www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2500 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NetApp biedt eenvoudige, schaalbare en geïntegreerde oplossingen voor beheer van virtuele desktops en inzet van hybrid cloud

Gecombineerde oplossingen versnellen VMware-workloads en maken het gemakkelijk applicaties in elke willekeurige omgeving te draaien

Hoofddorp, 18 september 2019 - NetApp (NASDAQ: NTAP), de data-autoriteit voor de hybrid cloud, lanceert nieuwe, gecombineerde oplossingen voor VMware-platforms. Deze oplossingen voorzien in een vereenvoudigde, schaalbare en krachtige infrastructuur voor iedere willekeurige cloud. Het gaat om onder meer een nieuwe VDI-oplossing (Virtual Desktop Infrastructure): NetApp® HCI for VDI met VMware Horizon 7. Daarnaast lanceert het bedrijf NetApp Kubernetes Service (NKS) en NetApp HCI Implementation Services voor VMware Private Cloud. Deze zijn ontwikkeld om VMware-workloads te versnellen en het voor klanten gemakkelijker te maken om de applicaties te draaien in omgevingen van hun eigen keus.

VMware-beheerders die een netwerk- en serverinfrastructuur bouwen, inzetten, beheren en optimaliseren, worden steeds meer uitgedaagd om in te spelen op flexibiliteit, schaalbaarheid, betaalbaarheid en prestaties. Het bereiken van een ideale infrastructuur kan voor hoge kosten zorgen en leiden tot compromissen voor wat betreft eenvoud, schaalbaarheid en prestaties. Met deze nieuwe oplossingen kan de VMware-beheerder omgevingen efficiënt beheren en monitoren, op- en afschalen naar behoefte en data beveiligen en beschermen, ongeacht de locatie.

“In de datagedreven wereld van nu is snelle en eenvoudige toegang tot data bedrijfskritisch”, zegt Brett Roscoe, vicepresident Product Management van de NetApp Cloud Infrastructure Business Unit. “Dankzij ons vaste partnership met VMware bieden we belangrijke beheeroplossingen voor gevirtualiseerde infrastructuren, private cloud, public cloud en desktop-virtualisatie – voor elke cloud, als één enkele ervaring. Deze bieden optimale eenvoud voor krachtige en complexe omgevingen.”

NetApp lanceert de volgende oplossingen:
  • NetApp Kubernetes Service (NKS) op VMware.NKS ondersteunt nu een volledig beheerde Kubernetes-service op VMware vSphere, ongeacht de locatie waar de VMware-infrastructuur draait. NKS elimineert en reduceert de complexiteit van het on-premise inzetten en beheren van Kubernetes-clusters en hun applicatie-workload. Dat biedt grootzakelijke mogelijkheden, zoals in-place upgrades, op rollen gebaseerde toegangscontrole en hybrid-cloudconfiguraties, en Istio-servicemesh-automatisering – alle ondersteund door een Enterprise SLA van NetApp.
  • NetApp HCI for VDI.Het NetApp HCI-portfolio omvat nu eenvoudige, voor GPU geschikte nodes voor het versnellen van de prestaties van 3D-Virtual Desktop Infrastructure-omgevingen. De nieuwe oplossingen verbeteren de prestaties voor power users die werken met zware applicaties, zoals medische imaging, CAD/CAM en andere technisch-wetenschappelijke software die speciale aandacht verdient als hij in een VDI-omgeving draait.
  • De nieuwe NetApp HCI for VDI met VMware Horizon 7ondersteunt alle belangrijke VDI-oplossingen van derde partijen met VMware Horizon. Klanten kunnen de mogelijkheden gemakkelijk installeren, uitbreiden en upgraden en onafhankelijk storage- en compute-mogelijkheden toevoegen.
  • Denieuwe H615C compute-nodeis de nieuwste versie van het steeds bredere GPU-portfolio voor krachtige technische en wetenschappelijke applicaties. Deze biedt gegarandeerde prestatieniveaus en is inzetbaar per aparte workload.
  • NetApp HCI Implementation Service for VMware Private Cloud.Hiermee is een geïntegreerde oplossing te implementeren voor het versnellen van de inzet van een private-cloudplatform. Daarmee is in te spelen op de eisen van de business en op de vereiste schaalbaarheid voor de toekomst. Deze nieuwe turnkey-oplossing biedt de noodzakelijke expertise voor het bouwen van een schaalbare, vooraf geconfigureerde en makkelijk te gebruiken private cloud – met de eenvoud en het gemak van NetApp HCI en de kracht van een op VMware-gebaseerde private cloud, die klaar is voor kritische workloads. Door het technische platform in lijn te brengen met de vereiste resultaten van de cloud helpt NetApp bij het versnellen van de inzet van een op VMware gebaseerde private cloud. Zo is een organisatie er zeker van dat een nieuw platform gemakkelijk en snel kan schalen.

Meer informatie:
Over NetApp
NetApp is toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud. We bieden een volledig scala van dataservices voor de hybrid cloud; deze vereenvoudigen het beheer van applicaties en data, zowel in de cloud als in lokale omgevingen, om uw digitale transformatie te versnellen. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat contactmomenten voor klanten kunnen worden uitgebreid, meer innovatie mogelijk is en hun operationele activiteiten worden geoptimaliseerd. Kijk voor meer informatie op www.netapp.com/nl. #DataDriven
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van NetApp
Cesar Cernuda benoemd tot president NetApp

NetApp neemt CloudJumper over

NetApp creëert applicatie-geïntegreerd datamanagement voor Kubernetes met project Astra

Logo LVTPR

Logo Lightspeed

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl