www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl

Conrad Electronic verkoopt nu alle producten van Benning en geeft daarmee een verdere impuls aan de in 2019 gestarte campagne voor uitbreiding van het assortiment

Meer dan 165 elektrische testers en diagnose-apparaten leverbaar; veel van deze producten zijn nieuw in het assortiment van Conrad Electronic

11 september 2019, Oldenzaal - Conrad Electronic heeft het volledige gamma van meer dan 180 elektrische testers en diagnose-apparaten van Benning toegevoegd aan zijn assortiment. Hiermee zet het nog meer kracht bij aan de in 2019 gestarte ambitieuze campagne voor uitbreiding van het productassortiment.

Naast elektrische testers en testapparatuur omvat het brede productassortiment van Benning digitale draagbare multimeters, digitale stroomtangen, apparaattesters, installatietesters, fotovoltaïsche meetinstrumenten en een breed scala aan accessoires.

De producten zijn in de eerste plaats bedoeld voor elektriciëns en technici in de vakhandel, industrie en service, om onderhouds- en reparatiewerkzaamheden alsmede periodieke VDE-veiligheidstests veilig en professioneel uit te voeren.

Gloednieuw in het productassortiment van Benning is de contactloze spanningstester BENNING VT 1 voor fasetests op contactdozen, aansluitdozen, schakelaars, kabels en lampen. Het apparaat is geschikt voor het spanningsbereik van 200 tot 1000 VAC (45 tot 65 Hz) en is in overeenstemming met overspanningscategorieën CAT IV 600 V en CAT III 1000 V.

“Benning werd opgericht in 1938 en heeft met de DUSPOL® en DUTEST® testapparatuur wereldwijd naam gemaakt. In de loop der jaren zijn deze productlijnen uitgebreid tot een omvangrijke familie van test- en meetinstrumenten. Tegenwoordig worden ze door professionals over de hele wereld gewaardeerd als veilige kwaliteitsproducten. De eisen van professionele gebruikers staan voorop bij de ontwikkeling van al onze producten”, besluit Tobias Enck van Benning.

Het hele assortiment van Benning wordt op voorraad gehouden door Conrad Electronic. Meer aanbiedingen en gedetailleerde informatie zijn te vinden via de volgende link: https://www.conrad.nl/zoeken?search=benning&searchType=regular.

Download foto hier

Bijschrift: Twee Benning DUSPOL® tweepolige digitale spanningstesters voor spanningen van 1 tot 1000 VACrms/1200 VDC

Einde

Over Conrad.nl
Conrad Electronic Benelux (Conrad.nl) is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Conrad is met een assortiment van meer dan 800.000 artikelen Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek. De deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Alles draait namelijk om de tevredenheid van de klant. Niet voor niets geeft men Conrad gemiddeld een 8,7 als beoordeling (Net Promotor Score).

Het logistieke proces van Conrad Electronic Benelux BV wordt afgehandeld door Conrad Electronic SE, die sinds eind 2013 beschikt over ESD-faciliteiten met DIN EN 61340-5-1-certificaat van TÜV Nord en een nieuwe, ultramoderne EPA-ruimte (electrostatic protected area).

Noot voor de redactie:

Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise