www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

Datto host vijfde Europese DattoCon in Parijs

Europa’s grootste channel-evenement met meer dan 750 MSP’s

Amsterdam, 12 september 2019Datto, Inc., de toonaangevende leverancier van IT-oplossingen geleverd via Managed Service Providers (MSP’s), kondigt aan dat de Europese DattoCon19 dit jaar plaatsvindt in Parijs. Tijdens het evenement komen meer dan 750 managed service providers (MSP’s) en marktleiders uit meer dan twintig landen samen. DattoCon19 vindt van 21 tot en met 23 oktober 2019 plaats in het Palais des Congrès de Paris op Place de la Porte Maillot.

Het midden- en kleinbedrijf (mkb) besteedt zijn IT steeds vaker uit aan experts. Met meer dan zestigduizend MSP’s verdeeld over de EMEA-regio. Mkb’ers gaven in 2018 gezamenlijk meer dan 22 miljard euro uit aan IT – een toename van 25 procent ten opzichte van 2016*.

Als grootste MSP-evenement in Europa biedt DattoCon19 drie dagen lang executive keynotes, technische producttrainingen en peer-forums. Ook zijn er unieke netwerkkansen voor channel-partijen. Het doel van DattoCon19 is om MSP’s te helpen groeien door ze te voorzien van de visie en inzichten om meer ervaren te worden in het runnen van hun bedrijf. Hierdoor doen zij waardevolle kennis over de branche op en ontvangen ze bedrijfsondersteuning om zo best practices te kunnen ontwikkelen.

Rob Rae, vicepresident business development van Datto: “Door onze partners binnen Europa toegang te verschaffen tot onze leerzame sessies en keynotes en ze de mogelijkheid te geven om met andere partners te netwerken, helpen we hen belangrijke concurrentievoordelen, nieuwe omzetkansen en efficiencyverbeteringen te realiseren. MSP’s krijgen de mogelijkheid om deel te nemen aan een breed aanbod van producttrainingen en business-building-sessies, formele en informele netwerkevenementen en een sponsorshowcase waarin toonaangevende oplossingen van over de gehele wereld worden getoond.”

De sessies tijdens DattoCon19 in Parijs zijn gericht op beslissers en leidinggevenden die geïnteresseerd zijn in het verder ontwikkelen van hun bedrijfsstrategie, operationele processen en groei-initiatieven.

Highlights van DattoCon19 Parijs
  • Executive en industry keynotes, van onder anderen Robin Robins, een bekende adviseur voor meer dan achtduizend MSP’s, en Magnus Lindkvist, een trendspotter/futuroloog en auteur.
  • Strategische business-building-sessies, sales- en marketingstrategieën en branche-inzichten gefocust op bedrijfsvoering en omzetgroei voor MSP’s.
  • Unieke netwerkmogelijkheden en peer-forums.
  • Showcase van sponsors van DattoCon19, waaronder Auvik en Webroot.
  • Hands-on technische producttrainingen binnen de vier productcategorieën van Datto: Unified Continuity, Business Management, Networking en File Backup and Sync.
  • Deep-dive-training voorafgaande aan de conferentie, waaronder een Autotask PSA Accelerator-bootcamp, Datto RMM-bootcamp en BCDR Ransomware Recovery-bootcamp.
Mark Simon, managing director EMEA bij Datto: “Elk jaar werken we hard om de best mogelijke educatieve en netwerkervaring te creëren voor onze wereldwijde gemeenschap van partners. De focus van DattoCon19 in Parijs ligt op het helpen van partners om niet alleen te concurreren, maar ook te domineren in hun markt. De sprekers, educatieve sessies en netwerkmogelijkheden tijdens het evenement dit jaar bieden hen de kennis en tools die ze nodig hebben om hun werkzaamheden op een positieve manier te beïnvloeden en bedrijfsresultaten te verbeteren.”

Aanmelden
MSP’s kunnen het volledige programma inzien en zich registreren voor DattoCon19 Parijs op paris.dattocon.com. Neem voor sponsormogelijkheden contact op met Andrea Ayala, Channel Engagement Manager, via aayala@datto.com.

Noot voor de redactie:

* Schatting van Canalys, maart 2019.

DattoCon19 Parijs sponsoring
  • Diamond: Auvik, Webroot
  • Platinum: Passportal, Vade Secure, Sophos, Rapid Fire Tools, Titan HQ, Duo, ID Agent, IT Glue, ConnectWise
  • Gold: WatchGuard, Inbay, Files.com, NinjaRMM, BitDefender
  • Silver: Uptime Solutions, Keepabl, SmileBack, Ydentic, CompTIA, The Email Laundry, bvoip, BeachHead Solutions, Splashtop, Technology Market Toolkit
Over Datto
Datto beschermt bedrijfsgegevens en biedt tienduizenden snelgroeiende bedrijven over de gehele wereld een veilige verbinding. Datto’s Total Data Protection-oplossingen zorgen voor probleemloze toegang tot bedrijfsgegevens op locatie, onderweg en in de cloud. Door de bundeling met Autotask zijn ook businesssoftware en endpoint-management geïntegreerd. Wereldwijd vertrouwen duizenden IT-dienstverleners op Datto’s combinatie van toonaangevende technologie en toegewijde dienstverlening, die er samen voor zorgen dat bedrijven ‘always on’ zijn. Hetinternationalehoofdkantoor van Datto staat in Norwalk, Connecticut (VS). Het Europese hoofdkantoor staat in Reading, Engeland. Andere vestigingen bevinden zich in Rochester, Boston, Portland, Toronto, Londen, Singapore, Sydney, Frankfurt en Amsterdam. Bezoek www.datto.com voor meer informatie.