www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2470 volgers blijven op de hoogte!

Leger Des Heils gaat planningssoftware Intus gebruiken

Het Leger Des Heils gaat voor het plannen van werkzaamheden en het inroosteren van zijn medewerkers gebruikmaken van de personeelsplanning software van Intus. De organisatie gaat het systeem inzetten voor dienstroosterplanning, flexplanning, capaciteitsplanning, vakantieplanning en zelfroosteren. Het feit dat er, vanwege de stichtingsstructuur, binnen de Leger des Heils-omgeving met meerdere cao’s gewerkt wordt, vormt een extra uitdaging.

Met het nieuwe roosterplanningsysteem wil Leger des Heils toekomstbestendig zijn. Zowel huidige en toekomstige ontwikkelingen moeten in de toekomst voldoende ondersteund kunnen worden.

Met de keuze voor het volledig webgebaseerde InPlanning personeelsplanningssoftware als service (SaaS) kiest Leger des Heils zich niet alleen voor een modern systeem nu, maar ook voor continue doorontwikkeling in de toekomst.

Kapitein Harm Slomp RA, Stichtingsdirecteur Welzijns- en Gezondheidszorg bij Leger des Heils en Hans Leideman, directeur van Intus zetten namens beide organisaties op 11 september hun handtekening voor de start van het project.

Volgens Harm Slomp heeft menselijk kapitaal bij het Leger des Heils topprioriteit: “Een goede planning in tijden van personeelsschaarste in de zorg is voor ons ontzettend belangrijk.”

Hans Leideman: “De omvang van de organisatie van het Leger des Heils, de complexiteit vanwege meerdere cao's en de grote behoefte aan gebruiksvriendelijkheid maken dat er hoge eisen gesteld worden aan een planningsapplicatie. We zijn daarom erg blij dat het Leger des Heils tot de conclusie is gekomen dat Intus met InPlanning hiervoor de beste oplossing biedt.”

Over Leger des Heils
Het Leger des Heils heeft een breed zorgaanbod en helpt hiermee duizenden mensen per jaar. Zo biedt de organisatie, zonder onderscheid des persoons, hulp op het gebied van maatschappelijke opvang, jeugdzorg, (geestelijke) gezondheidszorg, ouderenzorg, verslavingszorg, reclassering, preventie en maatschappelijk herstel. Het Leger des Heils werkt vanuit een christelijke motivatie. Rechtvaardigheid, gerechtigheid en solidariteit zijn daarbij centrale waarden.

Over Intus
Intus is een onafhankelijke aanbieder van personeelsplanning software met ruim 50 medewerkers, opgericht in 2001. Met haar planningssysteem InPlanning bedient Intus organisaties met complexe planningsbehoeften. InPlanning is ontwikkeld vanuit de filosofie ‘medewerker centraal’ omdat Intus gelooft dat dat de sleutel is tot prettig en effectief werken. Meer dan 120.000 medewerkers in sectoren als de zorg, (semi-)overheid, retail en industrie werken dagelijks met InPlanning.

Bijschriften foto’s

Op foto 1 en 2 staan Hans Leideman, directeur van Intus en Kapitein Harm Slomp RA, Stichtingsdirecteur Welzijns- en Gezondheidszorg bij Leger des Heils.

Op de groepsfoto:
zittend vlnr: Hans Leideman, directeur van Intus en Kapitein Harm Slomp RA, Stichtingsdirecteur Welzijns- en Gezondheidszorg bij Leger des Heils.

staand vlnr: Maarten van Hooidonk, Accountmanager bij Intus; Wilco Wolven, Projectleider Roosterplanning bij Leger des Heils; Aart Hulleman, Senior Beleidsmedewerker HR bij Leger des Heils; Renzo Snippe, Adviseur Personeelsplanning bij Leger des Heils; Ellen Veurink, Accountmanager bij Intus