www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Nieuwe generatie draadloze oordopjes van Plantronics biedt hele dag draagcomfort – onderweg, op werk en tijdens het sporten

BackBeat-familie uitgebreid om aan de behoeften van meer consumenten te voldoen

Hoofddorp, 5 september 2019 – Plantronics breidt zijn prijswinnende BackBeat-portfolio uit met draadloze earbuds, met verschillende draagopties om aan de wensen van dragers te voldoen. De nieuwste toevoeging aan het BackBeat-portfolio van Plantronics bestaat uit de BackBeat PRO 5100, BackBeat FIT 3200, BackBeat FIT 3150 en de BackBeat FIT 6100 – een nieuwe variant met nekband.

image

De BackBeat-familie is uitgerust met zeer goede geluidskwaliteit, betrouwbare connectiviteit en innovatieve technologie van Plantronics. Bovendien staan de koptelefoons garant voor buitengewoon draagcomfort, perfecte pasvorm, duurzaamheid en een lange batterijduur. Of je ze nu gebruikt voor fitness, om oproepen te beantwoorden of er de hele dag door naar luistert – BackBeat-oordopjes zijn gemaakt om aan alle eisen te voldoen.

Onderzoek van Frost & Sullivan wijst uit dat de markt voor draadloze koptelefoons klaar is voor substantiële groei, aangedreven door een ruimer aanbod en vraag naar mobiliteit. “Door smartphonefunctionaliteiten zoals spraakbesturing en aanpasbare bedieningsopties op een slimme manier te combineren, levert Plantronics een serie productspecifieke functionaliteiten die hoge ogen zullen gooien op de draadloze markt”, zegt Brent Iadarola, vice president Mobile and Wireless-onderzoek bij Frost & Sullivan.

De draadloze oordopjes van Plantronics zijn bijzonder lichtgewicht. Elk paar wordt geleverd met een compact oplaadhoesje voor extra laadvermogen onderweg. Via de ‘My Tap’-functie, beschikbaar via de BackBeat-app, kunnen gebruikers gemakkelijk de bediening van hun draadloze producten aanpassen. Zo kunnen ze hun favoriete playlist starten, een timer zetten of een intervaltraining beginnen, met een druk op de knop. Een overzicht van de nieuwste toevoegingen aan de serie:
  • BackBeat PRO 5100: De eerste echte draadloze editie van de bekroonde BackBeat PRO-lijn, de BackBeat PRO 5100-oordopjes, is het kleinste en lichtste draadloze model dat het merk ooit heeft uitgebracht. Speciaal gemaakt voor mensen die altijd onderweg zijn, in het bijzonder wanneer ze continu verbonden willen zijn en hun productiviteit willen verhogen met gebruik van zo min mogelijk apparaten. De BackBeat PRO 5100 beschikt over krachtig stereogeluid en heldere gesprekskwaliteit, in een strak en discreet jasje. De BackBeat PRO 5100 is speciaal ontworpen voor communicatie en entertainment. Zo zijn de oordopjes uitgerust met noise-cancelling microfoons, exclusieve WindSmart-technologie die achtergrondgeluiden dempt en zeer comfortabele noise-cancelling siliconen dopjes. Elk oordopje gaat tot zes en een half uur mee, en de oplaadcase biedt nog eens dertien uur extra luistertijd.
    image
  • BackBeat FIT 3200: Voor fitnessfans die de voorkeur geven aan echte draadloze sportoordopjes, is er de BackBeat FIT 3200. De oordopjes bieden maximale stabiliteit en noise-cancelling siliconen dopjes voor een geweldige luisterervaring, zowel in de sportschool als daarbuiten. BackBeat FIT 3200 is met name geschikt voor sporters die op zoek zijn naar een lichtgewicht ontwerp dat bestand is tegen zweet en IP57-waterproof is. De oordopjes zijn uitgerust met earloops die stevig blijven zitten en worden geleverd met drie maten dopjes. De ‘Awareness’-modus geeft gebruikers de mogelijkheid om omgevingsgeluiden beter te horen, wel zo veilig als je buiten een rondje gaat hardlopen of fietsen. De oordopjes gaan tot acht uur mee, en de oplaadcase biedt nog eens zestien uur luistertijd.
  • BackBeat FIT 3150: De nieuwe generatie BackBeat FIT 3100: draadloze sportoordopjes die zijn ontworpen voor outdoor fitnessliefhebbers die houden van hardlopen in de stad. Ook de BackBeat FIT 3150 is zweetbestendig en IP57-geclassificeerd waterdicht voor extreme weersomstandigheden. Bovendien zijn de oordopjes uitgerust met Always Aware™-siliconen dopjes die omgevingsgeluid toelaten, voor veiliger trainen. Aanvullende features kunnen worden geactiveerd met on-ear-bediening. De BackBeat FIT 3150-oordopjes en oplaadcase bieden genoeg batterijduur voor een hele week sporten – tot wel 24 uur.
Bovenop de groeiende vraag naar draadloze koptelefoons, bleek uit onderzoek van Plantronics[1] dat 65 procent van de consumenten een headset voor fitness bezit die ze de hele dag door gebruiken. Met het oog op die kennis ontwikkelde Plantronics de BackBeat FIT 6100, de nieuwste over-the-head-oplossing:
  • BackBeat FIT 6100: Voor gemotiveerde sporters die veel van hun oordopjes vragen. De BackBeat FIT 6100-lijn is niet ontworpen voor sport, maar voor het leven. De verstelbare sportfit-hoofdband heeft een IPX5-waterbestendig en zweetbestendig ontwerp, 40 mm drivers en geluidsisolerende oorschelpen met ‘Awareness’-modus en een batterijduur tot 24 uur.
    image

“We nemen de meest unieke kenmerken van ons bekroonde BackBeat-portfolio en combineren deze met de behoefte aan continue draadloze connectiviteit”, zegt Tanguy Leborgne, vice president en General Manager van Poly. “Nu de scheidslijn tussen werk en privé vervaagt, wordt het steeds belangrijker om de mogelijkheid te hebben om altijd en overal je telefoon op te kunnen nemen – óók wanneer je midden in een training zit!”

Consumenten over de hele wereld hebben de keuze uit het nieuwste assortiment van Plantronics om aan hun persoonlijke stijl, voorkeuren en gewenste ervaringen te voldoen. Deze koptelefoons bieden de veelzijdigheid, het comfort en de geluidskwaliteit waar Plantronics om bekendstaat, tegen een aantrekkelijke prijs.

Kijk voor meer informatie over de verschillende modellen, prijzen en beschikbaarheid op https://www.plantronics.com/nl/nl/category/sport-headphones
De BackBeat PRO 5100, BackBeat FIT 3200, BackBeat FIT 3150 en BackBeat FIT 6100 zijn nu verkrijgbaar via plantronics.com en Amazon.

[1] Gebaseerd op onderzoek uitgevoerd onder 273 respondenten.

Klik hier om beeldmateriaal te downloaden.

Over Poly
Plantronics, Inc.(“Poly” – voorheen PlantronicsenPolycom) (NYSE: PLT) is eenwereldwijdcommunicatiebedrijf datauthentiekemenselijkeconnectieen samenwerkingmogelijk maakt. Poly combineert legendarische audio-expertise en krachtige video- envergadercapaciteiten om de afleidingen, complexiteit en afstand te overkomen die communicatie binnen en buiten de werkomgeving lastig maken. Poly gelooft in oplossingendie het leven makkelijker maken wanneer ze samen en met de diensten van onze partners werken. Onze headsets, software,deskphones, audio- envideovergaderingsopties,analyticsen diensten worden wereldwijd gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elk soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.poly.com.

Poly, het propellerontwerp en het Poly-logo zijn eigendom van Plantronics, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Eerder van Poly
15 nov 2019 Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

23 okt 2019 Poly brengt leven in de vergaderzaal met kinderlijk eenvoudige videoconferencing-apparaten

23 sep 2019 Poly introduceert volgende generatie draadloze Savi-headsets
Persberichten van dinsdag 19 november 2019
Nederlandse professionals zijn het meest bekend met 3D-printtechnologie

Cumulus Networks introduceert vierde generatie geavanceerde software voor Open Networking

Anoma van Eeden gestart als SVP of Global Marketing bij Foleon

Orange Business Services breidt SD-WAN-portfolio uit met Fortinet Secure SD-WAN

PERSONALIA: Bob Bomer nieuwe CFO van Amac

Thuiswinkel.org stuurt brandbrief over online identificatie naar minister
NetApp Reports Second Quarter of Fiscal Year 2020 Results

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Workiva winnaar op het gebied van klanttevredenheid in onderzoek van Chartis

Zyxel’s nieuwe geavanceerde firewall geeft kleine bedrijven controle over hun cybersecurity

NTT Ltd. deelt cybersecuritytrends die in 2020 bepalend zijn voor businesstechnologielandschap

NTT Ltd. ‘Future Disrupted’ voorspellingen voor 2020

Zie ginds komt de Sintbot

Toucan Toco zoekt partners in Benelux om groei te versnellen

Volledig waterdichte RVS-panels van essentieel belang in chemische en voedingsmiddelenindustrie

McCoy gaat samen met Flow en lanceert beheer- en transformatiediensten 2.0

Global Client Programma van Nedap wint GIT Security Award

Kaspersky gaat nu ook klantgegevens uit VS en Canada verwerken en opslaan in Zwitserland

5G in de logistiek: voorbereiden op de toekomst

Onderzoek Fortinet: Cybercriminelen maken vaker gebruik van Ransomware-as-a-Service (RaaS)-oplossing
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.com