www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: En Serio

Colt breidt aanbod van zakelijke netwerkoplossingen uit met wereldwijde rechtstreekse, on demand verbinding met het Google CloudPlatform

Amsterdam, 16 september 2019 – Colt Technology Services biedt bedrijven nu wereldwijde rechtstreekse, on demand connectiviteit met Google Cloud. Met de Dedicated Cloud Access (DCA)-oplossing van Colt, die door het Colt IQ Network wordt ondersteund, kunnen organisaties hun bedrijfspanden en datacenters verbinden met hun instances in Google Cloud. Daarbij profiteren ze van dedicated bandbreedte en lage, voorspelbare latency.

In combinatie met de On Demand-diensten van Colt, die in mei in nieuwe regio’s werden uitgerold, kunnen bedrijven volledige grip op hun netwerk krijgen en via partner interconnect real-time verbindingen met Google Cloud maken. Zij kunnen de netwerkservices van On Demand beheren via een functierijk selfserviceportal en de bandbreedte in vrijwel real time opvoeren of reduceren. Bedrijven kunnen daarmee legacy processen voor de levering van netwerkservices en de lange doorlooptijden die daarmee gepaard gaan omzeilen.

Het Colt IQ Network omvat een voor 100 Gbps geoptimaliseerd netwerk, volledig in eigendom van Colt, dat meer dan 900 datacenters en 27.500 gebouwen in alle delen van de wereld verbindt.

Peter Coppens, Vice President Product Portfolio bij Colt: “Het ondersteunen van organisaties tijdens hun overstap naar de cloud was de afgelopen jaren een belangrijke prioriteit voor Colt. Dankzij deze uitbreiding van ons dienstenaanbod kunnen organisaties niet alleen rechtstreeks een verbinding maken met Google Cloud, maar ook in real-time connectiviteit afnemen. Hiermee kan Colt hun digitale transformatie op meetbare wijze bevorderen.”

“Door in samenwerking met Google Cloud rechtstreekse, on demand connectiviteit met de cloud-omgeving te bieden, kunnen we klanten een netwerkervaring bieden die zich kenmerkt door optimale kostenbesparingen en hoge doorvoercapaciteit. Ons netwerk fungeert als backbone voor deze verbindingen. Daarmee blijft Colt een strategische partner die bedrijven vooruit helpt.”

Bedrijven in Europa, Azië en de Verenigde Staten kunnen per direct profiteren van real-time connectiviteit met Google Cloud.

Over Colt
Colt streeft ernaar om klanten het allerbeste te faciliteren bij hun digitale transformatie door middel van agile en on-demand high bandwidth-oplossingen. Het Colt IQ Netwerk verbindt meer dan 900+ datacenters in de grootste zakencentra van Europa, Azië en Noord-Amerika. Er zijn inmiddels meer dan 27.500+ aangesloten gebouwen en dat aantal groeit nog steeds.

Colt heeft een reputatie opgebouwd door klanten op de eerste plaats te zetten. Tot de klanten behoren data-intensieve organisaties verspreid over meer dan 213 aangesloten steden, in meer dan 30 landen. Colt is erkend als innovator en pionier op het gebied van software defined networks (SDN) en network function virtualization (NFV). Colt is een privaat bedrijf en een van de financieel gezondste bedrijven in zijn sector en biedt de beste klantervaring tegen een competitieve prijs. Bezoek voor meer informatie www.colt.nl.
Tags bij dit bericht