's expertise op het gebied van zakelijke headset-oplossingen zorgt voor maximale productiviteit - of de gebruiker nu verbinding maakt met zijn telefoon, pc, smartphone of een combinatie van deze apparaten – en ongeacht de werkomgeving waarin hij zich bevindt.

Close Conversation Limiting en ANC
De Savi 8200 Office en UC-serie zijn uitgerust met een zogeheten close conversation limiting-functie. Dit betekent dat iedereen die in een call zit, alleen de persoon kan horen die in de headset praat – en dat achtergrondgeluiden (bijvoorbeeld van collega’s) worden onderdrukt. De SAVI 8200 is tevens voorzien van actieve noise cancelling (ANC) om kantoorgeluid te blokkeren. Deze functies helpen iedereen in de call om zich te concentreren op het gespreksonderwerp. Poly is het eerste bedrijf voor zakelijke headphones dat een DECT™-headset met ANC levert.

Bedrijfsmobiliteit
De Savi 8200-familie heeft een draadloos bereik tot 55 meter. Zonder fysieke belemmering is het bereik vanaf het basisstation zelfs 180 meter. Genoeg ruimte dus om vrij rond te lopen. De Savi – 7200 Office-headset heeft een bereik van 120 meter, voor mensen die gewoon verder willen werken, ook als ze niet bij hun bureautelefoon in de buurt zijn. De Savi 8245 doet daar nog een schepje bovenop met onbeperkte gesprekstijd. Gebruikers kunnen een (meegeleverde) tweede batterij opladen terwijl die headset in gebruik is. Als de batterij leeg begint te raken, kunnen gebruikers tijdens een gesprek een "hot swap" doen zonder iets te missen.

Verschillende draagstijlen en multi-device-connectiviteit
Met de nieuwe Savi-lijn hebben bedrijven toegang tot een breed scala aan draagstijlen. Denk aan stereo (Savi 8220), mono (Savi 8210) of converteerbaar (Savi 8240/8245). De Savi 7200 Office-serie bevat een nieuw ontworpen DECT™-headset voor traditioneel en IP-gebruik van de bureautelefoon. De Savi 8200 Office-basis is ook uitgerust met multi-device-connectiviteit en maakt eenvoudig samenvoegen van telefoongesprekken mogelijk, met ondersteuning voor bureautelefoons, mobiele apparaten en pc’s. De Savi 8200 UC-serie bevat een DECT™-mini-usb-adapter die compatibel is met pc’s en mac’s of bureautelefoons die usb-audio ondersteunen.

DECT – verbeterde beveiliging
Met de nieuwe Savi-headsets blijft Poly de industriestandaard als het gaat om beveiliging. Poly is nog steeds de enige headsetfabrikant die zijn volledige DECT™-portfolio voor beveiliging heeft laten certificeren door het internationale DECT™-Forum,.

Beheer op afstand voor IT
Door de Plantronics Manager Pro software-as-a-service (afzonderlijk verkrijgbaar) aan een aankoop toe te voegen, kunnen IT-teams elk Savi 8200 Office- of Savi 8200 UC-product volgen om het beheer van headsets te stroomlijnen. Firmware-updates van apparaten en naleving van beleidslijnen horen daarbij.

Prijzen en beschikbaarheid
Voor informatie over modellen, prijzen en beschikbaarheid, kijk op:

Over Poly
Plantronics, Inc. (“Poly” – voorheen Plantronics en Polycom) (NYSE: PLT) is een wereldwijd communicatiebedrijf dat authentieke menselijke connectie en samenwerking mogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- en vergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingen die het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software, deskphones, audio- en videovergaderingsopties, analytics en diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren
Laatste van Poly
Poly: flexibel werken noodzakelijk voor nieuwe manier van samenwerken

Poly koploper in de branche met breedste selectie voor Microsoft Teams gecertificeerde headsets

Poly benoemt Sofocles Socratous tot vicepresident Sales voor Noord-Europa voor versnelling regionale groei

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy