Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Workiva en BlackLine slaan handen ineen om financiële rapportageprocessen te transformeren

Nieuwe platformintegratie verbetert transparantie en juistheid van data

Amsterdam, 5 september 2019 - Workiva (NYSE:WK), marktleider op het gebied van connected reporting en compliance cloudoplossingen, en BlackLine, Inc. (NASDAQ:BL), leider op het gebied van software voor accountingautomatisering, kondigen vandaag een platformintegratie aan. Deze samenwerking helpt gezamenlijke klanten bij het stroomlijnen van hun financiële rapportageprocessen. Dankzij de integratie kunnen gebruikers data naadloos verbinden en overzetten van en naar de twee verschillende platforms. Hierdoor besparen ze tijd en verkleinen ze diverse risico’s, omdat data accurater en transparanter wordt in het gehele record-to-report proces.

“Een groot deel van onze klanten maakt gebruik van BlackLine voor balansafstemmingen en andere processen die nodig zijn om het financiële afsluitproces succesvol af te ronden. Vervolgens gebruiken ze Workiva voor rapportages en compliance,” zegt Mike Rost, vice president partners & alliances bij Workiva. “Dankzij deze nieuwe integratie profiteren onze gezamenlijke klanten van verbeterde transparantie en wordt het vertrouwen in de data die zij rapporteren vergroot.”

Workiva en BlackLine zijn door Gartner beide benoemd in het 2018 Magic Quadrant for Cloud Financial Close Solutions.*

“Duizenden toonaangevende financiële- en accountancyteams over de hele wereld maken gebruik van BlackLine voor uitgebreide mogelijkheden op het gebied van balansafstemming en financiële processen. Daarnaast werken ze met Workiva voor betrouwbare, verbonden rapportages,” zegt Michael Otto, vice president global strategic alliances bij BlackLine. “We geloven dat we onze klanten door deze samenwerking toegevoegde waarde kunnen bieden door ze een heel nieuw niveau van controle, transparantie en nauwkeurigheid te bieden.”

De integratie is per direct beschikbaar en wordt gepresenteerd op het Workiva Amplify evenement voor gebruikers van Workiva. Dit evenement vindt plaats van 9 tot 11 september in Dallas, Texas. De samenwerking wordt tevens toegelicht op de InTheBlack gebruikersconferentie van BlackLine in Los Angeles, Californië, van 16 tot 19 september.
*Workiva and BlackLine worden beide genoemd als Leaders in the Magic Quadrant for Cloud Financial Close Solutions, John Van Decker, Christopher Iervolino, 26 July 2018.

Gartner Disclaimer: Gartner beveelt geen leverancier, product of dienst in zijn onderzoekspublicaties aan, en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers met de beste beoordelingen of andere aanduidingen te selecteren. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van Gartners onderzoeksorganisatie en mogen niet worden beschouwd als feitelijke constateringen. Gartner verwerpt alle garanties, expliciet of impliciet, in relatie tot dit onderzoek, inclusief de garanties over verkoopbaarheid of gebruik voor een bepaalde toepassing.

Over Workiva

Workiva (NYSE:WK), marktleider op het gebied van cloudoplossingen voor rapportage en compliance, wordt gebruikt door duizenden bedrijven in meer dan 180 landen, waaronder meer dan 75% van de bedrijven uit de Fortune 500®, en door diverse overheidsinstellingen. Klanten van Workiva hebben meer dan 5 miljard data-elementen gekoppeld om zo te kunnen vertrouwen op hun data, risico’s te verlagen en tijd te besparen. Voor meer informatie over Workiva (NYSE:WK), ga naar workiva.com.

Vraag een demo aan: www.workiva.com/request-demo
Lees de Workiva blog: www.workiva.com/blog
Volg Workiva op LinkedIn: www.linkedin.com/company/workiva
Like Workiva op Facebook: www.facebook.com/workiva/
Volg Workiva op Twitter: www.twitter.com/Workiva

FORTUNE® en FORTUNE 500® zijn geregistreerde trademarks van Fortune Media IP Limited en kennen een gebruikerslicentie. FORTUNE en Fortune Media IP Limited zijn niet verbonden aan Workiva Inc. en bevelen geen diensten of producten van het bedrijf aan. Noot: deze claim wordt niet bevestigd door FORTUNE® of Fortune Media IP Limited.

Over BlackLine

De oplossingen van BlackLine Inc. (NASDAQ:BL) automatiseren, centraliseren en stroomlijnen financiële afsluitprocessen en andere belangrijke financiële- en accountancyprocessen voor grote bedrijven en middelgrote organisaties. De oplossingen van BlackLine zijn ontworpen om vrijwel alle financiële systemen aan te vullen, waaronder SAP, Oracle en NetSuite. BlackLine vergroot de operationele efficiëntie, realtime zichtbaarheid, controle en compliance en garandeert zo end-to-end management van financiële afsluitprocessen en automatisering van accountancy in één uniform platform.

Meer dan 2.800 bedrijven wereldwijd vertrouwen op BlackLine voor de integriteit van balansafstemmingen en vertrouwen in hun financiële uitkomsten. BlackLine is gestationeerd in Los Angeles en heeft tevens kantoren in Londen, Singapore en Sydney. Zie ook www.blackline.com.
BlackLine Forward-looking Statements

This release may contain forward-looking statements within the meaning of the Private Securities Litigation Reform Act of 1995. In some cases, you can identify forward- looking statements by terminology such as “may,” “will,” “should,” “could,” “expect,” “plan,” anticipate,” “believe,” “estimate,” “predict,” “intend,” “potential,” “would,” “continue,” “ongoing” or the negative of these terms or other comparable terminology. Forward-looking statements in this release include statements regarding our growth plans and opportunities.

Any forward-looking statements contained in this press release are based upon BlackLine’s current plans, estimates and expectations and are not a representation that such plans, estimates, or expectations will be achieved. Forward-looking statements are based on information available at the time those statements are made and/or management’s good faith beliefs and assumptions as of that time with respect to future events and are subject to risks and uncertainties. If any of these risks or uncertainties materialize or if any assumptions prove incorrect, actual performance or results may differ materially from those expressed in or suggested by the forward-looking statements.

These risks and uncertainties include, but are not limited to, risks related to the Company’s ability to execute on its strategies, attract new customers, enter new geographies and develop, release and sell new features and solutions; and other risks and uncertainties described in the other filings we make with the Securities and Exchange Commission from time to time, including the risks described under the heading “Risk Factors” in our Annual Report on Form 10-K. Additional information will also be set forth in our Quarterly Reports on Form 10-Q.

Forward-looking statements should not be read as a guarantee of future performance or results, and you should not place undue reliance on such statements. Except as required by law, we do not undertake any obligation to publicly update or revise any forward- looking statement, whether as a result of new information, future developments or otherwise.
Voor meer persinformatie:
Yellow Communications