Contentbureauwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

HubSpot lanceert vernieuwde App Marketplace

Het verbeteren van de marktplaatservaring is een volgende stap in het streven van HubSpot om het alles-in-één-platform uit te breiden en te verbeteren.

Amsterdam, 5 september 2019HubSpot, het toonaangevende groeiplatform, kondigt vandaag de lancering van de vernieuwde App Marketplace aan, waarmee HubSpot gebruikers toegang krijgen tot honderden tools van derden die zij in hun account kunnen integreren. Hier kunnen bedrijven snel en eenvoudig voor hen interessante integraties ontdekken en tools, teams en processen verbinden.

“Wij zetten ons in om een open platform te leveren waarop onze klanten gemakkelijk en probleemloos apps van hun voorkeur kunnen integreren met onze software,” zegt Scott Brinker, VP platform ecosystem bij HubSpot. “De vernieuwde app marktplaats stroomlijnt het proces rondom het vinden en verbinden van de juiste app voor de juiste taak en maakt het bovendien makkelijker voor ontwikkelaars om nieuwe integraties te ontwikkelen en catalogiseren. Dit is een belangrijke volgende stap in onze missie om HubSpot een alles-in-een platform te maken voor groeiende bedrijven.”

Volgens het SaaS Trends Report 2019 van Blissfully, gebruikt het gemiddelde bedrijf met 200-501 personen meer dan 100 apps en dat aantal zal naar verwachting niet snel afnemen. Alleen al binnen de gebruikersgroep van HubSpot zijn er meer dan een half miljoen apps geïnstalleerd. Naarmate bedrijven meer en meer apps inzetten om verschillende zakelijke uitdagingen op te lossen, wordt het voor SaaS-bedrijven steeds belangrijker om die apps gemakkelijker te laten samenwerken en een platform te creëren waar gegevens op één plek worden gecentraliseerd. Om deze reden heeft HubSpot in 2018 aangekondigd zich te richten op het bouwen van een gecentraliseerd platform om bedrijven te helpen geweldige klantervaringen te creëren, ongeacht welke tools ze gebruiken.

“Integraties tussen complementaire producten zoals Zoom en HubSpot, maken de ervaring zoveel beter voor onze gemeenschappelijke klanten,” zegt Laura Padilla, head of business development en channels bij Zoom. “We zijn verheugd over de vooruitgang die HubSpot heeft geboekt bij de uitbreiding van het platform. De nieuwe app marktplaats maakt het voor klanten nog eenvoudiger om snel te leren hoe Zoom en HubSpot beter samenwerken.”

De belangrijkste nieuwe functies zijn:
  • Weloverwogen beslissingen over integraties. Dankzij feedback van klanten heeft HubSpot geïdentificeerd welke gegevens het belangrijkst zijn bij de keuze van bedrijven voor een integratie, zoals prijsinformatie, datastroomstructuur en demo video’s. Het is nu voor alle partners vereist om deze informatie te vermelden en de overzichtspagina’s met apps zijn nu zo ontworpen dat deze informatie prioriteit heeft.
  • HubSpot gebruikers kunnen makkelijker relevante apps ontdekken. Dankzij handmatig geselecteerde apps voor verschillende soorten gebruikers en bedrijven en dankzij de verbeterde filters, wordt het gemakkelijker om grondige zoekopdrachten te doen en de juiste app te vinden voor ieder team en doel.
  • Verminderde irritatie en verbeterde vindbaarheid voor app-ontwikkelaars. App-ontwikkelaars kunnen nieuwe apps eenvoudig zelf registreren waardoor ze hun beschikbare apps binnen de marktplaats op een eenvoudige en gestroomlijnde wijze kunnen aanpassen en beheren.
“Ik ben inmiddels bijna twee jaar lid van het partnerprogramma van HubSpot en in die periode heb ik de ontwikkeling van het platform van dichtbij meegemaakt,” zegt Daniel Currin, medeoprichter van OrgChartHub. “Het is geweldig om deel uit te maken van een programma dat de behoeften van zowel eindgebruikers als ontwikkelaars zo goed op elkaar afstemt. De aanpassingen die vandaag zijn aangekondigd op INBOUND maken het voor ons nog makkelijker om onze app onder de aandacht te brengen bij klanten van HubSpot.”

Bezoek onze website voor meer informatie over de productaankondigingen van HubSpot tijdens INBOUND: hubspot.com/new

Over HubSpot
HubSpot (NYSE:HUBS) is een toonaangevend groeiplatform. Sinds 2006 probeert HubSpot de wereld meer inbound te maken. Vandaag de dag gebruiken meer dan 64.500 klanten in meer dan 100 landen de prijswinnende software, diensten en support van HubSpot voor een transformatie van de manier waarop ze klanten aantrekken, behouden en verwonderen. HubSpot biedt bedrijven met de Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub en een krachtig gratis CRM de tools die ze nodig hebben om van klanten fans maken.

HubSpot is door Glassdoor, Fortune, The Boston Globe en The Boston Business Journal aangemerkt als topwerkgever. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Cambridge en heeft verder kantoren in Dublin (EMEA hoofdkantoor), Singapore, Sydney, Tokyo, Berlijn, Parijs, Colombia en Portsmouth.

Meer informatie over HubSpot is te vinden op www.hubspot.com.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications