www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 156 dagen geleden)
PR: MCS PR

Uitgebreid Pure-portfolio maakt klantdata toegankelijker dan ooit

Pure Storage kondigt uitbreiding aan van de FlashArray-productlijn en biedt krachtige NVMe flash voor alle data

Amsterdam, 17 september 2019 - Pure Storage kondigt vandaag een uitbreiding aan van de Pure Storage FlashArray- productlijn die gebouwd is om klanten een moderne datamanagement-ervaring te bieden. Pure is de eerste en enige leverancier die snellere toegang biedt tot data, ongeacht wanneer klanten die nodig hebben, door flash te leveren voor disk-prijzen.

FlashArray//C is de eerste voor capaciteit geoptimaliseerde all-flash array die consistente all-flash prestaties en tier één betrouwbaarheid biedt tegen disk-kosten. DirectMemory Cache, een combinatie van Purity- en Intel Optane storage class memory, biedt FlashArray//X-klanten een softwaregebaseerde versneller die drastische prestatieverbeteringen mogelijk maakt voor applicaties die de allersnelste storage vereisen.

“Bedrijven in alle sectoren vertrouwen op data analytics voor het nemen van kritieke beslissingen,” zegt Prakash Darji, General Manager for FlashArray, Pure Storage. “Moderne bedrijven eisen snelle en betaalbare toegang tot alle data, of het nu bedrijfskritische data betreft of tier twee en tier drie workloads en applicaties. Voorheen was dit voor klanten niet haalbaar vanwege de kosten, maar FlashArray//C doorbreekt deze economische barrières en maakt sneller toegang tot data mogelijk op elk moment dat zij die nodig hebben.”

FlashArray//C
Tegenwoordig moeten organisaties op ieder moment toegang hebben tot hun data om hun resultaten te verbeteren en betere beslissingen te nemen. Vanwege economische beperkingen hebben tier twee applicaties het lange tijd moeten doen met trage disk-technologieën, met als gevolg inconsistente latency, complex beheer en complete vervanging elke drie tot vijf jaar. Voor organisaties die beschikbaarheid van data vereisen voor alle workload tiers, biedt FlashArray//C een modern flash-alternatief voor hybride disk of cold storage oplossingen en voor een prijs die met dergelijke oplossingen concurreert.

Met FlashArray//C kunnen klanten vertrouwen op een storage oplossing voor historisch gezien minder bedrijfskritische workloads voor een prijs die concurreert met stokoude hybride en disk-gebaseerde oplossingen. Dit biedt klanten snellere toegang tot voorheen traag toegankelijke data en helpt hen betere, goed onderbouwde zakelijke beslissingen te nemen.

Zoals alle producten uit de FlashArray-familie, biedt FlashArray//C een compromisloze enterprise-ervaring gebouwd voor 99,9999 procent beschikbaarheid, Pure1 cloud datamanagement, API-automatisering en AI-gedreven voorspellende support. De oplossing is vanaf de grond opgebouwd om Evergreen te zijn, met niet-verstorende hardware en software upgrades en zonder datamigratie. De FlashArray//C60 biedt tot 4,2 petabyte effectieve capaciteit in een slank en compact ontwerp, met volledige enterprise softwareservices, Pure1 cloud management en dataportabiliteit, en 100% NVMe flash. Klanten profiteren van 99,9999% beschikbaarheid, gemiddeld 5:1 datareductie en een 10:1 algehele efficiency, wat zorgt voor minder storage die ze moeten aanschaffen en beheren. FlashArray//C is per direct beschikbaar en is geoptimaliseerd voor de volgende generatie QLC media.

DirectMemory Cache
Moderne databases en analytics vragen meer storage performance. DirectMemory Modules pluggen rechtstreeks in FlashArray//X70 en //X90 om OLTP- en OLAP-resultaten direct te versnellen, zodat klanten kunnen innoveren zonder downtime of te hoeven configureren. Deze modules worden aangedreven door DirectMemory Cache software en Intel Optane storage class memory en bieden een performancewinst. Latency gevoelige databases en enterprise-applicaties worden sneller dankzij een 25% tot 50% latencyreductie en tot 25% minder CPU-gebruik. Dit zorgt voor snellere berekeningen en resulteert mogelijk in lagere licentiekosten voor software.

Bedrijfskritische applicaties vereisen een krachtige combinatie van geheugen, CPU, servers en snelle storage om dieper inzicht te krijgen en sneller tot een uitkomst te komen zodat Pure-klanten problemen sneller kunnen oplossen voor hun eigen klanten. DirectMemory Cache kan de performance van kritieke applicaties verdubbelen en de latecy halveren, zonder verstoringen en zonder dat configuratie nodig is.

FlashArray//C, DirectMemory Cache software, DirectMemory Modules, en de eerder aangekondigde Cloud Block Store zijn per direct verkrijgbaar. Meer informatie over hoe Pure Storage workloads kan versnellen en consolideren is op de website van Pure te vinden.

Over Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt innovators een betere wereld te bouwen met data. Pure's dataoplossingen stellen SaaS-bedrijven, cloud service providers, ondernemingen en de publieke sector in staat real-time te beschikken over veilige data. Deze data kunnen zij inzetten voor bedrijfskritische productie, DevOps, en moderne analyse in een multi-cloud omgeving. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis. Het bedrijf maakt het klanten mogelijk om snel de nieuwste technologieën in te zetten, waaronder kunstmatige intelligentie en machine learning. Hiermee kunnen zij de waarde van hun data maximaliseren om concurrentievoordeel te behalen. Met een NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort, heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

Pure Storage in de rapporten van analisten:
Voor meer informatie:

Check Twice, Pure Storage Persdesk, telefoon +31 (0)23 562 82 08, e-mail: purestorage@checktwice.nl.

Pure Storage, het ‘P’ logo, AIRI, Evergreen, FlashBlade, FlashStack en Pure1 zijn handelsmerken van Pure Storage, Inc. Alle andere handelsmerken en namen genoemd in dit document zijn eigendom van hun respectieve eigenaars.
Laatste van Pure Storage
Concha y Toro revolutionaliseert het wijnmaken door traditie te combineren met technologie

Pure Storage FlashBlade nadert $1 miljard aan omzet en is in gebruik bij meer dan 25% van de Fortune 100 bedrijven

Pure Storage brengt toonaangevende block storage naar Microsoft Azure
Verstreken tijd: 2 jaar en 156 dagen

Logo MCS PR
Pure Storage contact

Logo Pure Storage

info@purestorage.com
  www.purestorage.com
Pure Storage sociaal

Pure Storage tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis