www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com
PR: Whizpr

Dell Technologies introduceert Dell EMC PowerMax: toonaangevende opslaginnovatie, superieure prestaties en multi-cloud flexibiliteit

Dell EMC PowerMax breidt opslagaanbod uit om te voldoen aan de meest dringende IT-behoeften van klanten op het vlak van cloud, automatisering en next-gen workloadoptimalisatie

• Dell EMC PowerMax is het eerste opslagsysteem dat Storage Class Memory met dual-port Intel Optane SSD’svermarkt als echte permanente opslag, ontworpen om de prestaties te maximaliseren en knelpunten te elimineren.
  • NVMe over Fabric (NVMe-oF) is nu ook beschikbaar op Dell EMC PowerMax. Dit zorgt voor lagere latentie en aanzienlijk betere responstijden voor arbeidsintensieve toepassingen.
  • Nieuwe VMware-, Ansible- en Kubernetes-integraties komen tegemoet aan de groeiende behoefte van de sector om te automatiseren, waardoor klanten eenvoudig een complexe infrastructuur kunnen beheren en DevOps-cycli kunnen ondersteunen (met infrastructuur als code).
  • Dell Technologies Cloud Validated Designs voor Dell EMC PowerMax bieden meer efficiëntie en flexibiliteit bij het bouwen van hybride cloudomgevingen.
Amsterdam - Dell Technologies (NYSE: DELL) kondigt vandaag enkele belangrijke updates aan voor Dell EMC PowerMax, met de allernieuwste technologieën om de beste prestaties te garanderen voor de meest kritieke toepassingen van vandaag en morgen.

image

Sinds de launch in 2018 heeft Dell EMC PowerMax in alle sectoren, waaronder topbanken, cloudserviceproviders en zorgbedrijven, klanten die high-end opslag nodig hebben geholpen bij het ondersteunen van hun meest veeleisende toepassingen waarbij een minimale vertraging in de responstijd cruciaal is en de hoogste resiliency (veerkracht) voorop staat. Dell EMC is volgens IDC de onbetwiste leider van de high-end opslagmarkt met een aandeel van 43,9%; bijna drie keer die van de volgende hoogste concurrent.

Primeur: Dell EMC PowerMax introduceert Dual Port SCM SSD's als permanente opslag
Dell EMC PowerMax is de eerste op de markt met Intel Optane SSD's met twee poorten en het gebruik van Storage Class Memory (SCM) als permanente opslag. De dual-port Intel Optane SSD's zijn het resultaat van co-ontwikkeling tussen Dell en Intel en zijn een voorbeeld van de nieuwste innovaties die voortkomen uit een jarenlang partnerschap tussen de twee bedrijven.

Dell Technologies kondigt tevens aan dat NVMe-oF nu beschikbaar is voor alle PowerMax-arrays, waardoor echte end-to-end NVMe mogelijk is die de prestaties en lagere latentie kan leveren die de moderne onderneming van vandaag nodig heeft. 1

End-to-end NVMe op PowerMax wordt mogelijk gemaakt door pas erkende PowerMax 32GB FC I/O-modules, 32GB Connectrix-switches, -directors en 32GB NVMe-host adapters met Dell EMC PowerPath multipathing-software. Dell EMC PowerPath, bekend om zijn resiliency en migratiemogelijkheden, is de eerste enterprise-klasse SAN-multipathing-software met volledige ondersteuning voor NVMe-oF. 2

De combinatie van de unieke, schaalbare, end-to-end NVMe-architectuur van PowerMax en het gebruik van SCM bezorgt klanten een sneller, efficiënter opslagsysteem dat de volgende prestaties oplevert:
  • Tot 15 miljoen IOPS 3
  • Tot 350 GB/sec bandbreedte 4
  • Tot 50% betere responstijden 5
  • Sub-100us (microseconden) leesresponstijd 6
De ingebouwde machine learning engine van PowerMax maakt bovendien gebruik van predictive analytics en patroonherkenning om automatisch gegevens op het juiste mediatype (SCM of Flash) te plaatsen op basis van het IO-profiel. PowerMax analyseert en voorspelt tot 40 miljoen gegevenssets in realtime, stuurt zo’n 6 miljard beslissingen per dag, wat resulteert in aanzienlijke tijdsbesparing en maximale prestaties tegen minimale kosten.

Stroomlijn de operationele activiteiten en bespoedig app-ontwikkeling
Dankzij de Dell EMC PowerMax kunnen klanten nu hun infrastructuuractiviteiten en DevOps-workflows gemakkelijker automatiseren. Klanten kunnen de PowerMax-opslag gebruiken voor configuratiebeheer, de implementatie van apps, en workloads in containers. De geautomatiseerde infrastructuur en -managementtaken zorgen voor flexibele en efficiënte IT-activiteiten bij klanten. Met onder meer:
  • VMware vRealize Orchestrator (vRO) plug-in. Is nu beschikbaar op de VMware Solutions Exchange en stelt klanten in staat om end-to-end automatiseringsroutines te ontwikkelen, waaronder provisioning, datasecurity en hosting activiteiten. Klanten kunnen hun geautomatiseerde routines vervolgens ook aanbieden in de zelfbedieningscatalogus op het VMware vRealize Automation-platform.
  • Met vooraf gebouwde Ansible-modules kunnen klanten Playbooks maken voor opslagvoorziening, snapshots en datamanagement workflows voor consistente en geautomatiseerde bewerkingen. Deze modules zijn nu beschikbaar op GitHub.
  • De nieuwe CSI-plug-in (Container Storage Interface) voor PowerMax voorziet en beheert opslag voor workloads die op Kubernetes draaien. De CSI-plug-in, beschikbaar op GitHub, breidt PowerMax's prestaties en datadiensten uit naar een groeiend aantal apps gebouwd op basis van een op micro-services-based architectuur.
Cloudflexibiliteit met Dell EMC PowerMax
Klanten kunnen Dell EMC PowerMax op verschillende manieren integreren in hun multi-cloudstrategie, die allemaal de beste beschikbaarheid, flexibiliteit, beveiliging en prestaties bieden met de wendbaarheid van hybrid cloud-activiteiten.

Ten eerste helpt de pas gelanceerde Dell Technologies Cloud Validated Designs voor Dell EMC PowerMax organisaties bij het bouwen van hun eigen hybride cloudinfrastructuur. Tegelijkertijd zorgt het voor de flexibele uitrol van workloads met unieke externe opslagspecifieke vereisten, waaronder onafhankelijke capaciteitsschaling en geavanceerde functies zoals geïntegreerde gegevensbescherming.

Dell EMC-opslagarrays PowerMax en Unity XT zijn de eerste in de sector die als primaire opslag zijn gevalideerd met VMware Cloud Foundation via Fibre Channel, binnen workload domeinen, naast de bestaande ondersteuning via het Network File System (NFS)-protocol.

Dell EMC Cloud Storage Services positioneert Dell EMC Storage als een public cloud service voor disaster recovery in AWS, Google Cloud en Microsoft Azure, en voor vele andere multi-cloud cases, waaronder analytics en test/dev. Cloud Storage Services is ontworpen om tijd te besparen op systeembeheer, en staat garant voor - op het hoogste niveau - zowel gegevensbeveiliging, prestaties, capaciteit, replicatie en beschikbaarheid in openbare clouds.

Beschikbaarheid
De Dell EMC PowerMax met NVMe-oF en dual-port Intel Optane SSD's, is wereldwijd beschikbaar vanaf maandag 16 september. De Dell Technologies Cloud Validated Designs voor Dell EMC PowerMax, de Dell EMC Cloud Storage Services en de hierboven genoemde plug-ins zijn nu reeds beschikbaar.

Extra informatie
[1] IDC WW Quarterly Enterprise Storage Systems Tracker, 2019Q2, September 5, 2019 – Vendor Revenue.

[2] Based on Dell EMC internal analysis of PowerPath NVMe-oF versus competitive mainstream arrays, September 2019.

[3] Based on Dell EMC internal analysis of Random Read Hits Max IOs Per Second (Within a single array on 2 floor tiles) for the PowerMax 8000, July 2019. Actual performance will vary.

[4] Based on Dell EMC internal analysis of published bandwidth of Random Read Hits (64K IOs) Max GB per Second (within a single array) for the PowerMax 8000, July 2019. Actual performance will vary.

[5] Based on Dell internal testing using the Random Read Miss (8K IOs) benchmark test in July 2019, comparing the PowerMax 8000 SCM against the VMAX 950F with SAS Flash Drives. Actual response times will vary.

[6] Based on Dell EMC internal analysis of PowerMax 8000 Random Read Hits (8K IOs), July 2019.

[7] Based on Dell EMC internal analysis of PowerMax 2000/8000 with 200TB of capacity, July 2019.

Over Dell Technologies
Dell Technologies is een unieke familie van bedrijven die organisaties voorziet van een essentiële infrastructuur voor het vormgeven van hun digitale toekomst, het ingrijpend verbeteren van hun ICT-omgeving en het beschermen van hun belangrijkste bedrijfsmiddel: informatie. Het bedrijf bedient klanten van elke omvang in 180 landen, variërend van 98% van alle Fortune 500-ondernemingen tot individuele consumenten. Dell Technologies beschikt over het meest uitgebreide en innovatieve aanbod van ICT-oplossingen binnen de branche, van de rand van het netwerk tot de cloud. Bij de Dell Technologies familie horen Dell, Dell EMCPivotalRSASecureworksVirtustream en VMware.

Dell Technologies
Marcel van der Geld
T. 06 30 02 32 81
E. marcel.geld(at)dell.com

Whizpr
Paul Maris / Winnie Silvertand
E. dell(at)whizpr.nl
Laatste van Dell Technologies
Dell Technologies brengt IT-infrastructuur en cloudmogelijkheden naar edge-omgevingen

Dell Technologies zet met PowerScale storage nieuwe standaard voor opslag ongestructureerde data

Dell Technologies versnelt inzet van AI in public en private clouds
Dell Technolog.. contact

Logo Dell Technologies

sales_nl@dell.com
  www.dell.com/nl-nl

Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy
Logo Netskope