Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 12 dagen geleden)

Leger Des Heils gaat planningssoftware Intus gebruiken

Het Leger Des Heils gaat voor het plannen van werkzaamheden en het inroosteren van zijn medewerkers gebruikmaken van de personeelsplanning software van Intus. De organisatie gaat het systeem inzetten voor dienstroosterplanning, flexplanning, capaciteitsplanning, vakantieplanning en zelfroosteren. Het feit dat er, vanwege de stichtingsstructuur, binnen de Leger des Heils-omgeving met meerdere cao’s gewerkt wordt, vormt een extra uitdaging.

Met het nieuwe roosterplanningsysteem wil Leger des Heils toekomstbestendig zijn. Zowel huidige en toekomstige ontwikkelingen moeten in de toekomst voldoende ondersteund kunnen worden.

Met de keuze voor het volledig webgebaseerde InPlanning personeelsplanningssoftware als service (SaaS) kiest Leger des Heils zich niet alleen voor een modern systeem nu, maar ook voor continue doorontwikkeling in de toekomst.

Kapitein Harm Slomp RA, Stichtingsdirecteur Welzijns- en Gezondheidszorg bij Leger des Heils en Hans Leideman, directeur van Intus zetten namens beide organisaties op 11 september hun handtekening voor de start van het project.

Volgens Harm Slomp heeft menselijk kapitaal bij het Leger des Heils topprioriteit: “Een goede planning in tijden van personeelsschaarste in de zorg is voor ons ontzettend belangrijk.”

Hans Leideman: “De omvang van de organisatie van het Leger des Heils, de complexiteit vanwege meerdere cao's en de grote behoefte aan gebruiksvriendelijkheid maken dat er hoge eisen gesteld worden aan een planningsapplicatie. We zijn daarom erg blij dat het Leger des Heils tot de conclusie is gekomen dat Intus met InPlanning hiervoor de beste oplossing biedt.”

Over Leger des Heils
Het Leger des Heils heeft een breed zorgaanbod en helpt hiermee duizenden mensen per jaar. Zo biedt de organisatie, zonder onderscheid des persoons, hulp op het gebied van maatschappelijke opvang, jeugdzorg, (geestelijke) gezondheidszorg, ouderenzorg, verslavingszorg, reclassering, preventie en maatschappelijk herstel. Het Leger des Heils werkt vanuit een christelijke motivatie. Rechtvaardigheid, gerechtigheid en solidariteit zijn daarbij centrale waarden.

Over Intus
Intus is een onafhankelijke aanbieder van personeelsplanning software met ruim 50 medewerkers, opgericht in 2001. Met haar planningssysteem InPlanning bedient Intus organisaties met complexe planningsbehoeften. InPlanning is ontwikkeld vanuit de filosofie ‘medewerker centraal’ omdat Intus gelooft dat dat de sleutel is tot prettig en effectief werken. Meer dan 120.000 medewerkers in sectoren als de zorg, (semi-)overheid, retail en industrie werken dagelijks met InPlanning.

Bijschriften foto’s

Op foto 1 en 2 staan Hans Leideman, directeur van Intus en Kapitein Harm Slomp RA, Stichtingsdirecteur Welzijns- en Gezondheidszorg bij Leger des Heils.

Op de groepsfoto:
zittend vlnr: Hans Leideman, directeur van Intus en Kapitein Harm Slomp RA, Stichtingsdirecteur Welzijns- en Gezondheidszorg bij Leger des Heils.

staand vlnr: Maarten van Hooidonk, Accountmanager bij Intus; Wilco Wolven, Projectleider Roosterplanning bij Leger des Heils; Aart Hulleman, Senior Beleidsmedewerker HR bij Leger des Heils; Renzo Snippe, Adviseur Personeelsplanning bij Leger des Heils; Ellen Veurink, Accountmanager bij Intus

Laatste van Intus Workforce Solutions BV
Intus gecertificeerd voor ISO 9001

Philadelphia Zorg kiest voor roostersoftware Intus

SOVAK gaat efficiënt inspelen op de zorgvraag met InPlanning
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 2 jaar en 12 dagen

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials