www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
PR: Marcommit

SAP lanceert nieuw programma voor innovatieve startups

’s-Hertogenbosch, 19 september 2019SAP organiseert voor de eerste keer het SAP.iO Foundry programma in München met zeven tech business-to-business startups. De startups maken innovatieve software die integreert met de marketing- en commerciële cloudoplossingen van SAP. De startups krijgen ondersteuning van SAP-mentoren, toegang tot SAP®-technologie en API's en de mogelijkheid om met SAP-klanten samen te werken.

SAP.iO Foundry Munich is een onderdeel van de innovatiestrategie van SAP. Deepak Krishnamurthy, Chief Strategy en Transformation Officer bij SAP, zegt: "De startups kunnen waarde aan onze klanten leveren en tegelijkertijd een aantrekkelijk ecosysteem opbouwen rond SAP C/4HANA® en onze customer experience-oplossingen."

De zeven startups die innovatieve software creëren zijn geselecteerd op basis van hun talent en vermogen om de customer experience te verbeteren op het gebied van marketing en commercie. Ook moeten zij nieuwe technologieën benutten zoals machine learning, kunstmatige intelligentie, internet of things en augmented reality, en hiermee data ontsluiten en inzetten om resultaten te behalen. Tot slot moeten zij in staat zijn klanten te werven en op te schalen.

De volgende startups zijn onderdeel van het SAP.iO Foundry programma:
  • ViewAR biedt een platformonafhankelijk systeem voor het eenvoudig creëren van augmented reality-apps voor internet en mobiel gebruik.
  • Presize.ai biedt mobiele bodyscansoftware voor online fashion retailers. De software draagt bij aan een betere klantervaring omdat consumenten de best passende kleding kunnen matchen met hun unieke body reality-apps.
  • ParcelLab is een cloud-gebaseerde service die merken helpt om zowel een gepersonaliseerde klantervaring als een optimale merkbeleving te bieden tijdens afreken-, verzend- en retourprocessen.
  • 8select is een plug-and-play software-oplossing die een curated shopping engine (CSE) biedt aan online retailers. Zij kunnen hiermee productaanbevelingen voor eindgebruikers personaliseren. Het stelt retailers in staat cross-selling te stimuleren door automatisch gecureerde productcombinaties, zoals samengestelde outfits, te laten zien tijdens de customer journey.
  • Dotaki tilt met het toepassen van kunstmatige intelligentie de conversieratio’s van online verkopers naar een hoger niveau. Dit doen zij door middel van het personaliseren van de content en de online ervaring op basis van de specifieke methode die een individuele bezoeker hanteert voor het maken van aankoopbeslissingen.
  • Rapitag is een toonaangevende leverancier van veilig afrekenen met een mobiele telefoon in de fysieke winkel. Rapitag biedt ’s werelds eerste gepatenteerde anti diefstal IoT-beveiligingstags voor het kopen met één klik. Hierdoor kunnen retailers hun fysieke winkels met elkaar verbinden en digitaliseren.

Over SAP
Als marktleider in bedrijfssoftware helpt SAP kleine, middelgrote en grote bedrijven met de stroomlijning van hun bedrijfsvoering. De oplossingen van SAP stellen organisaties in staat aanzienlijke efficiencyverbeteringen te bereiken binnen hun toeleveringsketens en bedrijfsprocessen, waardoor ze de concurrentie voor kunnen blijven. Op dit moment gebruiken meer dan 263.000 klanten software van SAP om winstgevend te opereren en duurzaam te groeien. Voor meer informatie kunt u terecht op www.sap.com.

SAP Customer Experience software biedt omni-channel klantbetrokkenheid- en verkoopoplossingen die organisaties in staat stellen om real-time en gedetailleerd beeld van de klant te geven. De softwareoplossingen voor customer engagement en commerce geven organisaties de grondslag, het kader en de hulpmiddelen om een holistische klantweergave te creëren via verschillende kanalen. Hiermee wordt betrokkenheid van klanten vereenvoudigd en worden complexe bedrijfsproblemen opgelost.

Marcommit
Maartje van Oeveren
sapcustomerexperience@marcommit.nl
Laatste van SAP
Enexis bereidt zich voor op energietransitie met SAP S/4HANA

NS vervangt ERP-systemen door SAP S/4HANA

Bob Stutz neemt het roer over bij SAP Customer Experience als President Product Engineering & Operations

Logo Marcommit
SAP contact

Logo SAP

SAP sociaal

SAP tweets

Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo myBrand
Logo Arlington Research
Logo Unit4