Contentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

Fintech Treezor beveiligt betaalketen met Thales Cloud HSM

Treezor brengt banking-as-a-service naar hoger niveau met SafeNet Data Protection on Demand

Amsterdam, 11 september 2019 – Fintech Treezor brengt haar banking-as-a-service diensten naar een hoger niveau met de SafeNet Data Protection On Demand oplossing van Thales, leider op het gebied van cybersecurity en gegevensbescherming. Treezor heeft de afgelopen twee jaar een enorme groei doorgemaakt en is nu het leidende banking-as-a-service platform in Frankrijk. De fintech-organisatie gebruikt de cloudgebaseerde Hardware Security Moduleoplossingen van Thales voor het beveiligen van de gehele betaalketen alsook om veilig te kunnen innoveren. Klanten van Treezor hebben hierdoor de garantie dat gevoelige gegevens altijd goed zijn beschermd, terwijl ze gebruikmaken van de meest recente innovatieve oplossingen.

Voldoen aan wet- en regelgeving
Treezor is als uitgever van elektronisch geld gebonden aan veel regels en vereisten op het gebied van gegevensbescherming, zoals het Franse Prudential Supervision and Resolution Authority en de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming. Met de SafeNet-oplossing van Thales kan de organisatie persoonlijke financiële gegevens en andere gevoelige data beschermen en voldoen aan alle wet- en regelgeving.

Eric Lassus, CEO van Treezor, vertelt: “Innoveren zit in het DNA van onze organisatie, maar dit mag uiteraard nooit ten koste gaan van de veiligheid of andersom. Daarom hebben we een oplossing nodig die voorziet in onze beveiligingsbehoefte. We hebben voor Thales gekozen vanwege de goede reputatie op het gebied van beveiliging. Ook werden we enthousiast over het gebruiksgemak van de hele oplossing en afgegeven garanties in de Service Level Agreements (SLA’s).”

Todd Moore, vice president of encryption products for cloud protection and licensing activity bij Thales vult aan: “De financiële sector is één van de meest gereguleerde sectoren ter wereld. Daardoor is het soms een uitdaging om de juiste balans te vinden tussen innovatie en compliance. Met SafeNet Data Protection on Demand kan Treezor innovatieve oplossingen bieden voor het hele betalingsplatform én een transparante en veilige aanpak garanderen die voldoet aan de verwachtingen van zowel regelgevers als klanten.”

Over Thales
De mensen op wie we allemaal vertrouwen om de wereld draaiende te houden, vertrouwen op Thales. Onze klanten komen naar ons toe met grote ambities: om het leven beter te maken, om ons veilig te houden. Door een unieke combinatie van diverse expertise, talenten en culturen, ontwerpen en leveren onze architecten buitengewone hoogtechnologische oplossingen. Oplossingen die morgen mogelijk maken, en wel vandaag. Van de bodem van de oceanen tot diep in de ruimte en cyberspace helpen we onze klanten slimmer te denken en sneller te handelen – zodat groeiende complexiteit en ieder beslissend moment beheersbaar blijft. Thales genereert na de overname van Gemalto in 2019 een omzet van € 19 miljard met 80.000 werknemers in 68 landen. Meer informatie via www.thalesgroup.com of via LinkedIn of Twitter.

Over Treezor
Treezor is in 2016 opgericht door Éric Lassus en Xavier Labouret. Het Franse banking-as-a-service platform bestrijkt de hele betalingsketen met API-gebaseerde oplossingen. De FinTech innoveerder is een erkende uitgever van elektronisch geld en een Mastercard principal member. Als jong en innovatief bedrijf besteden de mensen bij Treezor veel tijd aan de ontwikkeling van nieuwe technologiën op het gebied van open banking om de strategie en dienstverlening van klanten te ondersteunen. Meer informatie op www.treezor.com

Meer informatie:
Marcommit