Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Adaptive Insights, onderdeel van Workday, benoemd tot leider in het Gartner Magic Quadrant voor financiële planning- en analyseoplossingen in de cloud

Adaptive Insights is voor het derde jaar op rij gepositioneerd als leider op basis van de visie en het uitvoerend vermogen van het bedrijf

AMSTERDAM, 16 september 2019Workday, Inc. (NASDAQ: WDAY), toonaangevend leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resource s, maakt vandaag bekend dat Adaptive Insights, onderdeel van Workday, door Gartner Inc. is gepositioneerd als Leader in het 2019 Magic Quadrant for Cloud Financial Planning and Analysis Solutions voor de Adaptive Insights Business Planning Cloud. Dit is het derde jaar op rij dat Adaptive Insights als Leader erkend wordt.

Bedrijven en instanties van ieder formaat en in iedere sector moeten sneller dan ooit kunnen werken en zich continu kunnen aanpassen. Om dit te bereiken, maken meer dan 4350 organisaties gebruik van Adaptive Insights voor een continue, alomvattende aanpak voor bedrijfsplanning. Hierdoor zijn deze organisaties in staat beter onderbouwde besluiten te nemen in minder tijd.

Adaptive Insights is in 2018 overgenomen door Workday, als aanvulling op Workday Financial Management en Workday Human Capital Management. Met Adaptive Insights kunnen Workday klanten hun planning, uitvoering en analyses voor het gehele bedrijf uitvoeren in één door machine learning gedreven systeem. Deze visie zorgt ervoor dat gezamenlijke klanten beter bediend kunnen worden. Bovendien sluit Adaptive Insights perfect aan op het huidige aanbod van de Workday-applicaties als onderdeel van de ‘ Power of One’: één databron, één security-model, één gebruikservaring en één Workday community.

In het afgelopen jaar heeft Adaptive Insights de planningsmogelijkheden van haar toepassing verder uitgebreid met personeelsplanning en is de Elastic Hypercube Technology geoptimaliseerd voor omvangrijke en ingewikkelde bedrijfsmodellen. Verder heeft Adaptive Insights geïnvesteerd in baanbrekende detectiemogelijkheden, die afwijkingen direct opsporen en klanten in staat stellen fouten te vinden in budgetten, voorspellingen, scenario’s en andere modellen. Deze mijlpalen hebben een positief effect op klanten die met Workday werken maar ook op klanten die andere aanbieders gebruiken, omdat Adaptive Insights continu werkt aan gedegen integraties met platformen van derden. Zo garandeert het bedrijf dat klanten gebruik kunnen maken van de beste planningsoplossing die er is, ongeacht of ze ook Workday inzetten.

“Wij zijn van mening dat Gartner's erkenning van Adaptive Insights voor het derde achtereenvolgende jaar als een leider op het gebied van cloudoplossingen voor financiële planning en analyse de strategische waarde van een krachtig, gezamenlijk platform voor bedrijfsplanning in één enkel systeem aantoont,” zegt Tom Bogan, CEO van Adaptive Insights. “Financiële afdelingen spelen een steeds grotere rol in de digitale transformatie van hun organisatie, en bedrijfsplanning is onmisbaar voor die ontwikkeling. Met Adaptive Insights krijgen klanten de flexibiliteit die ze nodig hebben om plannen te maken voor de toekomst en tegelijkertijd voorop te lopen in het continu veranderende bedrijfslandschap.”

Extra informatie
Over het Magic Quadrant
Gartner beveelt geen enkele leverancier, product of dienst in zijn onderzoeksuitgaven aan, en het adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers met de beste beoordelingen of andere aanduidingen te selecteren. Gartner onderzoeksuitgaven bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden beschouwd als feitelijke constateringen. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of geïmpliceerd, in relatie tot zijn onderzoeken, inclusief garanties over verkoopbaarheid of gebruik voor een bepaalde toepassing.

Over Workday
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloud applicaties voor finance en human resources. Workday is opgericht in 2005 en levert applicaties op het gebied van financial management, human capital management en analytics die zijn ontworpen voor de grootste ondernemingen, onderwijsinstellingen en overheidsinstanties wereldwijd. Honderden ondernemingen, variërend van medium enterprises tot Fortune 50 companies, hebben inmiddels voor Workday gekozen.Meer informatie op www.workday.com en www.workday.nl.

Over Adaptive Insights
Adaptive Insights, onderdeel van Workday, stuurt een nieuwe generatie business planning aan. Adaptive Insights Business Planning Cloud biedt bedrijven flexibiliteit in een wereld de continu in beweging is en maakt voor medewerkers de weg vrij om sneller samen te werken, inzichten te vergaren en betere besluiten te nemen. Een krachtige model-tool voor bedrijven van ieder formaat, eenvoudig in gebruik voor iedereen die plannen maakt. Voor meer informatie, ga naar www.adaptiveinsights.com.

Toekomstgerichte verklaringen
Dit persbericht bevat toekomstgerichte verklaringen, onder andere verklaringen omtrent de verwachte prestaties en voordelen van de producten van Workday. De woorden "geloven", “kunnen”, “zullen”, “plannen”, “verwachten” en soortgelijke termen zijn bedoeld om aan te geven dat het om toekomstgerichte verklaringen gaat. Deze toekomstgerichte verklaringen zijn onderhevig aan risicofactoren, onzekerheden en aannames. Indien de risicofactoren concreet worden of aannames onjuist blijken, kunnen resultaten aanzienlijk afwijken van de resultaten die in deze toekomstgerichte verklaringen zijn genoemd. Risicofactoren houden onder meer in, maar beperken zich niet tot, de risicofactoren zoals beschreven in de bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) gedeponeerde stukken, waaronder ons Formulier 10-Q voor het kwartaal dat op 31 januari 2019 eindigde, en onze toekomstige verslagen die wij van tijd tot tijd aan de SEC zullen overleggen, waarin de feitelijke resultaten kunnen afwijken van de verwachte resultaten. Workday aanvaardt geen enkele verplichting en heeft op dit moment niet de intentie om eventuele toekomstgerichte verklaringen na publicatie te actualiseren.

Niet op de markt gebrachte diensten, kenmerken of functies die in dit document, op onze website of in andere persberichten of publieke verklaringen zijn genoemd en op dit moment niet beschikbaar zijn, kunnen naar goeddunken door Workday worden gewijzigd en kunnen niet als gepland of in het geheel niet worden geleverd. Klanten die diensten van Workday, Inc. aanschaffen, maken hun aankoopbeslissing op basis van de op dit moment beschikbare diensten, kenmerken en functies.

© 2019. Workday, Inc. Alle rechten voorbehouden. Workday en het logo van Workday zijn geregistreerde merken van Workday, Inc.

Workday Persdesk
Marlieke Tijman