www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureau
Datum: (1 jaar en 18 dagen geleden)
PR: ItsaRep

IBC 2019: Western Digital legt focus op NVMe-opslag

Op IBC toont Western Digital met zijn merken SanDisk, G-Technology en Western Digital een breed scala aan storage-oplossingen met NVMe-technologie, ontworpen om de prestaties tijdens elke stap in de media- en entertainment workflow, van opname tot uitzending tot archief, te verbeteren.

De line-up van het NVMe-aanbod van het bedrijf biedt media- en entertainmentbedrijven betrouwbaarheid en prestaties van wereldklasse, zowel tijdens traditionele productie-offloading als in opkomende edge computing architecturen. Tegelijkertijd biedt het enorme schaalbaarheid om in te spelen op de groeiende opslageisen in de industrie.

Of het nu gaat om het beheren, opslaan, overbrengen, verspreiden, bewerken of archiveren van inhoud, Western Digital wil met de NVMe-oplossingen de volledige workflow vereenvoudigen en verbeteren.

Daarmee helpt het bedrijf creatieve makers, onafhankelijke filmmakers, studio's, productiehuizen en uitzend- en distributiebedrijven om de productiviteit te verbeteren, de total cost of ownership voor 2K, 4K, 6K, HFR en UHD workflows te verlagen en uiteindelijk de winstgevendheid van projecten te verbeteren.

SanDisk’s snelste geheugenkaarten ooit
Gebruikmakend van de nieuwste NVMe-technologie toont het bedrijf voor het eerst in Nederland zijn snelste geheugenkaart ooit, de SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B. Deze nieuwe kaart is ontworpen voor fotografen en videomakers die de meest geavanceerde technologie nodig hebben om inhoud van hoge kwaliteit te kunnen opslaan en bewerken. Met meer dan driemaal de snelheid van de huidige geheugenkaarten, maakt de CFexpress-kaart consistente opname van RAW 6K video en verbeterde workflow-efficiëntie mogelijk. De SanDisk Extreme PRO CFexpress Type B is later dit jaar verkrijgbaar.

Daarnaast lanceert het bedrijf de 1 TB SanDisk Extreme PRO SD UHS-I-geheugenkaart - 's werelds snelste 1 TB UHS-I SD-kaart. Deze SD-kaart met extreem hoge capaciteit is naar verwachting eind deze maand verkrijgbaar en is perfect voor het maken van 4K UHD-video en sequentiële burst mode fotografie.

G-Technology robuuste opslagapparatuur
G-Technology professionele opslagproducten verbeteren de efficiëntie van digitale workflows en beschermen de hoogwaardige media die erop opgeslagen wordt, ongeacht of er mobiel wordt gewerkt, op locatie of in de studio. Voor veeleisend veldwerk presenteert G-Technology een lijn robuuste opslagproducten. Op IBC onthult het bedrijf de ArmorATD in een verhoogde capaciteit van 5TB.

Daarnaast zijn de extreem snelle draagbare NVMe SSD (G-DRIVE Mobile Pro SSD met Thunderbolt 3) en ultra-robuuste, snelle SSD (G-DRIVE Mobile SSD) te zien.

Verder is het populaire aanbod NVMe-producten aanwezig, waaronder de 32TB G-SPEED Shuttle SSD met Thunderbolt 3, G-SPEED Shuttle met Thunderbolt 3 en de G-SPEED Shuttle XL met Thunderbolt 3, speciaal gebouwd voor duurzaamheid en ultieme betrouwbaarheid.

Data Center Systems (DCS)-portfolio van Western Digital
Door data-uitwisseling tussen productiebedrijven, wisselende post-productiefaciliteiten, studio's en distributiecentra, en zelfs tussen organisatie silo's, ontstaan er aanzienlijke uitdagingen ten aanzien van het creëren, beheren en distribueren van media-inhoud.

Western Digital levert met het Data Center Systems-portfolio de krachtige, ongeëvenaarde en kosteneffectieve schaalbaarheid die klanten nodig hebben om hun data te beschermen, mobiliseren, transformeren en er extra waarde uit te halen. Ongeacht of er nu behoefte is aan een hybride cloud- of hyper-converged infrastructuur, realtime analyse, AI en machine learning of andere data-intensieve workloads.

Op IBC presenteert Western Digital het ActiveScale exabyte-schaalsysteem voor cloud object storage en het Ultrastar-portfolio van opslag servers en platforms voor maatwerk en door software gedefinieerde opslagomgevingen.

IBC-bezoekers kunnen Western Digital nog tot en met 17 september 2019 vinden bij stand #7.D02 om de opslagoplossingen uit de eerste hand te ervaren.

Over Western Digital
Western Digital creëert omgevingen waarin data kan aarden. Als leider in data-infrastructuur stimuleert het bedrijf de innovatie die nodig is om klanten te helpen bij het vastleggen, behouden, benaderen en transformeren van een steeds groter wordende diversiteit aan data. Overal waar data leeft, van geavanceerde datacenters tot mobiele sensoren op persoonlijke apparaten, faciliteren hun leidende oplossingen de mogelijkheden van data.

De gegevensgerichte oplossingen bestaan uit de Western Digital-, G-Technology-, SanDisk- en WD-merken.
Laatste van Western Digital Netherlands B.V.
Shippeo Partners with SAP to Bring Real-time and Predictive Information to Transportation for SAP Logistics Business Network

Western Digital maakt SanDisk Extreme Portable SSD’s twee keer zo snel

Boomi voor zevende jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Stichting Milo vraagt aandacht voor mensen met communicatiebeperkingen tijdens de Internationale maand van de ondersteunde communicatie

Vamp.io lanceert Continuous Cloud Optimizer voor bepalen beste prijs-prestatieverhouding voor Kubernetes en beheersen van sterk stijgende cloudkosten

Arrow Electronics uitgeroepen tot EMEA-distributeur van het jaar tijdens Nutanix .NEXT Digital Experience

IVANTI, GESTEUND DOOR CLEARLAKE CAPITAL EN TA ASSOCIATES, KONDIGT STRATEGISCHE OVERNAMES VAN MOBILEIRON EN PULSE SECURE AAN VOOR VERDERE AUTOMATISERING EN BEVEILGING VAN ENDPOINTS

FinancialForce breidt met nieuw kantoor verder uit in Europa om groeiende EMEA-klantbasis te bedienen

Jamf presenteert innovaties op het gebied van Apple Enterprise Management tijdens Jamf Nation User Conference (JNUC) 2020

Slechts 18 procent van de Britse bedrijven voorbereid op een no-deal Brexit

Greenchoice kiest voor creditmanagementoplossing van FIQAS

Veeam kiest 50 top EMEA-partners voor nieuwe Accredited Service Partner-onderscheiding

Zscaler breidt strategisch partnership met VMware uit om veilige digitale transformatie te versnellen
William van de Rotten nieuwe algemeen directeur Hands on

QuandaGo en Spitch gaan partnership aan en bieden een gecombineerde oplossing voor selfservice op basis van spraakherkenning

Iptor strengthens partnership with Medius to automate invoice processing globally

Stichting Milo geeft gratis toegang tot digitale prentenboeken voor kinderen met een communicatiebeperking

GTT benoemt Tom Homer tot Senior Vice President Europe & EMEA Sales Lead

NLdigital daagt digitale sector uit meer vrouwen in de board te benoemen

Flanderijn en Visma | Raet sluiten partnership voor optimaliseren bedrijfsvoering

Ruim helft van finance professionals efficiënter door coronacrisis

Red Hat en Samsung werken samen voor adoptie 5G

Innovaties van Dell Technologies bevorderen het beheer, de automatisering en de beveiliging van VMware-omgevingen

De highlights van VMworld 2020

VMware kondigt Project Monterey aan: de hybride cloud-architectuur heruitgevonden ter ondersteuning van Next-Gen-Applicaties

VMware kondigt Future Ready Workforce-oplossingen aan ter ondersteuning van de gedistribueerde workforce

Trendship verplaatst naar 2021

Gemeente Rotterdam & Frankwatching lanceren e-learning voor Rotterdamse MKB’ers

Oracle kondigt updates Oracle Cloud ERP, Oracle Unity & Oracle SCM en HCM aan plus nieuwe integraties Sprinklr en Zoom

Rockwell Automation komt met belangrijke updates voor de Studio 5000 design software

FD Mediagroep kiest SentinelOne voor beveiliging endpoints

Handheld strengthens Management Team by Appointing Stefan Rundberg as New Director of Purchasing
Verstreken tijd: 1 jaar en 18 dagen
Western Digita.. contact

Logo Western Digital Netherlands B.V.

Western Digita.. sociaal

Logo NLdigital
Logo Flanderijn
Logo Onguard