www.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Nominaties voor Website van het Jaar bekend – verkiezing geopend

Hilversum, 10 september 2019 – De verkiezing van Website van het Jaar 2019 is van start. Van 6 september tot en met 18 oktober 2019 kan het Nederlandse publiek haar stem uitbrengen op vierhonderd genomineerde websites. De winnaars worden op 20 november bekend gemaakt tijdens de feestelijke Website van het Jaar Award Night.

Wat is volgens het Nederlandse publiek de beste en populairste website van 2019? Het publiek kan in 37 categorieën haar favoriete website beoordelen op onder meer inhoud, navigatie en ontwerp. In iedere categorie zijn twee prijzen te winnen: de Beste Website van het Jaar en de Populairste Website van het Jaar. De website met de hoogste kwaliteitsscore (inhoud, navigatie, ontwerp, aanbevelingsintentie) wordt beste website en de award voor populairste website gaat naar de site met de meeste stemmen.

Het onderzoek wordt uitgevoerd door marktonderzoeksbureau Multiscope in samenwerking met Emerce. De Website van het Jaar-verkiezing behoort tot een van de grootste publieksonderzoeken van ons land. Eerdere winnaars waren onder andere Tweakers, Buienradar, YouTube, Funda, ING, Google en UitzendingGemist.nl.

Op 20 november wordt in aanwezigheid van de grootste internetmerken van het land tijdens een feestelijke awardshow in AmsterDome bekendgemaakt welke Nederlandse organisatie volgens de Nederlandse consument de beste website van 2019 heeft.

Stemmen
De volledige lijst met genomineerden is te vinden op www.websitevanhetjaar.nl, alwaar het ook mogelijk is te stemmen.

##

Over Emerce
Emerce is een multichannelplatform over online business en marketing. Emerce biedt beslissers in e-business inspiratie en kennis. Dat gebeurt op verschillende manieren. Het platform Emerce omvat het magazine dat 6 keer per jaar verschijnt, speciale edities zoals de Emerce 100, eGuide, de nieuwssite, e-mailnieuwsbrieven, webseminars, RSS-feeds, mobile en evenementen zoals Emerce eDay en The Social Conference en Digital Marketing Live! Emerce organiseert daarnaast awards zoals Dutch Interactive Awards en Website van het Jaar. Emerce opleidingen leidt de e-business professionals op tot vooraanstaande innovators.
www.emerce.nl.

Over Multiscope
Sinds de oprichting eind 1993 heeft Multiscope zich ontwikkeld tot een toonaangevend online onderzoeksbureau. Het bedrijf voert sinds 1996 online marktonderzoek uit en kan daarmee bogen op een ruime expertise en ervaring in dit groeiende segment.Multiscope heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van online marktonderzoek in Nederland en daarbij een pioniersrol vervuld. Multiscope levert diensten en producten op het gebied van online panels, kwantitatief onderzoek en software.

Meer informatie voor de pers:
Emerce
Lupe Cabrera