Contentbureauwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
PR: Pride PR

NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender

Ervaar het gemak en de kracht van WiFi 6 Mesh met elke router of serviceprovider-gateway

BERLIJN, 6 september 2019NETGEAR®, Inc.(NASDAQ: NTGR), de toonaangevende leverancier van wifi voor het slimme huis, heeft vandaag een primeur: de nieuwe Nighthawk AX8 8-Stream WiFi 6 Mesh Extender (EAX80), ontworpen om het beperkte bereik van bestaande wifi-thuisnetwerken te verhelpen. Door de Nighthawk WiFi 6 Mesh-extender aan een thuisnetwerk toe te voegen, wordt het bereik en de capaciteit uitgebreid zodat meer verbonden apparaten kunnen worden aangesloten.

De wereld van nu is verbonden en veel van onze dagelijkse bezigheden zijn afhankelijk van connectiviteit. De meeste consumentenelektronica heeft tegenwoordig een verbinding nodig voor optimale functionaliteit, wat alleen mogelijk is met een continue en sterke verbinding met de capaciteit voor meerdere verbindingen tegelijkertijd.

De Nighthawk WiFi 6-extender is gebouwd voor de draadloze uitdagingen van nu en in de toekomst en biedt de maximale capaciteit, de maximale snelheid en de grootste dekking. Wanneer u WiFi 6 toevoegt aan een draadloos netwerk, realiseert u breedbandconnectiviteit tot in de verste uithoeken van het huis met razendsnelle prestaties tot 6 Gbps. De 8-stream wifi levert meer ruimtelijke streams met meer beschikbare bandbreedte. Het resultaat: minder opstopping voor alle apparaten die op het wifinetwerk zijn aangesloten.

De nieuwe Nighthawk AX8 WiFi 6-extender is compatibel met elke wifirouter, inclusief gateways van internetproviders, en uitbreiding van de netwerkmogelijkheden is naadloos en eenvoudig. De bestaande wifinetwerknaam (SSID) blijft behouden, zodat apparaten niet handmatig hoeven te worden verbonden met het uitgebreide WiFi 6-netwerk. Met de Nighthawk AX8 kunt u nu profiteren van alle voordelen die WiFi 6 te bieden heeft, zoals hogere snelheden en verhoogde capaciteit - een vereiste voor het moderne slimme huis.

De EAX80 is bovendien uitgerust met vier gigabit LAN-poorten voor wie liever een bekabelde verbinding met zijn apparaten heeft en heeft een USB 3.0-poort voor netwerktoegankelijke opslag.

“Bij NETGEAR hebben we hard gewerkt aan een gevarieerde lijn van hoogwaardige WiFi 6-producten. Met de introductie van de Nighthawk AX8 Mesh WiFi 6-extender hebben we ervoor gezorgd dat de nieuwste wifitechnologie binnen het bereik van iedereen komt,” zegt David Henry, senior vice president van Connected Home Products bij NETGEAR.

De Nighthawk EAX80 is bij uitstek geschikt voor grotere huizen met veel draadloze mobiele en smart home-apparaten, waar al een bestaande router of kabelgateway is geïnstalleerd. Ervaar de ultieme gaming- en streamingprestaties van de garage tot in de achtertuin. Gigabit downloadsnelheden worden realiteit met 160MHz bandbreedte-ondersteuning voor mobiel en laptops.

Dankzij de NETGEAR Nighthawk-app voor iOS en Android is het instellen van een nieuwe WiFi 6 mesh-extender heel eenvoudig. Met een paar snelle tikken in de Nighthawk-app vanaf een tablet of smartphone kan WiFi6 worden uitgebreid tot een mesh-netwerk door het hele huis. Voor wie ook een Nighthawk-router bezit, is het een fluitje van een cent om zowel de router als de extender vanuit de app te beheren.

Beschikbaarheid:
De Nighthawk AX8 8-Stream WiFi 6 Mesh Extender (EAX80) kan nu wereldwijd gereserveerd worden (pre-order) voor een adviesprijs van € 299,- en zal naar verwachting in het vierde kwartaal van 2019 worden geleverd.

337 KB png  Beeld EAX80 | Front side | NETGEAR
171 KB png  Beeld EAX80 | Side | NETGEAR
15.1 MB png  Beeld EAX80 | Lifestyle | NETGEAR

Voor meer informatie (niet voor publicatie):
Pride PR
Laura Minderop
T +31 (0)6 457 773 54
netgear@pridepr.nl

Over NETGEAR, Inc.
NETGEAR® (NASDAQ: NTGR) is sinds 1996 pionier in geavanceerde netwerktechnologieën voor huizen, bedrijven en serviceproviders over de hele wereld en leidt de sector met een breed assortiment bekroonde producten die zijn ontworpen om het leven van mensen te vereenvoudigen en te verbeteren. NETGEAR wil mensen in staat stellen samen te werken en verbinding te maken met een wereld van informatie en entertainment. Het bedrijf richt zich op het leveren van innovatieve en geavanceerde verbonden oplossingen, variërend van mobiele en cloudgebaseerde diensten voor verbeterde controle en beveiliging, tot slimme netwerkproducten, video via Ethernet voor Pro AV-applicaties en hoog presterende gaming routers om online gameplay te verbeteren. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Jose, Californië, met kantoren over de hele wereld. Meer informatie is beschikbaar op de NETGEAR-investeerderspagina of door te bellen naar (408) 907-8000. Maak verbinding met NETGEAR: Twitter, Facebook, Instagram en het NETGEAR blog op NETGEAR.com.
Eerder van NETGEAR
26 sep 2019 NETGEAR introduceert Pro-AV ontwerpcentrum voor integrators en leveranciers van oplossingen

23 sep 2019 NETGEAR SLUIT ZICH AAN BIJ DE OPEN SECURITY AND SAFETY ALLIANCE

6 sep 2019 NETGEAR breidt Wifibereik en -capaciteit uit met Nighthawk WiFi 6 Mesh Extender
Persberichten van woensdag 20 november 2019
NTT Ltd. opent zijn eerste Client Innovation Center (CIC) in Europa

OutSystems lanceert AI-assistent voor applicatieontwikkeling

NetApp en Google Cloud zetten volgende stap in strategisch partnership om innovatie in de Cloud te stimuleren

Qualys tilt vulnerability management, detectie en respons naar een hoger niveau met haar VMDR oplossing

Lenovo en Schneider Electric kondigen strategische samenwerking aan op het gebied van slimme duurzame productie

Multifunctionele Toughbooks zijn ideaal gereedschap voor de zeevaart

Hoe kun je data gebruiken om te groeien in e-commerce?

BlackBerry zorgt voor balans tussen vraag naar productiviteit en veiligheid met vernieuwde UEM Software Suite

Advanced Persistent Threats in 2020: abuse of personal information and more sophisticated attacks are coming

Experts delen unieke kennis in Amsterdam

Verzekeringsarchitect ADD vereenvoudigt bescherming van fysieke en virtuele machines met SentinelOne

TIE Kinetix completes transition to FLOW with substantially increased order intake
Erniesoft wint FD Gazellen Award 2019

HPS Connectivity Solutions (HPS) verkoopt meerderheidsbelang aan SLTN Inter Access (SLTN)

AVM introduceert FRITZ!Repeater 1200 en 600

Nederlandse professionals zijn het meest bekend met 3D-printtechnologie

Cumulus Networks introduceert vierde generatie geavanceerde software voor Open Networking

Anoma van Eeden gestart als SVP of Global Marketing bij Foleon

Freshworks haalt $ 150 mln. op met financieringsronde en kondigt Customer-for-Life-Cloud aan

Havenbedrijf Rotterdam en ICT Group sluiten contract voor Container Exchange Route

F5 werkt samen met Rakuten Mobile aan veilige uitrol 5G-netwerk

VALUEBLUE OPGENOMEN IN GARTNERS MAGIC QUADRANT

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

PERSONALIA: Bob Bomer nieuwe CFO van Amac

Siemens voegt materiaalmodellering toe aan Simcenter met overname van MultiMechanics

Thuiswinkel.org stuurt brandbrief over online identificatie naar minister
Logo Pride PR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl