www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
INFLUX PRHerken zakelijke websitebezoekers#

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 36 dagen geleden)
PR: LVTPR

Riverbed stelt nieuwe leidinggevenden aan om groei in internationale markten te stimuleren

Hoofddorp, 11 september 2019 – Riverbed®, The Digital Performance Company™, benoemt twee van zijn leidinggevenden tot Senior Vice President (SVP). In deze rol krijgen zij de verantwoordelijkheid over twee nieuwe afdelingen van het bedrijf binnen zijn internationale markten. Elie Dib is benoemd tot SVP, Riverbed International voor de Digital Networking-divisie van Riverbed. Daarnaast is Conor Molloy benoemd tot SVP, Riverbed International voor de Aternity-afdeling van het bedrijf. Beide leidinggevenden rapporteren aan Andy Elder, Chief Sales Officer van Riverbed.

imageimage
Download hier de high resolution foto's van Conor Molloy (links) en Elie Dib (rechts)

De promotie van Dib en Molloy volgt op de totstandkoming van een nieuwe Aternity-afdeling. Bovendien blijft het bedrijf investeren in innovatie en legt het meer focus op zijn Digital Networking-tak. De verkoopafdeling van Aternity zal zich richten op het benutten van de enorme groei- en innovatiemogelijkheden op het gebied van Digital Experience Management (DEM), waaronder Riverbed's End-User Experience Monitoring-en Application Performance Management-oplossingen vallen. De Digital Networking-tak van Riverbed – die dankzij verbeteringen in het productportfolio steeds meer momentum krijgt op de markt – blijft gericht op innovatie en best-in-class services in het SD-WAN-portfolio van het bedrijf, applicatie-acceleratie voor nieuwe consumptiemodellen (SaaS, cloud en mobile) en Network Performance Management (NPM).

Andy Elder, Chief Sales Officer van Riverbed: “Riverbed heeft twee sterke en onderscheidende marktkansen in handen, onze fundamentele en toonaangevende Digital Networking-oplossingen en onze snelgroeiende Digital Experience Management-softwaredivisie. Ik ben dan ook trots om twee welverdiende promoties te kunnen aankondigen; promoties die de focus van het Riverbed-managementteam op onze internationale markten vergroten. De promoties zijn toegekend aan twee getalenteerde individuen, Elie Dib en Conor Molloy, die hebben aangetoond dat ze over uitstekende leidinggevende kwaliteiten beschikken, en een bewezen track-record in sales en diepgaande kennis van hun veld hebben. Ik heb het volste vertrouwen in hun vermogen om business performance te leveren, betekenisvollere engagements met onze klanten te bewerkstelligen, en nieuwe business kansen te genereren voor Riverbed binnen onze internationale markten.”

Dib en Molloy gaan samen met hun respectievelijke salesteams aan de slag om te voorzien in best-in-class oplossingen, met meer focus op en diepere kennis van het kernaanbod van Riverbed. Hierdoor is het mogelijk om klanten te voorzien van meer innovaties en tegelijkertijd de groei en winstgevendheid van het bedrijf te vergroten. Dib heeft verschillende functies gehad bij Riverbed, waaronder Managing Director for Middle East, Turkey and North Africa (METNA) en onlangs Regional Vice President for EMEA Emerging Markets. Molloy is ruim zes jaar werkzaam bij Riverbed. Hij startte als UK Sales Director en zijn meest recente functie was Northern Europe Sales Director.

Elie Dib, SVP, Riverbed International: “Er zijn nieuwe toepassingen ontstaan voor applicatie acceleratie – voor SaaS, cloud en mobile. Omdat Riverbed een leiderschapspositie heeft in de Gartner NPM MQ, en dankzij ons recente SD-WAN-partnerschap met Versa Networks voor het leveren van SAN-WAN op enterprise-grade niveau, is er een enorme kans om het bedrijf te laten groeien en een toonaangevende rol te spelen op de internationale markten. Dit is een opwindende tijd in de ontwikkeling van Riverbed en ik kijk ernaar uit om onze positie als marktleider te verstevigen.”

Conor Molloy, SVP, Riverbed International bij Riverbed: “Ik voel me bevoorrecht om de leiding te nemen in een van de twee sterke en unieke marktkansen gericht op onze End-User Experience Management- en Application Performance Monitoring-oplossingen. Met een start-up-mindset brengt de Aternity-divisie een nieuw innovatie- en flexibiliteitsniveau naar de sector, waar klanten van profiteren. We geloven dat organisaties die investeren in EUEM zich realiseren hoe essentieel het is om inzicht te hebben in hun steeds complexer wordende IT-omgevingen. Onze Aternity-afdeling bevindt zich dan ook op de ideale positie om bedrijven te helpen de digitale ervaring van gebruikers te meten, en ervoor te zorgen dat hun digitale initiatieven slagen. Deze nieuwe afdeling stelt ons in staat deze groei en het marktmomentum te stimuleren.”

Over Riverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.

Volg Riverbed
·Riverbed Blog
·Riverbed Community
·Twitter (@Riverbed)
·SlideShare
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Check Point Research schetst landschap cyberaanvallen en meldt 86 procent toename in Nederland

Hybride werken maakt een einde aan wachtwoorden

Vier SAP-partners fuseren en gaan samen verder onder bedrijfsnaam Aiden

CTS organiseert tweedaagse Google Innovation Bootcamp
ValidSign Official eSigning Partner PSV

Fullstaq geselecteerd als partner Belastingdienst voor Cloud Native & Container expertise

Boomi voor achtste jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant

Citrix onderzoek laat stand van zaken rond veilig remote werken zien

Friends for Brands onderdeel van Powered by Meaning Groep

Schneider Electric tekent de Green Deal Zero Emission Stadslogistiek (Green Deal ZES)

Shippeo bereikt 103% jaarlijkse groei als ’s werelds meest aanbevolen RTTV-leverancier

Acht keer goud voor Hogeschool Tio in EW Beste Studies 2021

Van Ameyde lanceert IT-platform voor snellere schade-afhandeling

Bijna de helft van de Nederlandse horeca kampt met personeelstekort

Red Hat OpenStack Platform 16.2 verbetert ondersteuning hybrid cloud- en edge-omgevingen

True stelt Marjolein Rietveld aan als COO

Dell Technologies telecom-software en -solutions versnellen 5G- en Open RAN-innovatie

Dell Technologies brengt IT met vernieuwde Edge-oplossingen tot ver buiten het datacenter

Nutanix voor het eerst genoemd als visionair in het 2021 Gartner Magic Quadrant voor Distributed Files and Objects Storage

Zscaler sluit zich aan bij de CrowdStrike CrowdXDR Alliance en kondigt nieuwe integraties aan die Zero Trust Protection uitbreiden naar interne en externe applicaties
Verstreken tijd: 2 jaar en 36 dagen

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo Open Line
Logo Techni Team
Logo mnemonic cybersecurity
Logo Stichting ITdonations
Logo BarTrack
Logo Escrow4all B.V.
Logo Bryte Blue
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Transfer Solutions
Logo NPRM NV
Logo HubStar
Logo Bergler Flex Solutions
Logo Techone B.V.
Logo Kannegieter
Logo BarTrack
Logo Facilitor
Logo iQibt B.V.
Logo E-mergo
Logo Trueson
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo DNA Services B.V.
Logo Boomi
Logo Citrix