www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Riverbed stelt nieuwe leidinggevenden aan om groei in internationale markten te stimuleren

Hoofddorp, 11 september 2019 – Riverbed®, The Digital Performance Company™, benoemt twee van zijn leidinggevenden tot Senior Vice President (SVP). In deze rol krijgen zij de verantwoordelijkheid over twee nieuwe afdelingen van het bedrijf binnen zijn internationale markten. Elie Dib is benoemd tot SVP, Riverbed International voor de Digital Networking-divisie van Riverbed. Daarnaast is Conor Molloy benoemd tot SVP, Riverbed International voor de Aternity-afdeling van het bedrijf. Beide leidinggevenden rapporteren aan Andy Elder, Chief Sales Officer van Riverbed.

imageimage
Download hier de high resolution foto's van Conor Molloy (links) en Elie Dib (rechts)

De promotie van Dib en Molloy volgt op de totstandkoming van een nieuwe Aternity-afdeling. Bovendien blijft het bedrijf investeren in innovatie en legt het meer focus op zijn Digital Networking-tak. De verkoopafdeling van Aternity zal zich richten op het benutten van de enorme groei- en innovatiemogelijkheden op het gebied van Digital Experience Management (DEM), waaronder Riverbed's End-User Experience Monitoring-en Application Performance Management-oplossingen vallen. De Digital Networking-tak van Riverbed – die dankzij verbeteringen in het productportfolio steeds meer momentum krijgt op de markt – blijft gericht op innovatie en best-in-class services in het SD-WAN-portfolio van het bedrijf, applicatie-acceleratie voor nieuwe consumptiemodellen (SaaS, cloud en mobile) en Network Performance Management (NPM).

Andy Elder, Chief Sales Officer van Riverbed: “Riverbed heeft twee sterke en onderscheidende marktkansen in handen, onze fundamentele en toonaangevende Digital Networking-oplossingen en onze snelgroeiende Digital Experience Management-softwaredivisie. Ik ben dan ook trots om twee welverdiende promoties te kunnen aankondigen; promoties die de focus van het Riverbed-managementteam op onze internationale markten vergroten. De promoties zijn toegekend aan twee getalenteerde individuen, Elie Dib en Conor Molloy, die hebben aangetoond dat ze over uitstekende leidinggevende kwaliteiten beschikken, en een bewezen track-record in sales en diepgaande kennis van hun veld hebben. Ik heb het volste vertrouwen in hun vermogen om business performance te leveren, betekenisvollere engagements met onze klanten te bewerkstelligen, en nieuwe business kansen te genereren voor Riverbed binnen onze internationale markten.”

Dib en Molloy gaan samen met hun respectievelijke salesteams aan de slag om te voorzien in best-in-class oplossingen, met meer focus op en diepere kennis van het kernaanbod van Riverbed. Hierdoor is het mogelijk om klanten te voorzien van meer innovaties en tegelijkertijd de groei en winstgevendheid van het bedrijf te vergroten. Dib heeft verschillende functies gehad bij Riverbed, waaronder Managing Director for Middle East, Turkey and North Africa (METNA) en onlangs Regional Vice President for EMEA Emerging Markets. Molloy is ruim zes jaar werkzaam bij Riverbed. Hij startte als UK Sales Director en zijn meest recente functie was Northern Europe Sales Director.

Elie Dib, SVP, Riverbed International: “Er zijn nieuwe toepassingen ontstaan voor applicatie acceleratie – voor SaaS, cloud en mobile. Omdat Riverbed een leiderschapspositie heeft in de Gartner NPM MQ, en dankzij ons recente SD-WAN-partnerschap met Versa Networks voor het leveren van SAN-WAN op enterprise-grade niveau, is er een enorme kans om het bedrijf te laten groeien en een toonaangevende rol te spelen op de internationale markten. Dit is een opwindende tijd in de ontwikkeling van Riverbed en ik kijk ernaar uit om onze positie als marktleider te verstevigen.”

Conor Molloy, SVP, Riverbed International bij Riverbed: “Ik voel me bevoorrecht om de leiding te nemen in een van de twee sterke en unieke marktkansen gericht op onze End-User Experience Management- en Application Performance Monitoring-oplossingen. Met een start-up-mindset brengt de Aternity-divisie een nieuw innovatie- en flexibiliteitsniveau naar de sector, waar klanten van profiteren. We geloven dat organisaties die investeren in EUEM zich realiseren hoe essentieel het is om inzicht te hebben in hun steeds complexer wordende IT-omgevingen. Onze Aternity-afdeling bevindt zich dan ook op de ideale positie om bedrijven te helpen de digitale ervaring van gebruikers te meten, en ervoor te zorgen dat hun digitale initiatieven slagen. Deze nieuwe afdeling stelt ons in staat deze groei en het marktmomentum te stimuleren.”

Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.

Volg Riverbed
·Riverbed Blog
·Riverbed Community
·Twitter (@Riverbed)
·SlideShare
Tags bij dit bericht
Eerder van Riverbed
Persberichten van dinsdag 19 november 2019
Nederlandse professionals zijn het meest bekend met 3D-printtechnologie

Cumulus Networks introduceert vierde generatie geavanceerde software voor Open Networking

Anoma van Eeden gestart als SVP of Global Marketing bij Foleon

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

PERSONALIA: Bob Bomer nieuwe CFO van Amac

Thuiswinkel.org stuurt brandbrief over online identificatie naar minister
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Zie ginds komt de Sintbot

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl