www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

Nieuwe generatie draadloze oordopjes van Plantronics biedt hele dag draagcomfort – onderweg, op werk en tijdens het sporten

BackBeat-familie uitgebreid om aan de behoeften van meer consumenten te voldoen

Hoofddorp, 5 september 2019 – Plantronics breidt zijn prijswinnende BackBeat-portfolio uit met draadloze earbuds, met verschillende draagopties om aan de wensen van dragers te voldoen. De nieuwste toevoeging aan het BackBeat-portfolio van Plantronics bestaat uit de BackBeat PRO 5100, BackBeat FIT 3200, BackBeat FIT 3150 en de BackBeat FIT 6100 – een nieuwe variant met nekband.

image

De BackBeat-familie is uitgerust met zeer goede geluidskwaliteit, betrouwbare connectiviteit en innovatieve technologie van Plantronics. Bovendien staan de koptelefoons garant voor buitengewoon draagcomfort, perfecte pasvorm, duurzaamheid en een lange batterijduur. Of je ze nu gebruikt voor fitness, om oproepen te beantwoorden of er de hele dag door naar luistert – BackBeat-oordopjes zijn gemaakt om aan alle eisen te voldoen.

Onderzoek van Frost & Sullivan wijst uit dat de markt voor draadloze koptelefoons klaar is voor substantiële groei, aangedreven door een ruimer aanbod en vraag naar mobiliteit. “Door smartphonefunctionaliteiten zoals spraakbesturing en aanpasbare bedieningsopties op een slimme manier te combineren, levert Plantronics een serie productspecifieke functionaliteiten die hoge ogen zullen gooien op de draadloze markt”, zegt Brent Iadarola, vice president Mobile and Wireless-onderzoek bij Frost & Sullivan.

De draadloze oordopjes van Plantronics zijn bijzonder lichtgewicht. Elk paar wordt geleverd met een compact oplaadhoesje voor extra laadvermogen onderweg. Via de ‘My Tap’-functie, beschikbaar via de BackBeat-app, kunnen gebruikers gemakkelijk de bediening van hun draadloze producten aanpassen. Zo kunnen ze hun favoriete playlist starten, een timer zetten of een intervaltraining beginnen, met een druk op de knop. Een overzicht van de nieuwste toevoegingen aan de serie:
  • BackBeat PRO 5100: De eerste echte draadloze editie van de bekroonde BackBeat PRO-lijn, de BackBeat PRO 5100-oordopjes, is het kleinste en lichtste draadloze model dat het merk ooit heeft uitgebracht. Speciaal gemaakt voor mensen die altijd onderweg zijn, in het bijzonder wanneer ze continu verbonden willen zijn en hun productiviteit willen verhogen met gebruik van zo min mogelijk apparaten. De BackBeat PRO 5100 beschikt over krachtig stereogeluid en heldere gesprekskwaliteit, in een strak en discreet jasje. De BackBeat PRO 5100 is speciaal ontworpen voor communicatie en entertainment. Zo zijn de oordopjes uitgerust met noise-cancelling microfoons, exclusieve WindSmart-technologie die achtergrondgeluiden dempt en zeer comfortabele noise-cancelling siliconen dopjes. Elk oordopje gaat tot zes en een half uur mee, en de oplaadcase biedt nog eens dertien uur extra luistertijd.
    image
  • BackBeat FIT 3200: Voor fitnessfans die de voorkeur geven aan echte draadloze sportoordopjes, is er de BackBeat FIT 3200. De oordopjes bieden maximale stabiliteit en noise-cancelling siliconen dopjes voor een geweldige luisterervaring, zowel in de sportschool als daarbuiten. BackBeat FIT 3200 is met name geschikt voor sporters die op zoek zijn naar een lichtgewicht ontwerp dat bestand is tegen zweet en IP57-waterproof is. De oordopjes zijn uitgerust met earloops die stevig blijven zitten en worden geleverd met drie maten dopjes. De ‘Awareness’-modus geeft gebruikers de mogelijkheid om omgevingsgeluiden beter te horen, wel zo veilig als je buiten een rondje gaat hardlopen of fietsen. De oordopjes gaan tot acht uur mee, en de oplaadcase biedt nog eens zestien uur luistertijd.
  • BackBeat FIT 3150: De nieuwe generatie BackBeat FIT 3100: draadloze sportoordopjes die zijn ontworpen voor outdoor fitnessliefhebbers die houden van hardlopen in de stad. Ook de BackBeat FIT 3150 is zweetbestendig en IP57-geclassificeerd waterdicht voor extreme weersomstandigheden. Bovendien zijn de oordopjes uitgerust met Always Aware™-siliconen dopjes die omgevingsgeluid toelaten, voor veiliger trainen. Aanvullende features kunnen worden geactiveerd met on-ear-bediening. De BackBeat FIT 3150-oordopjes en oplaadcase bieden genoeg batterijduur voor een hele week sporten – tot wel 24 uur.
Bovenop de groeiende vraag naar draadloze koptelefoons, bleek uit onderzoek van Plantronics[1] dat 65 procent van de consumenten een headset voor fitness bezit die ze de hele dag door gebruiken. Met het oog op die kennis ontwikkelde Plantronics de BackBeat FIT 6100, de nieuwste over-the-head-oplossing:
  • BackBeat FIT 6100: Voor gemotiveerde sporters die veel van hun oordopjes vragen. De BackBeat FIT 6100-lijn is niet ontworpen voor sport, maar voor het leven. De verstelbare sportfit-hoofdband heeft een IPX5-waterbestendig en zweetbestendig ontwerp, 40 mm drivers en geluidsisolerende oorschelpen met ‘Awareness’-modus en een batterijduur tot 24 uur.
    image

“We nemen de meest unieke kenmerken van ons bekroonde BackBeat-portfolio en combineren deze met de behoefte aan continue draadloze connectiviteit”, zegt Tanguy Leborgne, vice president en General Manager van Poly. “Nu de scheidslijn tussen werk en privé vervaagt, wordt het steeds belangrijker om de mogelijkheid te hebben om altijd en overal je telefoon op te kunnen nemen – óók wanneer je midden in een training zit!”

Consumenten over de hele wereld hebben de keuze uit het nieuwste assortiment van Plantronics om aan hun persoonlijke stijl, voorkeuren en gewenste ervaringen te voldoen. Deze koptelefoons bieden de veelzijdigheid, het comfort en de geluidskwaliteit waar Plantronics om bekendstaat, tegen een aantrekkelijke prijs.

Kijk voor meer informatie over de verschillende modellen, prijzen en beschikbaarheid op https://www.plantronics.com/nl/nl/category/sport-headphones
De BackBeat PRO 5100, BackBeat FIT 3200, BackBeat FIT 3150 en BackBeat FIT 6100 zijn nu verkrijgbaar via plantronics.com en Amazon.

[1] Gebaseerd op onderzoek uitgevoerd onder 273 respondenten.

Klik hier om beeldmateriaal te downloaden.

Over Poly
Plantronics, Inc.(“Poly” – voorheen PlantronicsenPolycom) (NYSE: PLT) is eenwereldwijdcommunicatiebedrijf datauthentiekemenselijkeconnectieen samenwerkingmogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- envergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingendie het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software,deskphones, audio- envideovergaderingsopties,analyticsen diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Poly: flexibel werken noodzakelijk voor nieuwe manier van samenwerken

Poly koploper in de branche met breedste selectie voor Microsoft Teams gecertificeerde headsets

Poly benoemt Sofocles Socratous tot vicepresident Sales voor Noord-Europa voor versnelling regionale groei

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo Curvature
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo Extreme Networks
Logo PEAK-IT
Logo Curvature
Logo Online Academy