www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nl

2513 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (2 jaar en 18 dagen geleden)
PR: LVTPR

Sonos introduceert Move, de eerste Sonos speakermet batterij voor buiten

Hilversum, 5 september 2019 - Sonos (Nasdaq: SONO) introduceert Sonos Move, de duurzame smart speaker met batterij voor geweldig geluid binnen, buiten en onderweg. Met Sonos Move zet het bedrijf zijn eerste stap buitenshuis. Move kan via wifi op het Sonos-systeem worden aangesloten, maar werkt ook met bluetooth. De krachtige speaker legt de lat hoog voor draagbare speakers. Sonos Move is vanaf vandaag te reserveren en vanaf 24 september 2019 wereldwijd verkrijgbaar voor 399 euro.

Sonos Move vertegenwoordigt het beste van het Sonos-softwareplatform en het ecosysteem van partners, en ondersteunt meer dan honderd streamingservices, meerdere spraakassistenten waaronder Google Assistent en Amazon Alexa (in de toekomst beschikbaar in Nederland), AirPlay2 en meer. Samen met de Sonos Port en de Sonos One SL, de twee andere nieuwe producten die Sonos dit najaar introduceert, vormen ze een uitbreiding op het Sonos-systeem met smart speakers en componenten

“Sinds onze oprichting biedt Sonos luisteraars keuzevrijheid. Ons platform geeft je de vrijheid om je favoriete nummer af te spelen op welke manier dan ook”, aldus Patrick Spence, CEO van Sonos“Met Sonos Move kun je je Sonos nu voor het eerst ook overal mee naartoe nemen. Move luidt het begin in van een nieuw tijdperk voor Sonos. Een tijdperk waarin briljant geluid niet alleen je huis vult, maar onderdeel van je hele dag wordt.”

Sonos Move
De Sonos Move biedt slim, veelzijdig geluid, een verrassend diepe bas en een breed geluidsprofiel. Hij is ideaal om binnen en buiten naar te luisteren. Dankzij het krachtige draadloze bereik is Move een volwaardig onderdeel van het Sonos-systeem, zelfs als hij helemaal achter in de tuin staat. Buitenshuis is Move het eerste product van Sonos met bluetooth-audiostreaming. Dit maakt het makkelijk om audio rechtstreeks van een telefoon of tablet naar Move te streamen voor geweldig geluid onderweg.

Om een nog betere luisterbeleving te garanderen op al die plekken waar je Move mee naartoe kunt nemen, heeft Sonos de Trueplay-tuningtechnologie verder ontwikkeld. Sonos Move beschikt over automatische Trueplay-tuning. Daarmee stelt de speaker zichzelf af om het geluid perfect af te stemmen op de omgeving. Move heeft een slank, ovaal design, uitgevoerd in de kleur shadow black. De robuuste, duurzame behuizing is bestand tegen vallen, stoten, regen en vocht, stof en vuil, uv-stralen en extreme temperaturen en heeft een IP56-rating. Als de batterij volledig is opgeladen kan de speaker tot wel tien uur lang achter elkaar afspelen. Thuis is de Move makkelijk op de meegeleverde oplaadbasis voor binnen te plaatsen, en is daardoor altijd klaar om naar te luisteren. In de slaapstand, die je automatisch inschakelt als de speaker niet wordt gebruikt maar die ook handmatig is in te stellen via de aan-uitknop, behoudt de batterij tot wel vijf dagen zijn lading.

Sonos One SL
De Sonos One SL geeft een rijk, ruimtevullend geluid net als de Sonos One, maar zonder ingebouwde microfoons. Met de One SL luisteren gebruikers naar meer dan honderd streamingservices. Hij is te bedienen met de Sonos-app, Apple AirPlay2, muziekservice-apps en meer. Het compacte ontwerp, in volledig zwart of wit, past vrijwel overal en produceert in elke kamer briljant geluid. De One SL heeft twee perfect afgestemde D-klasse versterkers en beschikt over de oorspronkelijke Trueplay-tuningtechnologie van Sonos. De smart speaker is te gebruiken samen met Sonos One of met een andere One SL in dezelfde kamer als paar, voor gedetailleerd stereogeluid, of als achter-speakers in een home cinema-opstelling met de Sonos Playbar, Playbase of Beam. De One SL is de vervanger van de Sonos Play:1 en is vanaf 12 september 2019 wereldwijd verkrijgbaar voor 199 euro.

Sonos Port
Met Sonos Port streamen gebruikers van Sonos naar een stereo of receiver. Port, de opvolger van de Connect, produceert rijker geluid en breidt het soundplatform van Sonos uit naar traditionele home-audioapparatuur. Port is geoptimaliseerd voor geweldig geluid en gebruiksgemak. Hij beschikt over een vernieuwde converter die digitaal naar analoog omzet, en een 12V-trigger die automatisch een versterker inschakelt als de Sonos-app daartoe opdracht geeft. Als Port draadloos is verbonden met slimme apparaten kan content makkelijk worden bediend via AirPlay2 en de stembediening van Google Assistent of Amazon Alexa. Ook is hij probleemloos te integreren met het smart home. Gebruikers streamen muziek, podcasts, audioboeken en internetradio op versterkte audioapparatuur. En met de lijningang-optie is het eenvoudig om platen, cd's en opgeslagen audiobestanden te streamen naar andere Sonos-speakers om in meerdere kamers te kunnen luisteren. Port heeft een veelzijdig design en een matzwarte afwerking en is vanaf 12 september 2019 in beperkte oplage verkrijgbaar. Vanaf januari 2020 is Port wereldwijd verkrijgbaar voor 449 euro.

Over Sonos
Sonos (Nasdaq: SONO) is een van 's werelds toonaangevende merken als het gaat om geluidsbeleving. Als uitvinder van multiroom draadloze homeaudio helpen de innovaties van Sonos de wereld beter te luisteren door mensen toegang te geven tot hun favoriete content en ze deze content te laten bedienen hoe ze maar willen. Sonos staat bekend om de ongekende geluidsbeleving, het doordachte design voor in het huis, het gebruiksgemak en een open platform, en maakt het gehele spectrum van audiocontent beschikbaar voor iedereen. Het hoofdkantoor van Sonos bevindt zich in Santa Barbara, Californië (VS). Meer informatie is te vinden op www.sonos.com.
Colruyt Group optimaliseert bedrijfsvoering en klantervaring met nieuwe in de cloud beheerde netwerkoplossing van Extreme Networks

DNA Services groeit door met clouddiensten op infrastructuur Uniserver

Gratis, krachtig en privacyvriendelijk alternatief voor Google Analytics nu beschikbaar voor iedereen

Schneider Electric introduceert de nieuwe generatie TeSys Deca motorstarters

Schneider Electric breidt portfolio uit met Easy Micro Data Centers

BT gaat sneller klimaatneutraal en lanceert nieuwe klimaatcampagne

Relatie tussen security, IT en development moet beter voor meer innovatie en betere klantervaringen

Prinsjesdag 2021: de belangrijkste veranderingen voor HR- en salarisprofessionals

Nutanix Cloud Platform levert verbeterde dataservices voor ongestructureerde en gestructureerde data

Siemens en Zscaler werken samen aan geïntegreerde Zero Trust-beveiligingsoplossingen voor OT/IT

Nutanix Cloud Platform doorbreekt silo's in hybride multicloud-operations
DDA verwelkomt Maunt als partner

Startup Last Mile eMobility verbindt mobiliteitsinnovaties met bestaand automotive dealernetwerk

VELUX Groep en Schneider Electric verlengen partnerschap om levenslange CO2-neutraal belofte te versnellen

Scholieren innoveren om de wereld te redden in de vierde Raspberry Pi-competitie

Ivanti voor het tweede jaar op rij leider in het 2021 Gartner® Magic Quadrant™ voor IT Service Management Tools

Thinkwise organiseert eerste Low-Code Summit

Kaspersky benoemt nieuwe Managing Director voor Noord-Europa om regionale propositie en partnerships te versterken

Infor lanceert interoperabiliteitsoplossing voor de gezondheidszorg

Vertiv treedt toe tot de Sustainable Digital Infrastructure Alliance om bij te dragen aan een klimaatneutrale digitale economie
Verstreken tijd: 2 jaar en 18 dagen

Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Orange Cyberdefense
Logo VPNdiensten.nl
Logo PlanMen
Logo Facilitor
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Piwik PRO

+ Foto/illustratie/logo
+ Downloadbare bijlages
+ Profiel met socials