www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!
PR: Marcommit

myBrand ziet omzet eerste helft 2019 met ruim 50 procent stijgen

Overname van Nextmoves en samengang met Conclusion Xtensional stuwen omzet en resultaat

Geertruidenberg, 10 september 2019 – SAP-dienstverlener en kennispartner myBrand ziet haar omzet stijgen van 18,8 miljoen euro het eerste half jaar van 2018 naar 28,8 miljoen euro over dezelfde periode in 2019. De grootste drivers hiervoor zijn de acquisitie van Nextmoves en de samenvoeging met Conclusion Xtensional. Een andere oorzaak van de positieve cijfers is het commerciële succes dat myBrand boekt. De organisatie weet nieuwe grote klanten aan zich te binden, waardoor het klantportfolio de afgelopen periode is uitgebreid. Daarnaast zitten de OutSystems-activiteiten van myBrand in de lift. Dit alles resulteert in een stijging van de EBITDA van 3,6 miljoen euro naar 4,9 miljoen euro, wat correspondeert met een winstgroei van 36 procent.

Nieuw pand in Maarssen
Het samenvoegen van de bovengenoemde bedrijven resulteert in een flinke groei in het aantal FTE’s: van 232 naar 339 mensen. Om de integratie positief door te zetten heeft myBrand medio juli een nieuw pand in Maarssen betrokken. De ongeveer 120 medewerkers op deze locatie komen van Conclusion Xtensional en de myBrand locatie Amstelveen. De centrale ligging zorgt voor goede bereikbaarheid voor klanten en medewerkers. Naast Maarssen heeft myBrand nog drie locaties: in Geertruidenberg, Apeldoorn en de Nextmoves locatie in Gorinchem.

myBrand beweegt mee
“De positieve cijfers zijn enorm belangrijk voor zowel myBrand als onze klanten,” aldus Paul Poppelaars, financieel directeur. “Met de missie om de best gewaardeerde SAP-dienstverlener te zijn, is het noodzaak om te investeren in innovatie en kennis. Het samenstellen van een innovatieteam, kennissessies met klanten en het ontwikkelen van een S/4HANA Discovery Scan zijn mooie voorbeelden van zulke investeringen. Daarnaast stelt het ecosysteem van Conclusion ons nog beter in staat om naast SAP, de klant ook op het gebied van overige IT-vraagstukken te adviseren en ontzorgen. Dat myBrand de juiste koers vaart, bewijst de bovengemiddeld hoge score in het Outsourcing Performance onderzoek 2019 van Giarte. Ik kijk ernaar uit om dit voort te zetten en het jaar succesvol af te sluiten.”

Over myBrand
myBrand, onderdeel van Conclusion, biedt de nieuwe servicestandaard voor SAP-dienstverlening. myBrand is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. De leidende kernwaarden zijn langetermijnrelaties, een geïntegreerde dienstverlening en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Met deze kernwaarden onderscheidt myBrand zich niet alleen door de nauwe manier van samenwerken met haar klanten, ook staat myBrand inmiddels bekend als de SAP-dienstverlener die echt verantwoordelijkheid neemt voor succesvolle bedrijfsprocessen bij haar klanten. myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. Het bedrijf bestaat 14 jaar en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Apeldoorn, Maarssen en Gorinchem. Er werken meer dan 350 mensen. Meer informatie is te vinden op www.mybrand.nl of volg myBrand op: Twitter | LinkedIn.

Marcommit
Mariëlle van Zanten
mybrand@marcommit.nl
Laatste van myBrand
6 jan 2020 Linda Beukers treedt toe tot directie myBrand als directeur projecten

3 dec 2019 Aviko gaat uitdagend integratieproject aan met myBrand

25 nov 2019 myBrand en MBI digitaliseren processen met OutSystems voor 15% tijdwinst

Logo Marcommit

Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo Puur Data
Logo Descartes
Logo Extreme Networks
Logo Dutchitchannel.nl
Logo TJIP
Logo Cisco
Logo CRM Partners
Logo Thinkwise
Logo Eaton
Logo Pro Contact
Logo PA Consulting
Logo Newion
Logo Red Hat, Inc.
Logo Genesys
Logo Qualys

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl