www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 140 dagen geleden)
PR: Marcommit

MediusFlow voor Microsoft D365 Business Central nu beschikbaar op Microsoft AppSource

Medius, toonaangevende leverancier van cloud-gebaseerde oplossingen voor geautomatiseerde factuurverwerking, is trots aan te kondigen dat haar best-of-breed oplossing MediusFlow, nu ook beschikbaar is op Microsoft AppSource voor Microsoft Dynamics 365 Business Central gebruikers.

Microsoft AppSource is de belangrijkste marktplaats waar bedrijven die gebruik maken van Microsoft technologie zakelijke toepassingen van Microsoft en haar partners kunnen vinden. Deze apps werken volgens het Software-as-a-Service(SaaS) principe. Microsoft Dynamics 365 Business Central is een cloud-gebaseerd ERP-systeem en opvolger van Microsoft Dynamics Navision (NAV).

Verstevigde footprint in de Dynamics-markt
MediusFlow wordt wereldwijd al door honderden Microsoft Dynamics klanten gebruikt en is sinds 2017 beschikbaar op Microsoft AppSource voor Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations. Onlangs werd MediusFlow geselecteerd als de 'Preferred Solution' voor geautomatiseerde factuurverwerking voor dit segment op Microsoft AppSource.

Om als oplossing te worden opgenomen op Microsoft AppSource, werd MediusFlow door Microsoft wederom grondig en uitvoerig getest om de perfecte match te garanderen voor gebruikers van Microsoft Dynamics 365 Business Central. De toevoeging van MediusFlow voor Microsoft D365 Business Central op Microsoft AppSource, is een nieuwe belangrijke mijlpaal in de langdurige samenwerking met Microsoft en verstevigt de MediusFlow footprint in de Microsoft Dynamics markt.

"De toevoeging van MediusFlow voor Microsoft Dynamics 365 Business Central op Microsoft AppSource is een logisch gevolg van onze reeds gevestigde relatie met Microsoft en haar eindgebruikers", zegt Per Åkerberg, CEO van Medius. “Eindgebruikers van Microsoft technologie kunnen op AppSource eenvoudig zoeken naar de juiste oplossingen voor hun bedrijfsvoering. De beschikbare apps zijn uitvoerig getest door Microsoft, waardoor ze een betrouwbare keuze voor Microsoft Dynamics-gebruikers zijn."

Naadloze integratie met Microsoft Dynamics 365 Business Central
MediusFlow maakt gebruik van het Microsoft Azure platform om gebruikers van dit platform wereldwijd te bedienen met een gebruiksvriendelijke, altijd beschikbare oplossing. MediusFlow is geïntegreerd in Microsoft Dynamics 365 Business Central en stelt gebruikers hierdoor in staat snel de vruchten te plukken van geautomatiseerde factuurverwerking.

MediusFlow biedt als best-of-breed oplossing Microsoft Dynamics 365 Business Central gebruikers meer dan alleen efficiëntie en tijdwinst. MediusFlow helpt bedrijven controle te krijgen over hun factuurverwerkingproces en geeft realtime inzage in financiële data welke deel uitmaakt van het facturatieproces. Hiermee verkrijgt men kritische bedrijfsinzichten die uiteindelijk het tastbare resultaat onder aan de streep tonen.

"De naadloze integratie van MediusFlow als uitbreiding op Microsoft Dynamics 365 Business Central, biedt klanten de mogelijkheid om hun volledige oplossing naar de cloud te verplaatsen en te profiteren van alle voordelen van een geautomatiseerde factuurverwerkingoplossing", zegt Per Åkerberg. "In de steeds sneller wordende en digitale wereld van vandaag, is dit van cruciaal belang voor bedrijven die streven naar een efficiëntere, schaalbare en data gedreven organisatie."

U kunt MediusFlow voor Microsoft Dynamics 365 Business Central via de AppSource van Microsoft hier openen.

Lees hier meer over MediusFlow voor Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Voor meer informatie, neem contact op met:
Yvonne Jans, Area Manager Western-Europe, yvonne.jans@medius-group.com, +31 (0)6 50969737

Over Medius:
Medius is een toonaangevende leverancier van cloud oplossingen voor het automatiseren van de verwerking van inkomende facturen. De oplossing MediusFlow automatiseert en vereenvoudigt het volledige crediteurenproces, waardoor een ongekend niveau van werkelijk contactloze factuurverwerking, verkorte doorlooptijden, meer controle en verbeterde zichtbaarheid van financiële meetwaarden mogelijk wordt. Het bedrijf heeft meer dan 3.000 klanten wereldwijd, waaronder Marc Jacobs, Fluiconnecto, Elekta, SMC Pneumatics, Tikkurila en Intersport, die jaarlijks meer dan 52 miljoen facturen verwerken.

Medius is opgericht in 2001 en is eigendom van de wereldwijde beleggingsfirma Marlin Equity Partners. Het bedrijf heeft meer dan 230 medewerkers die werken vanuit kantoren in Zweden (HQ), de Verenigde Staten, Australië, Denemarken, Noorwegen, Nederland en Polen. Meer informatie over MediusFlow op mediusflow.com
Laatste van Medius
Medius stelt Huib Kruger aan als Sales Executive Eprocurement

Medius voor de 9e keer uitgeroepen tot Microsoft Gold Partner

Medius groeit met 49 procent in nieuwe sales en voltooit integratie Wax Digital
Verstreken tijd: 2 jaar en 140 dagen

Logo Marcommit
Medius contact

info@medius-group.com
  www.medius.com
Medius sociaal

Medius tweets

Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis