www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!

Met komst nieuwe CEO zet Broad Horizon nog verder in op groei

Amsterdam, 10 september 2019 – Met ingang van 1 september 2019 is Johan Taams aangesteld als CEO van Broad Horizon. Taams is voormalig directeur van Atos. Met zijn komst zet Broad Horizon nog verder in op groei, innovatie en uitbreiding van slagkracht.

Voor velen wellicht een bijzondere stap om van een grote corporate naar een bedrijf als Broad Horizon over te stappen. Voor Taams echter een hele logische. ‘Niet alleen zijn organisaties en medewerkers in transitie, ook de rol van de CEO verandert. Bedrijven moeten wendbaar zijn om te kunnen overleven in de hedendaagse economie. Dan mag je dat ook van de CEO verwachten. Competenties als ondernemerschap, samenwerking, aanpassingsvermogen, constante reflectie en besluitvaardigheid zijn cruciaal voor CEO’s van huidige organisaties. Bovendien wil ik mijzelf continu opnieuw uitvinden. Die combinatie heb ik bij Broad Horizon gevonden.”

Broad Horizon streeft ernaar om organisaties zo adaptief mogelijk te maken door hen met een duidelijke IT en data visie naar de toekomst te navigeren. Op basis daarvan zetten we de juiste technologie in maar houden daarbij de mensen altijd centraal. Door de verbinding te creëren met juiste kennis, de juiste inzichten, data en oplossingen nemen we onze klanten mee op een managed journey in hun digitale transformatie.

“Het dienstenportfolio van Broad Horizon is zo opgezet dat ze alle essentiële bouwstenen combineert om onze klanten te kunnen helpen bij het bereiken van hun doelen: de competitie aan blijven gaan in een snel veranderend landschap en het duurzaam laten groeien van hun onderneming”, aldus Taams.

De visie van Broad Horizon op digitale transformatie is dat deze transformatie niet alleen over technologie gaat. Digitale transformatie vergt een vernieuwde kijk op bestaande businessmodellen. Broad Horizon is van mening dat organisaties de stap moeten maken naar een landschap met intelligente technologie die mensen, data en processen op een slimmere manier bij elkaar brengt. Broad Horizon helpt organisaties om uit data de juiste toegevoegde waarde te halen. Taams vervolgt: “Als bedrijf hebben wij de juiste kennis in huis continue te innoveren, leren en verbeteren. Dat is wat ‘wendbaarheid’ betekent voor mij. Wij borgen dit door onszelf te organiseren rondom verticals en competenties, en laten teams zelf-organiserend en klantgericht werken.”

Broad Horizon-oprichter Rudolf Meijer: “Onze klanten verwachten dat Broad Horizon altijd een of meerdere stappen vooruitloopt. Met de komst van Johan Taams geven wij verder vorm aan onze eigen digitale transformatie om de juiste, innovatieve, en relevante technologie en diensten te ontwikkelen voor onze klanten. We onderkennen daarbij dat wij zelf continue transformaties ondergaan en gaan daarin altijd op zoek naar manieren om nog wendbaarder worden. Talent vooropstellen en het samenwerken en verbinden van kennis als prioriteit zien. Via onze M&A strategie blijven we zoeken naar passende acquisities om daarmee de juiste kennis, vaardigheden en oplossingen toe te voegen aan ons portfolio.”

Bijlage:
Johan Taam High Res.jpg
Eerder van Broad Horizon
10 sep 2019 Met komst nieuwe CEO zet Broad Horizon nog verder in op groei

26 apr 2019 Cmotions wordt onderdeel van Broad Horizon
Persberichten van maandag 11 november 2019
TD/OMS and Gravity “Milestone 1” Enhancements Streamline Efficiency and Advance Application Development Potential for Remain Software Customers

Nederlandse bedrijven laten kantoormedewerkers massaal thuiswerken, maar nog niet de helft heeft hiervoor een protocol

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

Zyxel’s visuele dreigingsanalyseservice vereenvoudigt complexe en tijdrovende monitoring van bedrijfsnetwerken

Zircon Corporation verstevigt marktpositie door uitbreiding sales team in Europa

Liquidware innoveert workplace management met nieuwe versie Stratusphere

Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD bestempelt beveiligingswaarde Fox Crypto DataDiode als ‘ZEER GEHEIM’

Snellere cloud-innovatie dankzij strategische samenwerking F5 en Amazon Web Services

Singles’ Day: dag van de meeste online aankopen wereldwijd
Fontys Hogeschool ICT maakt bezoekers GLOW bewust over gevaren gebruik openbare wifinetwerken met uniek lichtproject

Cisco biedt één platform voor collaboration-oplossingen

AvePoint introduceert MyHub-app voor Microsoft Teams Governance

Veeam introduceert nieuwe back-upoplossingen voor Microsoft Cloud Platforms

Singles' Day officieuze opening van feestdagenseizoen
Broad Horizon contact

Logo Cisco
Logo AvePoint
Logo Veeam Software
Logo Solar Nederland B.V.
Logo Cisco
Logo Workday
Logo Thinkwise
Logo Descartes
Logo Ingenico Group
Ma-Vr:  08:00 - 22:00
Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl