www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 12 dagen geleden)

Met komst nieuwe CEO zet Broad Horizon nog verder in op groei

Amsterdam, 10 september 2019 – Met ingang van 1 september 2019 is Johan Taams aangesteld als CEO van Broad Horizon. Taams is voormalig directeur van Atos. Met zijn komst zet Broad Horizon nog verder in op groei, innovatie en uitbreiding van slagkracht.

Voor velen wellicht een bijzondere stap om van een grote corporate naar een bedrijf als Broad Horizon over te stappen. Voor Taams echter een hele logische. ‘Niet alleen zijn organisaties en medewerkers in transitie, ook de rol van de CEO verandert. Bedrijven moeten wendbaar zijn om te kunnen overleven in de hedendaagse economie. Dan mag je dat ook van de CEO verwachten. Competenties als ondernemerschap, samenwerking, aanpassingsvermogen, constante reflectie en besluitvaardigheid zijn cruciaal voor CEO’s van huidige organisaties. Bovendien wil ik mijzelf continu opnieuw uitvinden. Die combinatie heb ik bij Broad Horizon gevonden.”

Broad Horizon streeft ernaar om organisaties zo adaptief mogelijk te maken door hen met een duidelijke IT en data visie naar de toekomst te navigeren. Op basis daarvan zetten we de juiste technologie in maar houden daarbij de mensen altijd centraal. Door de verbinding te creëren met juiste kennis, de juiste inzichten, data en oplossingen nemen we onze klanten mee op een managed journey in hun digitale transformatie.

“Het dienstenportfolio van Broad Horizon is zo opgezet dat ze alle essentiële bouwstenen combineert om onze klanten te kunnen helpen bij het bereiken van hun doelen: de competitie aan blijven gaan in een snel veranderend landschap en het duurzaam laten groeien van hun onderneming”, aldus Taams.

De visie van Broad Horizon op digitale transformatie is dat deze transformatie niet alleen over technologie gaat. Digitale transformatie vergt een vernieuwde kijk op bestaande businessmodellen. Broad Horizon is van mening dat organisaties de stap moeten maken naar een landschap met intelligente technologie die mensen, data en processen op een slimmere manier bij elkaar brengt. Broad Horizon helpt organisaties om uit data de juiste toegevoegde waarde te halen. Taams vervolgt: “Als bedrijf hebben wij de juiste kennis in huis continue te innoveren, leren en verbeteren. Dat is wat ‘wendbaarheid’ betekent voor mij. Wij borgen dit door onszelf te organiseren rondom verticals en competenties, en laten teams zelf-organiserend en klantgericht werken.”

Broad Horizon-oprichter Rudolf Meijer: “Onze klanten verwachten dat Broad Horizon altijd een of meerdere stappen vooruitloopt. Met de komst van Johan Taams geven wij verder vorm aan onze eigen digitale transformatie om de juiste, innovatieve, en relevante technologie en diensten te ontwikkelen voor onze klanten. We onderkennen daarbij dat wij zelf continue transformaties ondergaan en gaan daarin altijd op zoek naar manieren om nog wendbaarder worden. Talent vooropstellen en het samenwerken en verbinden van kennis als prioriteit zien. Via onze M&A strategie blijven we zoeken naar passende acquisities om daarmee de juiste kennis, vaardigheden en oplossingen toe te voegen aan ons portfolio.”

Bijlage:
Johan Taam High Res.jpg
Laatste van Broad Horizon
Broad Horizon versterkt werkplek propositie met Pink Elephant Nederland

Broad Horizon neemt Data Management Professionals over

Broad Horizon neemt Underlined over en breidt daarmee de diensten op het gebied van Data & AI verder uit
DDA verwelkomt Maunt als partner

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie

Europa’s grootste Apple Premium Reseller Amac boekt recordjaar

Snakeware nieuwe hoofdsponsor Berneiepenloftspul

Rockwell Automation en Ansys gaan samenwerken om industriële processen te optimaliseren

‘s Werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter nu ook in Europa verkrijgbaar

Qualys introduceert zero-touch patching voor proactief herstel van kwetsbaarheden

Fortinet en Linksys lanceren gezamenlijk ontwikkelde oplossing voor veilig thuiswerken en hybride werken

Digitale dienstverlener Incentro is verkozen tot één van de Best Medium Workplaces van Europa 2021

Daily Logistics Group (DLG) selecteert Oracle Fusion Cloud Applications om services op te schalen en bedrijfsgroei te ondersteunen
Online een huis zoeken en kopen: van 6 weken naar een paar minuten

Rapportageportaal BInqcs en meer inzicht in uw bedrijf

Kaspersky publiceert zijn eerste Transparency Report

Logo E-mergo
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo PA Consulting

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials