www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: CheckTwice

Pure Storage realiseert 'AI-First'-infrastructuur

NVIDIA en Core Scientific werken samen met Pure aan oplossingen voor de volledige AI-pijplijn

Amsterdam, 17 september 2019 - Pure Storage introduceert vandaag een reeks nieuwe en verbeterde AI-oplossingen die grote organisaties de eigenschappen en functionaliteiten bieden die zij nodig hebben voor de uitvoering van complexe AI-trajecten, in iedere fase en op elke schaal. Deze oplossingen zijn gebouwd op Pure's bestands- en objectsysteem FlashBlade en de AI-Ready Infrastructure (AIRI) die samen met NVIDIA wordt aangeboden. Met deze oplossingen kunnen klanten snel AI ontwikkelen en inzetten om de snelheid van moderne business bij te houden.

"Grote organisaties die al tientallen jaren bestaan en altijd op dezelfde manier zaken hebben gedaan, zullen hard moeten werken om een 'business of the future' op te bouwen. Om werkelijk te kunnen concurreren zijn grootschalige, gefaseerde AI-initiatieven nodig. Met die uitdagingen in het achterhoofd heeft Pure geïnnoveerd," zegt Amy Fowler, Vice President Strategy and Solutions for FlashBlade bij Pure Storage.

AI Data Hub voor de gehele AI-pijplijn
De AI Data Hub is samen met jarenlange partner NVIDIA gebouwd. Het is een end-to-end AI-pijplijn oplossing die enterprise-klanten geeft wat zij nodig hebben om AI snel en op de juiste schaal te ontwerpen, te ontwikkelen en in te zetten.

Organisaties zitten vandaag opgescheept met een gefragmenteerde, traditionele analytics-infrastructuur. AI Data Hub breidt traditionele analytics uit en biedt meer performance en security tegen lagere kosten. Datawetenschappers kunnen grote productiviteitsverbeteringen verwachten, kortere 'time-to-market' en beter geïnformeerde data-gedreven modellen.

"Met AIRI, aangedreven door NVIDIA DGX en Pure Storage FlashBlade maken NVIDIA en Pure het voor iedere enterprise sneller, makkelijker en kosteneffectiever om AI op elke schaalgrootte te implementeren en te beheren," zegt Charlie Boyle, vice president en general manager DGX-systems bij NVIDIA. "De AI Data Hub vergroot de waarde van onze gemeenschappelijke oplossingen door het versnellen van de data science workflows - aangestuurd door NVIDIA CUDA-X AI-software en DGX voor snellere doorlooptijden - met hogere productiviteit van ontwikkelaars en een kortere 'time-to-insight'."

AI Data Hub stroomlijnt de gehele AI-pijplijn van cleansing en tagging via modeling, training en productie, in plaats van dat voor een enkele fase te doen. Ook elimineert de AI Data Hub het risico op mislukking als er wordt opgeschaald van proof-of-concept naar productie. Het is een end-to-end oplossing van het importeren van data tot inferentie, georkestreerd door Kubernetes. Er zijn drie stadia:

Ontwerpen - Klanten kunnen een datastructuur sneller ontwerpen en onderzoeken met RAPIDS en Pure Tools.

Ontwikkelen - Met AIRI en FlashStack for AI kunnen klanten modellen sneller ontwikkelen en trainen.

Inzetten - Klanten kunnen modellen sneller inzetten en inferenties starten met behulp van T4.

"Wanneer we praten met AI-innovators gaat het gesprek altijd over de gehele AI-pijplijn, van infrastructuur en beheer tot orkestratie en het in productie nemen," zegt Mike Leone, Senior Analyst, Enterprise Strategy Group. "Er bestaan significante hiaten in die pijplijn, waardoor rond de 80% van de AI-initiatieven mislukt als het proof-of-concept wordt opgeschaald naar productie. AI Data Hub helpt het volledige AI-spectrum aan te pakken voor Pure klanten en geeft ze wat ze nodig hebben om verder te gaan dan alleen het trainen van modellen en het verwerken van batch- en streaminggegevens op elke schaal."

AIRI-as-a-Service maakt AI voor iedereen toegankelijk
Behalve de AI Data Hub kondigt Pure Storage ook de beschikbaarheid aan van AIRI-Ready Datacenters, via een groep partners die bedrijven ondersteunt die niet direct hun eigen AI-infrastructuur kunnen beheren. Het programma is ontwikkeld om klanten te helpen innoveren met behulp van AI en biedt een breed scala aan services, van managed IT tot colocatie, 'try and buy', managed services en Software-as-a-Service, gebouwd op AIRI.

“Moderne organisaties willen de cloud benutten, maar de meeste public clouds zijn momenteel nog niet beschikbaar in een vorm die geoptimaliseerd is voor AI. Wij hebben op basis van AIRI een cloud ontwikkeld die specifiek gebouwd is voor data-intensieve toepassingen zoals AI en deep learning,” zegt Kevin Turner, CEO, Core Scientific. “Met AIRI in de kern kunnen datawetenschappers ‘s werelds meest geavanceerde AI-uitdagingen aanpakken.”

AI-projecten die in de public cloud starten en snel groeien kunnen te duur worden. Klanten die dan van de cloud naar eigen storage-systemen willen gaan, kunnen dat doen zonder de voordelen van de cloud op te geven. AIRI-as-a-Service is beschikbaar via partners, binnen het Pure Managed Service (MSP) programma.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt innovators een betere wereld te bouwen met data. Pure's dataoplossingen stellen SaaS-bedrijven, cloud service providers, ondernemingen en de publieke sector in staat real-time te beschikken over veilige data. Deze data kunnen zij inzetten voor bedrijfskritische productie, DevOps, en moderne analyse in een multi-cloud omgeving. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis. Het bedrijf maakt het klanten mogelijk om snel de nieuwste technologieën in te zetten, waaronder kunstmatige intelligentie en machine learning. Hiermee kunnen zij de waarde van hun data maximaliseren om concurrentievoordeel te behalen. Met een NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:
Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van Pure Storage
Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Uitbreidingen Pure Storage FlashBlade, ‘s werelds eerste native uniform en snel bestands- en objectplatform

Pure Storage en SAP versterken hun partnerschap
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
Workiva en Trintech kondigen strategische samenwerking aan die financiële afsluitprocessen en wettelijke rapportageprocessen transformeert

Snel groeiende vraag naar managed securitydiensten creëert nieuwe kansen voor MSP’s

Sales, marketing en corona: licht aan het einde van de tunnel?

MeetingpointAdvies biedt kosteloos videobellen aan financieel adviseurs

Nieuwe Zyxel Multi-Gigabit switch helpt bedrijven eenvoudig aan de WiFi 6-standaard

Nutanix breidt integratie met ServiceNow uit en stroomlijnt IT-operations en -kosten

Secureworks introduceert nieuw wereldwijd partnerprogramma

Drie nieuwe Fiber Aggregation Switches met optioneel cloud-beheer

Amsterdam eindigt als tweede op wereldwijde ranglijst artificiële intelligentie

Women in Tech komt met een 24 hour virtual conference

Logo CheckTwice
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Totaalbesparen.com

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureau