Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

SPIE Nederland kiest voor cloud-ERP-oplossing van IFS

Technische dienstverlener vergroot productiviteit dankzij efficiëntere personeelsplanning

Eindhoven, 10 september 2019 – SPIE Nederland, de Nederlandse dochteronderneming van het Franse SPIE Group, heeft gekozen voor IFS Applications™ en IFS Planning and Scheduling Optimization™ van IFS. Met de aanschaf beoogt het concern de bedrijfsvoering efficiënter te maken, marges te verbeteren en overnames sneller te integreren. Vanuit de wens om haar marktpositie te versterken en voor te bereiden op toekomstige activiteiten, startte SPIE Nederland een uitgebreid selectieproces voor de aanschaf van een enterprise-platform. Dit moest haar oude bedrijfssystemen vervangen en tegelijk de efficiëntie verbeteren van alle bedrijfskritische processen.

Uit een shortlist met enkele van de grootste leveranciers ter wereld, koos SPIE Nederland voor IFS Applications vanwege de uitstekende schaalbaarheid, evergreen-architectuur, intuïtieve gebruikerservaring en robuuste, branchespecifieke mogelijkheden.

"We zochten een partij die enterprise-applicaties levert en die de traditionele rol van verkoper kan overstijgen door met ons samen te werken als partner", aldus Lieve Declercq, CEO van SPIE Nederland. “Wat ons, naast de functionele mogelijkheden van IFS Applications, tot IFS heeft aangetrokken, was de klantgerichte aanpak, wat duidelijk blijkt uit alle contacten die we tot nu toe met het bedrijf hebben gehad. Een andere beslissende factor was de zeer intuïtieve gebruikerservaring van de IFS-productsuite, die ons niet alleen zal helpen om visueel inzicht te krijgen in onze bedrijfsvoering, maar ook om nieuwe collega's aan boord te krijgen.”

Glenn Arnesen, IFS Regional President, Europa: “We voelen ons vereerd om te mogen samenwerken met SPIE Nederland, een van de meest gerespecteerde namen in de sector. IFS begon ooit in de kapitaalintensieve en projectgeoriënteerde energiesector en door de jaren heen zijn we altijd dicht bij de klanten gebleven. Dankzij deze erfenis verkeren we in een unieke positie om SPIE van dienst te zijn bij het realiseren van zijn businessdoelstellingen."

Lees meer over hoe IFS bedrijven helpt die actief zijn in de bouw- en constructiesector en infrastructuur op de website van IFS.

##

Beeldmateriaal kunt u hier downloaden.

Over SPIE Nederland
SPIE Nederland is een dochteronderneming van de SPIE Group, de Europese leider in technische diensten op het gebied van energie en communicatie. SPIE Nederland helpt zijn klanten bij het ontwerp, de implementatie, de exploitatie en het onderhoud van netwerksystemen, evenals energie, infrastructuur en industriële installaties en gebouwen. SPIE Nederland behoort tot de top drie grootste technische dienstverleners in Nederland. www.spie-nl.com

Over IFS
IFS™ ontwikkelt en levert wereldwijd enterprise-software voor klanten die goederen produceren en distribueren, assets onderhouden en servicegerichte activiteiten beheren. De branche-expertise van onze mensen en oplossingen in combinatie met de inzet voor onze klanten maken IFS een erkend leider en de meest aanbevolen leverancier in onze sector. IFS heeft 3.700 medewerkers en ondersteunt meer dan tienduizend gebruikers wereldwijd vanuit een netwerk dat bestaat uit lokale vestigingen en een groeiend ecosysteem met partners. Kijk voor meer informatie op IFSworld.com.

Volg ons op Twitter: @ifsworld

Lees meer in onze IFS Blogs over technologie, innovatie en creativiteit: https://blog.ifsworld.com/
Tags bij dit bericht